۱۲۷۱۴۳۷
۱۷ نظر
۹۶۰۰
۱۷ نظر
۹۶۰۰
پ

توضیحات نماینده سلماس درباره فیلم خبرساز

​نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی مجلس پرداخت و گفت که در آن فیلم اشتباه لُپی کرده و بعد از آن یکی به او گفته که من کسی هستم که مردگان را زنده می‌کنم!

ایسنا: نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی مجلس پرداخت و گفت که در آن فیلم اشتباه لُپی کرده و بعد از آن یکی به او گفته که من کسی هستم که مردگان را زنده می‌کنم!

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

 درخواست برای بازگشت به کار پرستاران فوت شده!

توضیحات نماینده سلماس درباره فیلم خبرساز

در جلسه علنی هشتم آذرماه مجلس، یعقوب رضازاده نماینده سلماس در تذکری بر لزوم بازگشت به کار پرستارانی تاکید کرد که در زمان کرونا جان خود را از دست داده‌اند، او در بیان تذکر خود دچار اشتباه تلفظی شده بود که فیلم تذکرش در بسیاری از رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های بیگانه منعکس شد.

یعقوب رضازاده در توضیح اتفاق رخ داده در زمان بیان تذکرش در جلسه علنی هشتم آذرماه مجلس گفت: حرف من در تذکر این بود که با توجه به کمبود نیروی پرستار و ماما در سطح کل کشور بیش از ۳۰۰۰ نفر از جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های پرستاری و مامایی به خصوص کسانی که در ایام کرونا تا مرز جان فشانی رفتند، استفاده شود؛ این موضوع را نه تنها من بلکه اکثر نمایندگان در قالب نامه به وزیر بهداشت و تذکرات متعدد بیان کردیم.

وی ادامه داد: تعدادی از این پرستاران به عنوان شهدای مدافع سلامت جان خود را از دست دادند و باید به معیشت خانواده آنها هم رسیدگی شود. از طرف دیگر پرستارانی هستند که دوران طرح خود را در ایام کرونا گذرانده‌اند و با آنها تسویه حساب شده و استخدام نشده‌اند. اکثر این پرستاران دچار نوعی افسردگی شده به خصوص این‌که برخی از آنها به امید همین کار ازدواج کرده بودند من از دولت خواستم که در لایحه‌ای به مجلس موضوع استخدام این پرستاران را تعیین تکلیف کند و با آزمون داخلی، آنها در وزارت بهداشت جذب شوند. پرستارانی که طرح خود را در ایام کرونا گذرانده‌اند اما استخدام نشده و کنار گذاشته شدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش گفت: منظورم بازگشت به کار پرستاران و ماماهایی بود که کار خود را از دست داده‌اند که به جای کلمه «کار»، از کلمه «جان» استفاده کرده و اشتباه تلفظی و لپی کردم در واقع به جای آنکه بگویم پرستارانی که "کار" خود را از دست داده‌اند، استخدام شوند، به اشتباه گفتم پرستارانی که "جان" خود را از دست داده‌اند، جذب شوند.

رضازاده ادامه داد: همین اشتباه لُپی من را پیراهن عثمان کردند و من‌وتو، VOA و ایران اینترنشنال من را سوژه کردند؛ حتی یکی به من گفت که حضرت عیسی مجلس. یکی دیگر به من پیام داد سلام بر عیسی مجلس که مردگان را زنده می‌کند، درخواست کار دارم.

وی تاکید کرد: من یک اشتباه تلفظی داشتم و دیروز هم در تذکری در مجلس آن را توضیح دادم ولی اهانت‌های زیادی به همین دلیل اشتباه نسبت به بنده صورت گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مازیار

      البت خیلی هاشون مهاجرت کردن و چه خوبه این اوضاع اسف بارمون رو دیگه نمیبینن

    • ناشناس

      خداوند رحمت کند همه کسانی را که دوران کرونا جان خود را ازدست دادن

    • رضا

      کاروحرف برای رضای خدانباشدچنین می شود.اگرواقعادنبال رفع مشکل آنان وسایربیکاران دیگرهستیدباتذکرکه یک شعارورفع تکلیف است حل نخواهدشد.فکردگرکن برادر.

    • ناشناس

      استاد عزیز تو قهوه خانه صحبت نمیکنی تو مجلس صحبت میکنی باید هواست به حرف زدنت باشه

    • وحید. ش

      چه اشتباه لپی که از روی نوشته هم دوباره اشتباه می کنه

    • اف،ام

      ما‌کار‌زندگی‌نداریم!کمین‌کردیم،تا‌یک‌اشتباه‌کنه!وما‌دادار،دودور‌،راه‌بیاندازیم!
      محتوا!اصلا‌گیر‌نمیاری....

    • کاوه کلهر

      شما و خیلیا دیگه از نمایندگان هم اشتباهی اومدین مجلس

    • ناشناس

      حیف مجلس بعد از انقلاب با قبل از انقلاب که حالا هر کسی که رابطه ای و آشنایی داره بواسطه اون میشه نماینده و استاندار و فرماندار و این نشون دهنده اوج بیسوادی در مدیران بعد از انقلاب در ایران است یارو دوکلاس سواد نداره میشه مدیرکل و... و اونایی که سواد و تخصصی دارند یا خونه نشین هستند یا باید از ایران مهاجرت کنند

    • ناشناس

      بيسواد مجلس بهترين لقب برا تو است

    • ناشناس

      تاکی میخواید ماله کشی کنید بیچاره ها

    • ناشناس

      بیسواد

    • ناشناس

      ,اشتباه اوی نکرده ،انقدر بی سواد هستند که یه عده براشون نطق مینویسند و نمیکنند اقلا یکبار از روش بخونند،ببینند چی دارند میخونن

    • انصاف

      زنده کردن مردگان فرا تر از اشتباه لوپیه🙄🙄🙄🙄

    • ناشناس

      تا وقتی که بی سوادهایی مثل شما نماینده و مسولیت دار این مملکت هستند هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع نیست

    • ناشناس

      من هم مثل ایشون اشتباه زیاد میکنم بعضی مواقع آدم زنده رو ناخواسته با لفظ مرحوم نام میبرم ولی نمی‌دونم چرا نماینده نشدم

    • ناشناس

      بی سواد

    • ناشناس

      آی نماینده ازحرف زدنت معلوم مشخصه که سواد آنچنانی نداری کاش نمیزاشتن بیسوادها نه وزیر بشن نه نماینده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج