۲۱۳۰۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اپل همچنان محبوب آمریکایی‌هاست

طبق داده های جمع اوری شده در طول سه ماهه منتهی به اپریل ۲۰۱۵ از سوی ComScore، اپل همچنان محبوب ترین سازنده اسمارت فون در امریکا می باشد، در حالی که همچنان برنده رقابت میان پلتفرم های موبایل، اندروید می باشد.

وب سایت TOP IN EARTH: طبق داده های جمع اوری شده در طول سه ماهه منتهی به اپریل ۲۰۱۵ از سوی ComScore، اپل همچنان محبوب ترین سازنده اسمارت فون در امریکا می باشد، در حالی که همچنان برنده رقابت میان پلتفرم های موبایل، اندروید می باشد.

اپل همچنان محبوب آمریکایی‌هاست

این شرکت با استفاده از تحقیقات بازاری می گوید که اپل توانسته سهم ۴۳.۱ درصدی بازار موبایل را از آن خود کند، که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد ۱.۸ درصدی را داشته است. سامسونگ با حدود ۱ درصد کاهش سهم به نسبت گزارش قبلی، در حال حاضر سهم بازار ۲۸.۶ درصدی دارد. LG با ۸ درصد در مقام سوم، موتورولا با ۴.۹ درصد (۰.۳ درصد پایین تر از گزارش قبلی) و HTC با ۳.۷ درصد (۰.۱ درصد پایین) در جایگاههای بعدی قرار گرفته اند.

اپل همچنان محبوب آمریکایی‌هاست

اما از لحاظ محبوب ترین پلتفرم موبایل، اندروید در بالاترین رده قرار گرفته، اگرچه iOS اپل نسبت به گزارش قبلی این شرکت بهبود داشته، اما اندروید همچنان سهام ۵۲.۲ درصد از تمام گوشی های هوشمند در امریکا را به خود اختصاص داده، البته نسبت به گزارش قبلی ۱ درصد کاهش سهام داشته است. ویندوز باز هم با کاهش سهام، به میزان ۳ درصد رسیده است.

اپل همچنان محبوب آمریکایی‌هاست
این گزارش همچنین رتبه برنامه های محبوب را در ایالات متحده مشخص کرده است. جای تعجب نیست، اپلیکیشن فیس بوک 71.1 درصد و یوتیوب 57 درصد، جز محبوب ترین ها به شمار می‌روند. گوگل سرچ با سهام 51 درصد در جایگاه سوم قرار دارد.

اپل همچنان محبوب آمریکایی‌هاست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج