آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۷۷۸۳
۳ نظر
۴۳۴۸
۳ نظر
۴۳۴۸
پ

طوفان روزبه چشمی علیه قهرمانی پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال استقلال مدعی است که پرسپولیس با اتفاقات داوری قهرمان شده است و در غیر این صورت، استقلال باید این عنوان را به دست می‌آورد.

ایرنا: مدافع تیم فوتبال استقلال مدعی است که پرسپولیس با اتفاقات داوری قهرمان شده است و در غیر این صورت، استقلال باید این عنوان را به دست می‌آورد.

طوفان روزبه چشمی علیه قهرمانی پرسپولیس

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، روزبه چشمی، کاپیتان دوم استقلال بعد از نایب‌قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: من اول به بچه‌های تیم و هواداران که سنگ تمام گذاشتند، خسته نباشید می‌گویم. ما از اول فصل هر وقت راجع به داوری حرف زدیم، هفته بعد از آن وقیحانه اتفاقات بدتری رخ داد. یعنی از عمد. گفتند حالا که اعتراض می‌کنید هفته بعد سوت عجیب‌تری می‌زنیم! الان به آفساید معترضید، هفته بعد برای‌ حریف‌تان پنالتی می‌گیریم و آفساید واضح‌تر را گل اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این فوتبال با این مدل، خیلی سال‌ها جنگیدیم و نشد و جام را واگذار کردیم اما امسال کار از این ماجراها گذشته بود. ما با آن تیم به هیچ وجه برابر نبودیم. قطعاً در یکسری از بازی‌ها اشتباه از خودمان هم بود، اصلاً منکر نمی‌شوم که یک جاهایی باید امتیاز می‌گرفتیم که نگرفتیم اما این همه امتیاز و این همه اتفاقات عجیب است. یکی از بازیکنان حریف گفته روح جوانمردی و قهرمانی پرسپولیس؛ تو را به خدا شما از جوانمردی حرف نزنید. شما اصلاً فوتبال را زیر سوال بردید. امشب هم با گل آفساید بردید اما حرف از مصاحبه استقلالی‌ها و جوانمردی می‌زنید؟ یا خودتان را مسخره کرده‌اید یا مردم را. مگر می‌شود هر هفته؟ این سه هفته ببینید چه اتفاقاتی برای‌تان رخ داد. دوست دارید این مدلی قهرمان شوید، مبارک‌تان باشد. فقط خدا را شکر کنید و حرف از قهرمانی و جوانمردی نزنید.

چشمی افزود: اگر VAR را هم بیاورند باز هم قوانین جدید در می‌آورند. ما استاد این هستیم که از خودمان قانون در بیاوریم. بایستید تا وی.ای.آر بیاید و بعد خواهید دید که همه جای دنیا یک قانون دارد و اینجا قانونی دیگر. ما شانس قهرمانی داشتیم، حتی یک درصد. این وضعیت است برای ما درست کرده‌اند؟ اگر قهرمان می‌شدیم می‌خواستید در ورزشگاه خالی جشن بگیریم؟ ما ۵۰ درصد شانس داشتیم، یعنی چه که هوادار ما را به ورزشگاه راه ندادند. فدراسیون موظف بود بازی ما را در ورزشگاهی برگزار کند که مجوز ورود تماشاگر داشته باشد. چرا بازی حریف با پیکان به قزوین منتقل شد؟ ورزشگاه آزادی مگر سکوی خراب ندارد؟ پس چگونه در تمام نقاط ورزشگاه هوادار نشسته بود؟ چه کسی دارد کار شما را راه می‌اندازد؟ معرفی کنید اسمش را بدانیم. در داوری دخالت می‌کنند، در چینش داوری دخالت می‌کنند، در انتخاب ورزشگاه و سکو دخالت می‌کنند. آقا این کارها را نکنید و اگر می‌کنید دیگر درباره روح جوانمردی و فوتبال پاک حرف نزنید!

آیا از مسئولان فدراسیون فوتبال کسی برای جشن قهرمانی استقلال به ورزشگاه آمده بود؟ چشمی در پاسخ به این سوال گفت: بغل زمین یک بنده‌خدایی بود که داد و بیداد و شلوغ می‌کرد. فکر می‌کنم تیم محبوبش در آزادی بود و دلش نمی‌خواست اینجا باشد. ما آنچنان از ایشان دل خوش نداشتیم که بیاید اینجا.

یکی از خبرنگاران از چشمی پرسید منظورش رفعتی است که او پاسخ داد: آیا مسئول دیگری هم دیدید؟ مشخص است از کدام مسئول حرف می‌زنم.

چشمی در پایان گفت: ما در طول فصل تلاش کردیم به حریف نبازیم و امسال تمام زندگی‌مان را گذاشتیم. واقعاً در حق ما نامردی کردند، چون قهرمان نشدن ما فوتبالی نبود.

خبرنگاری از چشمی پرسید «این صحبت‌های تند باعث نشود از تیم ملی خط بخوری» و کاپیتان استقلال در پاسخ گفت: من اردوی بعد از جام ملت‌ها را هم دعوت نشدم. در مورد تیم ملی هم یک بار گفتم که من بازی بد هم در تیم ملی داشتم. خیلی جاها هم مقصر بودم اما قطعاً من مقصر صددرصد حذف تیم ملی نبودم. گفتند یکسری بازیکن مسن هستند اما من قطعاً جزو آنها نبودم. پس حذف من می‌تواند دلیل فنی داشته باشد اما من مقصر حذف از جام ملت‌ها نبودم. همه این حرف‌ها شاید به ضرر من تمام شود. الان هم به این خاطر عصبانی‌ام که زندگی‌مان را گذاشتیم اما کاری کردند که قهرمان نشویم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح الله احسانی

      سلام
      حالا تو کی هستی که میای درباره بردهای
      پرسپولیس نظر میدی
      بوی سوخته میاد کفتون برید ده هفته صدر جدول بودید گفتین دیگه تمام قهرمان شدین دوهفته آخر پرسپولیس با اقتدارتمام اومد صدر جدول ازتون گرفت و قهرمان شد واقعا
      حالابشینین بگین داور کمکشون کرده خجالت بکشین بی لیاقتی خودتون ندازین پای داور

    • سید

      👍👏😎👏

    • عشق پولیس

      به نظرم تا دیر نشده رشته ورزشیتو عوض کن
      تو اصلا در حد نظر دادن نیستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج