۱۲۰۹۸۸۱
۵۷۸۴۳
۵۷۸۴۳
پ

محتوای حمایت‌شده

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست ۱۰ تایی

بهترین متخصص کامپوزیت دندان با داشتن تجربه کافی، استفاده از بهترین متریال و ابزار و شرایط دندان ها و دهان ظاهر و کیفیت آن را بهبود ببخشد.

آیا به دنبال بهترین متخصص کامپوزیت دندان هستید؟ می دانید بورد تخصص و مهارت و استفاده از تجهیزات مدرن و استرلیزه تا چه حد روی کیفیت و بهبود دندان هایتان تاثیر دارد؟ دندان ها یکی مهمترین قسمت های بدن هستند که جدا از اهمیت کارآیی روی زیبایی نیز تاثیر دارند. همه ما روی سلامتی و زیبایی دندان های خود حساس هستیم و به محض مشاهده کوچکترین مشکلی درصدد رفع آن خواهیم بود. اگر شما هم دارای دندان های نامنظم و پر رنگی هستید، بهتر است درباره کامپوزیت بیشتر بدانید. در ادامه شما را با چگونگی انجام‌ کامپوزیت دندان توسط بهترین متخصص کامپوزیت دندان آشنا خواهیم کرد.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

دکتر کیهان قدیمی

شرایط استثنایی کامپوزیت اقساطی

با امکان پرداخت اقساط بدون ضامن

 ۱۰% تخفیف خدمات زیبایی در صورت پرداخت نقدی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۹۰۲۷۲۲۲۵۹

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان، یکی از روش های جدید و کارآمد به منظور تعمیر دندان است که با نام لمینیت کامپوزیتی یا ونیر نیز شناخته می شود. دلیل نام گذاری این روش به سبب ماده ای به نام کامپوزیت است که روی سطح بیرونی دندان قرار می گیرد. این ماده سفید رنگ را جهت تغییر دادن رنگ و یا حتی حالت دندان استفاده می کنند. بسیاری از ما به دلیل اختلالات هورمونی؛ مشکلات ارثی، خرابی زودرس، عدم نگهداری درست و... ممکن است دارای دندان های نامنظم با اشکال ناجور و همچنین کثیف از لحاظ رنگ باشیم. حتی گاهی مسواک نیز پاسخگوی کثیفی دندان ها و تغییر رنگ دندان نخواهد بود که این مسئله روی زیبایی و در نتیجه اعتماد بنفس انسان تاثیرات منفی دارد. علم به اندازه ای پیشرفت کرده که هم اکنون هزاران روش برای هر رفع هر یک از مشکلات وجود دارد؛ اما مسئله مهم انتخاب مناسب ترین روش و با شرایط مناسب استاندارد است.

کاربرد کامپوزیت دندان چیست؟

قبل از انجام کامپوزیت دندان باید با کاربرد‌های این روش آشنا شوید. به طور کلی می‌توان گفت کامپوزیت دندان برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • از بین بردن فاصله بین دندان‌ها
  • مرتب کردن فرم دندان‌ها
  • تغییر رنگ دندان ها
  • کمک به سفیدی و درخشش دندان‌ها
  • اصلاح و بهبود طرح لبخند

کامپوزیت توسط بهترین متخصص کامپوزیت دندان چگونه انجام می شود؟

کامپوزیت دندان نیز یکی از روش های به روز و مفید برای رسیدگی به دندان است و نتیجه عالی دارد؛ اما زمانی که شما تحت نظر بهترین متخصص کامپوزیت دندان این کار را انجام دهید. در این روش از یک ماده مخصوصی تحت عنوان رزین کامپوزیت برای پر کردن پر کردن دندان استفاده می کنند.

این ماده از قبل ساخته نشده و پیش ساخته نیست، بلکه به تشخیص پزشک متخصص روی قسمت های خالی دندان که نیاز به تعمیر دارد به صورت لایه های مختلفی قرار می گیرد. این ماده نرم به راحتی شکل می گیرد و می توان دندان های کج و شکسته شده را متناسب با دیگر دندان ها از لحاظ رنگ، خطوط و ضخامت حالت داد. این خمیر توسط پزشک با کمک یک قلم مخصوص روی دندان قرار می گیرد البته این کار باید با رعایت نکات بهداشتی توسط ابزار استرلیزه شده انجام شود. پس از اینکه مواد توسط قلم روی دندان ها گذاشته شد و حالت های آن ها نیز طراحی گردید، در نتیجه توسط نور یک دستگاه مخصوصی به نام لایت کیور ماده نرم و خمیری را سخت می کنند. زمانی که پزشک از سختی کار مطمئن شد آنگاه دندان را بدون اینکه هیچ درزی میان لایه کامپوزیت و دندان وجود داشته باشد، باند خواهد کرد.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@Keyhan_kaj_dental

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

 

ویژگی‌های یک متخصص کامپوزیت دندان

اهمیت بسیاری دارد که شما برای این کار درمانی و زیبایی حتما نزد یک متخصص یا فوق تخصص و فلوشیپ بروید:

داشتن مدرک معتبر

 اگر قصد دارید که دندان های خود را کامپوزیت کنید باید حتما به یک پزشک متخصص دارای مدرک معتبر و استاندارد مراجعه نمایید چرا که انجام کامپوزیت غیراصولی عوارض بسیاری دارد.

استفاده از بهترین مواد و متریال

متخصصین مجرب به شما اطمینان می‌دهند که از بهترین و مرغوب‌ترین مواد و برند کامپوزیت استفاده نمایند.

داشتن کادر درمانی مجرب

داشتن کادر حرفه ای و با مهارت درمان زیبایی در مطب استرس شما را کاهش می دهد.

استفاده از بهترین ابزار

با انتخاب یک دندانپزشک خوب و متخصص، و اطمینان از به کار گیری ابزار استاندارد سلامت دهان و دندان شما حفظ می‌شود.

صرف زمان لازم و کافی برای بیمار

یک دندانپزشک باتجربه و متخصص روند درمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. اگر شما دکتر نامناسبی را انتخاب کنید، تجربه کم و سرعت کم دست دندانپزشک سبب طولانی‌تر شدن کار می‌شود.

توجه به نکات بهداشتی در مطب

پزشک متخصص شرایط مناسب بهداشتی را برای بیماران خود در مطب فراهم می‌آورد.

داشتن دانش به روز

اگر شما یک پزشک خوب را انتخاب نمایید دوره‌های تخصصی را گذرانده و آموزش‌های لازم را در این حوزه دیده‌اند و می‌توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

برای داشتن یک انتخاب بهتر، در ادامه این مطلب قصد معرفی برخی از  بهترین متخصصان کامپوزیت دندان را داریم. در ادامه با لیست متخصصین این زمینه با ما همراه باشید:

دکتر کیهان قدیمی

دکتر کیهان قدیمی؛ در سال ۱۳۷۸ از دانشکده دندانپزشکی تبریز فارغ التحصیل شده اند. دکتر قدیمی موسس اولین درمانگاه شبانه روزی و مدرن دندانپزشکی عمومی و تخصصی در شهرستان میانه هستند. دکتر قدیمی برای گذراندن دوره‌های تخصصی به مدت ۱۰ سال در خارج از کشور و تحت نظر اساتید به نام دندانپزشکی در کشور‌های آلمان، فیلیپین، ایتالیا و آمریکا صرف زمان نمودند و دراین بین تجارب بسیار زیادی کسب نمودند.رحال حاضر ایشان یکی از متبحرترین دندانپزشکان در انجام کامپوزیت دندان در ایران هستند.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

آدرس:سعادت آباد، روبروی صرافها(جنوبی)، پلاک، ٦٢طبقه ١، واحد ٤

تلفن:۰۹۹۰۲۷۲۲۲۵۹

دکتر آناهیت افراسیابی

دکتر آناهیت افراسیابی متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی و فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی هستند که می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام کامپوزیت دندان باشند. انجام درمان های زیبایی و اصلاح طرح لبخند با لمینیت سرامیکی, ونیر کامپوزیت , و بلیچینگ از جمله خدماتی هستند که دکتر افراسیابی می‌توانند به بهترین شکل به مراجعان ارائه دهند.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

آدرس:تهران، جردن، دستگردی( بین جردن و ولیعصر)، پلاک ۳۵۴، طبقه ۴، واحد ۷

تلفن:۰۲۱-۸۸۶۶۴۳۵۷

کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی

یکی از کلینیک‌های معتبر برای انجام خدمات زیبایی دندان، کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی است. این کلینیک با داشتن فضای مناسب، تجهیزات بسیار خوب و کادری مجرب می‌تواند زیبایی دندان‌های شما را تضمین کند.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

آدرس:خیابان شریعتی‌، خیابان یخچال، خیابان کی نژاد، نبش خیابان قریب، پلاک 3، طبقه ۳، واحد ۷

تلفن:۰۲۱-۲۲۶۴۵۹۹۷

دندانپزشکی دکتر شیوا محمدی

دکتر شیوا محمدی، با مدرک دندانپزشکی حرفه‌ای یکی دیگر از متخصصین کامپوزیت در تهران هستند که با مراجعه به مطب ایشان می‌توانید خدمت بسیار خوبی در این زمینه دریافت کنید. ترمیم و زیبایی دندان، ونیر کامپوزیت، روکش سرامیکی، ترمیم دندان شکسته و بلیچینگ از جمله خدماتی است که می‌توانید برای انجام آن‌ها به دکتر محمدی مراجعه کنید.

آدرس:نیاوران، ابتدای جماران، مجتمع تجاری جم سنتر، طبقه ۱۳

تلفن:۰۹۳۶۶۹۰۱۱۹۳

کلینیک دندانپزشکی پاستور

کلینیک دندانپزشکی پاستور با بهره مندی از همکاری متخصصان مجرب و اساتید دانشگاهی و تجهیزات مدرن و تکنولوژی نوین دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است و در محیطی مناسب و در خور شأن شما عزیزان پذیرای شما می باشد. از اهداف این کلینیک خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد، لذا همواره با بکارگیری بهترین و مرغوب ترین مواد دندانپزشکی همتراز با معتبر ترین کلینیک های کشور سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد. بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل خدمات خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان 16 آذر و قدس، جنب هتل بلوار، ساختمان پزشکان لاله پلاک 246، طبقه اول و دوم، واحد غربی ساختمان، کلینیک دندانپزشکی پاستور

تلفن: ۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

دندانپزشکی دکتر زهرا شمسایی

کلینیک دندانپزشکی دکتر زهرا شمسایی با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی‌های روز دنیا، به مراقبت از سلامت دهان و دندان‌های شما می‌پردازد. شما می‌توانید با مراجعه به این کلینیک خدمات زیبایی دندان را با بهترین کیفیت انجام دهید.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

آدرس: سعادت آباد، سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه۷، واحد ۷۰۶

تلفن:۰۲۱-۲۲۳۷۶۶۴۸

مرکز دندانپزشکی دیجیتال دکتر زهرا حجت خواه

مرکز دندانپزشکی دیجیتال دکتر زهرا حجت خواه یکی از مجهزترین مراکز دندان پزشکی در تهران است که برای ارائه خدمات زیبایی و دندانپزشکی گزینه بسیار مطمئنی به شمار می‌رود. طراحی لبخند به روش دیجیتال و نجام کامپوزیت دندان با روش‌های به روز از جمله خدمات ارائه شده توسط این مرکز است.

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

آدرس: بلوار اندرزگو، بین قیطریه و کاوه، کوچه خسروی جنوبی، پلاک ۳ (ساختمان ماهور)، واحد ۱۸

تلفن:۰۲۱-۲۶۸۷۶۲۱۸

نحوه انتخاب متخصص کامپوزیت دندان

برای انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت و متخصص ترمیمی روش‌های متنوعی وجود دارد:

  • جستجو در اینترنت
  • جستجو در فضای مجازی مانند اینستاگرام
  • پرس و جو از اطرافیان
  • راهنمایی از یک دندانپزشک عمومی

معرفی بهترین متخصص کامپوزیت دندان + لیست 10 تایی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج