adexo3
۱۹۳۱۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۲۰ / ۰۱ / ۱۳۹۴

فال روزانه 20 / 01 / 1394



فال روزانه 20 / 01 / 1394

فروردین

امروز رفتار دوستانه ای با اطرافیان دارید و همین موجب می شود تا دیگران جلب شما شوند. از این امر تعجب نکنید و تا می توانید هیجان و شادی به زندگی خود بیاورید. امروز شاید با چرب زبانی بتوانید از زیر زبان عشقتان بکشید که چه چیزهایی موجب خوشحالی یا ناراحتی او می شود. این کشف به بهبود رابطه شما کمک شایانی می کند و این شهامت را پیدا خواهید کرد در مورد مسایل جدی با او صحبت کنید. حتی می توانید از یکی از دوستان در مورد برنامه های خود کمک و مشورت بگیرید.

اردیبهشت

احساس می کنید دیوارها در حال فروریختن هستند؟ امروز همه افکار منفی را باید از ذهن خود بیرون کنید. افکاری که به اعتماد یا حسادت مربوط هستند را امروز باید دور بریزید و خوش بین تر باشید. اگر نیمه پر لیوان را ببینید و مثبت‌اندیش باشید، حتی وقتی دیگران شروع به انتقاد می کنند، توان ایستادگی در برابر آنها را خواهید داشتو. واکنش های غیرمعمول از خود نشان نخواهید داد. در برابر اطرافیان گارد نداشته باشید. مهربان بودن از آنچه تصور می کنید، آسان تر است.

خرداد

امروز روی مود پرحرفی هستید و جالب اینجاست که اطرافیان از شنیدن همه حرف های شما لذت می برند. پس از اینکه در مورد موضوع های مختلف پرحرفی کنید، خیلی نگران نباشید. اگر امروز یک قرار عاطفی یا دوستانه بسیار مهم را به دلیل مسایل کاری از دست دادید، حتما سعی کنید دوباره با این فرد قرار بگذارید و مراتب عذرخواهی خود را به او اعلام کنید. امروز همچنین برای یافتن دوستان جدید نیز بهترین فرصت است و به دلیل خوش اخلاقی که امروز دارید، همه جذبتان می شوند.

تیر

بعضی وقت ها شما توان تحمل اطرافیان را ندارید. نمی توانید در میان آنها باشید. اما اینها از نوعی بدبینی های مقطعی شما نشات می گیرند. سعی کنید به جای اینکه روی بدی های اطرافیان تمرکز می کنید، به خوبی هایشان فکر کنید تا کمتر روی اعصابتان باشند. در ضمن، اگر افکار منفی را کنار بگذارید، می بینید که نداهای درونی شما همیشه هم درست نمی گویند و غباری از ابهام را روی مغز شما سوار کرده اند. با پاکسازی جسم و روح می توانید از همه توان خود برای بهبود رابطه های عاطفی و حتی کاری کمک بگیرید. بهار بهترین زمان برای تغییر است.

مرداد

امروز عشق در طالع شما نشسته است. با مهربانی تمام با دیگران رفتار خواهید کرد و آنها نیز برای این مساله از شما سپاسگزار خواهند بود. شما مهارت های ذاتی بسیاری دارید و حیف است آنها را در پس افکار پوچ و بیهوده، هدر دهید. در هر جمعی که هستید، با اعتمادبه نفس حرف بزنید و دانش خود را در اختیار همکاران قرار دهید. امروز خیلی دوست دارید عقاید و نظرات دیگران را بشنوید. برای این منظور باید خودتان آغاز کننده یک مکالمه دوطرفه باشید و هر آنچه می خواهید را بپرسید.

شهریور

آرام باشید. ماه در طالع شما نشسته است، به این مفهوم که هارمونی و هماهنگی های خوبی در همه زمینه خواهید داشت که به شما شهامت بسیاری برای ابراز وجود می دهد. افرادی را که دوست دارید را در اولویت همه کارهای خود قرار دهید. این را بدانید که خدا و کائنات امروز پشتیان شما هستند. عینک خوش‌بینی را به چشم بزنید و همه مسایل زندگی را همان‌طور که واقعی هستند، ببینید. امروز این فرصت را دارد با عشقتان رابطه نزدیک تری داشته باشید و بیشتر از روحیات و خواسته های او مطلع شوید.

مهر

امروز بیشتر در دنیای ذهنی خود زندگی می کیند. ماه در طالع شما نشسته است و کلی ایده های نو و تازه به ذهنتان خطور خواهد کرد. با روحیه خوب و ذهن باز می توانید از این ایدهها استفاده کنید. البته لازم است افکار منفی و بی ارزش را دور بریزید و فقط به خوبی ها فکر کنید. این را بدانید تعامل با دیگران خلاقیت شما را افزایش می دهد. حتی به ارتقا روحی شما هم کمک می کند. برای استفاده درست از افکار خود، یا با افراد مورداعتماد مشورت کنید یا در میان کتاب ها و اینترنت به دنبال مقاله های مناسب بگردید.

آبان

امروز احساس می کنید تاب آوردن مسایل روزمره یا کارهای همیشگی برایتان دشوار شده است. اما این حس فقط فکری است و واقعیت ندارد. شما باید خوش‌بین باشید و با انرژی زیاد در مورد مسایل زندگی فکر کنید. همیشه فرصت های زیادی پیش روی شما قرار خواهند داشت. فقط باید چشمان خود را باز کنید و به جای تمرکز کردن روی بدبختی و ناراحتی ها، به مسایل بزرگ و با اهمیت فکر کنید و امید داشته باشید. با عشقتان در مورد خواسته های قلبی‌اش حرف بزنید تا بهتر و بیشتر او را بشناسید و بتوانید نیازهایش را برآورده کنید.

آذر

امروز شهامت و فرصت این را دارید تا هیجان تازه ای برای خود دست و پا کنید. شانس امروز با شما یار است. می توانید هر کاری دوست دارید انجام دهید. فرقی ندارد که اهدافی که دارید کاری یا شخصی باشند، امروز این فرصت را دارید تا همه را بهترین شکل پیش ببرید. البته به یاد داشته باشید همه این مسایل در سایه خوش بینی و مثبت‌اندیشی ممکن هستند. امروز بیشتر در جمع دوستان و آشنایان خود باشید تا با نیمه گمشده خود ملاقات داشته باشید. دست و دل باز بودن را هم فراموش نکنید.

دی

امروز به ندای قلب خود گوش کنید. دست و دل باز باشید و درب قلب خود را به روی دیگران بگشایید. امروز فرصت آشنایی و ملاقات با نیمه گمشده خود را خواهید داشت. اگر دلتان چیزی را می گوید و می خواهد، دست رد به سینه آن نزنید. فکرتان را از مسایل منفی و بی ارزش جدا کنید. این افکار فقط خلاقیت و سلامت شما را به هم می ریزند و هیچ نتیجه دیگری هم ندارند. روی این تمرکز کنید که لذت و شاید بیشتری به زندگی خود وارد کنید.

بهمن

امروز حس کنجکاوی زیادی دارید. دلتان می خواهد بیرون بروید و از کار همه سر در بیاورید. بدون شک این کار نه ممکن است و نه درست و اخلاقی. به جای آن، تمرکز خود را روی هیجان و شادی بخشیدن به زندگی فردی خود بگذارید. بریا تخلیه انرژی های زیاد امروز، با عشقتان برنامه بیرون بگذارید یا با دوستان خود دور هم جمع شوید و در مورد موضوعات جالب صحبت کنید. حتی می توانید از آنها ایده های کاری بگیرید. در جمع بودن به شما خلاقیت و انرژی فکری بیشتری می دهد.

اسفند

تا الان به این فکر کرده اید در ۵ سال آینده در کجا خواهید بود و زندگی شما چه وضعیتی خواهد داشت؟ آیا برای زندگی خود برنامه ریزی دارید؟ آیا به مسایل بزرگ و مهم زندگی فکر می کنید؟ اگر تاکنون برای برنامه ریزی فرصتی نداشته اید، همین امروز دست به کار شوید. از نیروی اطرافیان نیز کمک بگیرید. در ضمن، امروز ارتباط های بسیار خوبی با بقیه برقرار خواهید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج