۱۴۰۳۹۶۰
۱۱۶
۱۱۶
پ

رپورتاژ آگهی

برای نصب سیستم اعلام حریق مطمئن و ایمن به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

یک سیستم اعلام حریق از اجزای به هم پیوسته ای تشکیل شده تا در نهایت در صورت بروز حریق بتواند به درستی و به موقع وقوع آتش سوزی را تشخیص و اعلام کند.

یک سیستم اعلام حریق از اجزای به هم پیوسته ای تشکیل شده تا در نهایت در صورت بروز حریق بتواند به درستی و به موقع وقوع آتش سوزی را تشخیص و اعلام کند. این سیستم مجموعه ای از دتکتور های یا حسگرهای مختلف از قبیل دتکتور شعله، دتکتور دود و  دتکتور منوکسید کربن است که این علائم وقوع حریق را تشخیص داده و وارد عمل می شود. در برخی سیستم های اعلام حریق از ترکیبی از این دتکتورها استفاده می شود. علاوه بر دتکتورها، پنل مرکزی که سیگنال آشکارساز حریق را دریافت کرده و آژیر هشدار را به صدا در می آورد، آژیرها و چراغ های گردان هشدار حریق و شاستی های اعلام حریق که به صورت دستی است و اپراتور با فشار دادن اهرم یا شکستن شیشه آن، اعلام حریق را فعال می سازد، از دیگر تجهیزات یک سیستم اعلام حریق محسوب می شود. طراحی و اجرای درست و قرار گیری صحیح آن ها می تواند جلوی بسیاری از خطرات جانی و مالی ناشی از وقوع آتش سوزی ها را بگیرد.

برای نصب سیستم اعلام حریق مطمئن و ایمن به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

انواع سیستم اعلام حریق کدامند؟

سیستم اعلام حریق در درجه اول به دو نوع دستی و اتوماتیک دسته بندی می شوند. سیستم اعلام حریق دستی، دتکتور شعله، دتکتور دود یا دتکتور منوکسید کربن ندارد و تنها به صورت دستی و توسط اپراتوری که آتش را تشخیص داده است فعال می شود. ولی سیستم اعلام حریق اتوماتیک یا خودکار ایمن تر و مطمئن تر است و بدون حضور اپراتور نیز می تواند وقوع حریق را اعلام کند. سیستم های اتوماتیک نیز دو نوع متعارف و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر دارد. سیستم اعلام حریق متعارف برای فضاهای کوچک، مغازه ها و ساختمان های کوچک کاربرد داشته و نقطه دقیق آتش سوزی را تشخیص نمی دهد بلکه تنها فضای کلی و زون حریق را مشخص می کند. ولی سیستم اعلام حریق آدرس پذیر دقیقا ناحیه و مکانی که دچار حریق و آتش سوزی شده را در پنل مرکزی این سیستم مشخص می کند چون آشکار سازها در این نوع سیستم، آدرس دارند و زمانی که سیگنال اعلام حریق را به پنل مرکزی ارسال می کند، دقیقا مشخص می شود کدام آشکار ساز در کدام ناحیه این سیگنال را فرستاده است. از این رو می توانند به راحتی وارد عمل شوند و آتش سوزی مکان مورد نظر را به سرعت کنترل و اطفاء نمایند. سیستم اعلام حریق آدرس پذیر در ساختمان های بزرگ و پر تردد مانند بیمارستان ها، هتل ها و اقامت گاه های بزرگ، کارخانجات وسیع و مجتمع های تجاری و اداری بسیار بزرگ کاربرد پیدا می کنند.

برای نصب سیستم اعلام حریق مطمئن و مناسب به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

شرکت مهندسی ساریان سیستم نوین با دو دهه تجربه در زمینه ارائه راهکارهای مهندسی حریق و طراحی و اجرای سیستم های اعلام و اطفاء حریق توانسته گام بزرگی در این زمینه در کشور بردارد و بیش از صدها پروژه موفق و مهندسی را به اجرا برساند. در ساریان سیستم نوین سیستم اطفای FM-۲۰۰ و همچنین طراحی و نصب سیستم اطفاء حریق آدرس پذیر بسیار ایمن و با تضمین صد در صد اجرایی می شود. ساریان سیستم نوین در بخش تجهیزات ایمنی بسیار موفق عمل کرده و توانسته جزو مشاوران مورد اعتماد آتش نشانی تهران قرار بگیرد. با ساریان سیستم نوین امنیت و آرامش خاطر را تجربه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج