۱۴۲۶۳۹۴
۱۹۵
۱۹۵
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی آتلیه کودک سروش

بعضی از این عکاسان بصورت تخصصی عکاسی کودک انجام میدهند که ما آنهارا با نام آتلیه کودک میشناسیم و به نظر میرسد برای علاقمندان به ثبت تصاویر کودکانشان مراجعه به این افراد گزینه مناسبی می باشد.

امروزه عکاسی از نوزاد و کودک در میان خانواده مورد استقبال زیادی قرار گرفته و به لطف پیشرفت تکنولوژی عکس و عکاسی نیز جذابیت های بیشتری پیدا کرده است. آتلیه یا استودیو عکس یکی از بهترین فضاهایی است که میتوان به آن مراجعه کرد و عکس های زیبا ثبت کرد. بعضی از این عکاسان بصورت تخصصی عکاسی کودک انجام میدهند که ما آنهارا با نام آتلیه کودک میشناسیم و به نظر میرسد برای علاقمندان به ثبت تصاویر کودکانشان مراجعه به این افراد گزینه مناسبی می باشد.

معرفی آتلیه کودک سروش

کودکی یکی از مهم ترین دوران زندگی هر شخص است و ثبت خاطرات دوران کودکی یکی از بهترین هدیه هایی است که خانواده ها به کودکان و به خود ارائه می کنند. ثبت روزهای زیبای کودکی که توسط والدین انجام می پذیرد چه در مراحل بارداری، نوزادی و چه در مراحل رشد کودک مهر تاییدی بر توجه و محبت آن ها نسبت به کودک است.

معرفی آتلیه کودک سروش

لیست خدمات یک آتلیه کودک

عکاسی نوزاد

  • عکاسی نوزاد در خانه
  • عکاسی نوزاد در بیمارستان
  • فیلمبرداری تولد نوزاد
  • آلبوم ژورنال عکاسی نوزاد

عکاسی کودک

  • عکاسی کودک در خانه
  • عکاسی کودک در فضای باز
  • عکاسی کودک مختص آلبوم رشد
  • فیلمبرداری بازی و سرگرمی کودک
  • آلبوم ژورنال رشد کودک

عکاسی بارداری

  • عکاسی بارداری در خانه
  • عکاسی بارداری در فضای باز
  • عکاسی جشن تعیین جنسیت
  • فیلمبرداری دوران بارداری
  • آلبوم ژورنال بارداری

عکاسی جشن تولد

آیا شما هم به فکر ثبت خاطرات جشن تولد کودک خود هستید ولی شرایط برگزاری آن را در خانه ندارین؟ شاید شما هم چیزهایی در مورد برگزاری جشن تولد و عکاسی در آتلیه تولد به گوشتان خورده اما دقیقا نمی دانید آتلیه چه خدماتی ارائه می دهد. آتلیه تولد بخشی از یک آتلیه با تم تولد متفاوت است که می تواند شرایطی را فراهم کند که در فضایی خاص و با لباس ها و دکورهای متنوع برای کودک خود این جشن را برگزار کنید.

معرفی آتلیه کودک سروش

عکاسی مهدکودک و مدرسه

جشن فارغ التحصیلی از زیباترین مهمانی های مربوط به زندگی فردی هر شخصی است و سن و سال هم نمی‌شناسد! اولین تجربه عکس فارغ التحصیلی مربوط به کودکان مقطع پیش دبستانی و ابتدایی است که هر ساله از طرف مهدکودک‌ها و مدارس در حین جشن پایان سال عکاسی فارغ التحصیلی هم برگزار می‌شود. امروزه مهدکودک ها و خانواده ها جریان اولین حضور فرزندان خود در یک اجتماع را سعی میکنند با فیلمبرداری و عکاسی ثبت کنند، این یکی از بهترین خاطرات کودکان است که در آینده عکس اولین دوستان خود را به یادگار مشاهده می کند.

عکاسی در بیمارستان

نوزادان به هنگام متولد شدن در بیمارستان اصولا روز زیبایی را برای پدر و مادر میسازند هرچند که این روز توام با مقداری استرس می باشد، بنابراین همه ی برنامه ریزی های خود مخصوصا برای عکاسی را از قبل انجام دهید، نکاتی که باید قبل از رزرو وقت عکاسی برای بیمارستان بدانید : در چه بیمارستانی زایمان انجام می شود؟ آیا ایده خاصی دارید که می خواهید برای ثبت آن برنامه ریزی کنید؟ قبل از انتخاب بیمارستان حتما به این نکته توجه کنید که بیمارستان موردنظر اجازه انجام عکاسی به شما بدهد و تیم عکاسی بتواند تجهیزات موردنیاز را به محل زایمان منتقل کند، هرچند عکاسان حرفه ای نوزاد روز عکاسی اصولا تجهیزات خاصی به همراه ندارند و سعی میکنند با کمترین وسیله مثل یک دوربین مناسب و لنز مناسب و چند پارچه و بک دراپ کار خود را به اتمام برسانند اما بهتر از قبل از مراجعه عکاس حتما با بیمارستان و زایشگاه هماهنگی لازم را داشته باشید.

عکاسی و فیلمبرداری خانوادگی

خب هماهنطور که میدانید بعضی از آتلیه های کودک به دلیل کوچک بودن فضای استودیو عکس خانوادگی ثبت نمیکنند، بنابراین درنظر داشته باشید اگر برای مناسبت خاصی به یک آتلیه کودک مراجعه میکنید، حتما بررسی کنید که آیا امکان عکاسی خانوادگی وجود دارد یا نه؟ از عکاسی خانوادگی مثل عکس پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، خاله ها و عمه ها، عموها و دایی ها غافل نشید و سعی کنید برای آن برنامه ریزی داشته باشید.

طراحی و چاپ آلبوم ژورنال و فتوبوک

چطور عکس را ماندگار کنیم؟ بعد از مراجعه به آتلیه کودک و عکاسی از کودک و نوزاد مهمترین نکته حفظ عکس است، با اینکه امروزه ما عکس را بیشتر در دستگاه های دیجیتال مشاهده میکنیم اما وجود عکس های چاپ شده و آلبوم های طراحی شده از گذشته تا بحال جذابیت بیشتری را به دنبال داشته است، آلبوم عکس به صورت مختلفی چاپ میشود که آلبوم ژورنال یا فتوبوک از نمونه های آن هستند، در این آلبوم ها که با کاغذهای نفیس چاپ می شوند و دیزاین میشوند زیبایی بیشتری به عکس ها می بخشند و باعث میشوند از دیدن آن لذت بیشتری ببرید. حتما سعی کنید آلبوم عکس را در نظر داشته باشید.

معرفی آتلیه کودک سروش

عکاسی فضای باز در آتلیه

عکاسی در فضای باز اختصاصی و حریم خصوصی حق طبیعی مراجعه کنندگان است، آتلیه های عکاسی که فضای باز دارند که مناسب عکاسی کودک می باشد و کودک در آن میتواند فعالیت کنند از نظر ما اولویت بیشتری برای انتخاب دارد، عکاسی یک شغل شاد و پر جنب و جوش است، بنابراین سعی کنید از فضاهای قدیمی استودیوهای عکاسی فاصله بگیرین و از تکنیک های روز عکاسی فضای باز به همراه نور طبیعی استفاده نمایید.

آشنایی با آتلیه کودک سروش

آتلیه سروش از با سابقه ترین استودیوهای عکاسی در شمال تهران می‌باشد که بیش از 15 سال در زمینه تخصصی عکاسی حرفه ای کودک، نوزاد و بارداری فعالیت می‌نماید. از خدمات آتلیه کودک سروش می‌توان به عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، عکاسی از دوران بارداری، عکاسی در منزل، عکاسی در فضای باز، عکاسی مد و فشن کودک، عکاسی در سفر و ... اشاره کرد. نمونه کارهای آتلیه کودک سروش در تهران را می توانید در وب سایت https://sorooshphoto.com در بخش گالری عکس و در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، پینترست، تلگرام و ... مشاهده بفرمایید، آدرس اینستاگرام آتلیه کودک سروش به آدرس sorooshStudio می باشد، همچنین نمونه های دیزاین و آلبوم عکس آتلیه را میتوانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آدرس متفاوت SorooshDesign و SorooshAlbum مشاهده بفرمایید.

نکات عکاسی برای خانواده ها

در حین عکاسی از کودک نکات مهمی می بایست توسط خانواده ها درنظر گرفته شود تا آنچه که مورد نیاز است در صحنه عکاسی فراهم شود. برای مثال اگر برای عکاسی تم تولد به مناسبت تولد فرزند خود به آتلیه مراجعه میکنید سعی کنید عکس های خانوادگی و شاد را از قلم نیندازید. در ادامه نکاتی برای خانواده یادداشت شده که میتواند روز عکاسی به شما کمک شایانی کند.

  • رفتار شخصیتی کودک خود را با عکاس در میان بگذارید.
  • ساعت خواب و تغذیه کودک را تنظیم نمایید.
  • لباس های مناسب عکاسی همراه خود داشته باشید. ( در زمستان لباس گرم و مناسب )
  • المان های مورد علاقه کودک خود را در دکور عکاسی بگنجانید.
  • عروسک و اسباب بازی به همراه داشته باشید.
  • از قبل به عکاس خود بگویید چه نوع عکس هایی برای شما جذاب تر هستند.
  • در جسله عکاسی از تماس های تلفنی مخصوصا مشغله های کاری فاصله بگیرید.
  • چند دست لباس متنوع با رنگ های مختلف برای کودک و همچنین برای پدر و مادر به همراه داشته باشید.
  • شاد باشید و در روز عکاسی استرس ها و هیجانات را از خود دور کنید.

عکس های خانوادگی را فراموش نکنید، مهمترین عکس های خاطره انگیز عکس هایی هستند که در کنار خانواده خود به ثبت می رسانیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج