adexo3
۱۷۸۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۲۴ / ۱۱ / ۱۳۹۳

فال روزانه 24 / 11 / 1393



فال روزانه 24 / 11 / 1393

فروردین

امروز ذهن خود را توسعه دهید و از روتین های همیشگی زندگی خود بیرون بیایید. برای آخر هفته برنامه ریزی کنید تا لحظه های شادی برای خود رقم بزنید. البته لازم نیست به خود سخت بگیرید. در برنامه هایتان انعطاف پذیر باشید و برای تنهایی های خود نیز زمانی را مشخص کنید تا بتوانید خواسته های خود را کشف کنید و برای تحقق آنها برنامه ریزی کنید. امروز به خوبی می توانید تغییرات را قبول کنید و این فرصت خوبی برای ایجاد تغییر است.

اردیبهشت

امروز فرصت خوبی برای تغییر است. از این روند همیشگی خود بیرون بیایید و سعی کنید روند همیشگی خود را عوض کنید. از اینکه از دیگران کمک بگیرید خجالت نکشید. همه انسان ها به مشورت نیاز دارند و شما هم از این قاده مستثنا نیستید. از فکرها و تصمیمات شتابزده دوری کنید. امروز می توانید روی دیگران تاثیر گذاری داشته باشید و افکار خود را با آنها در میان بگذارید.

خرداد

امروز در برنامه های شما تغییرات ناگهانی ایجاد می شود و این همه اعصاب شما را به هم می ریزد. اما خود را در دام این ناراحتی گرفتار نکنید. به جای حرص خوردن به دنبال راهی باشید تا بتوانید دوباره به حالت عادی برگردید و منطقی و درست تصمیم گیری کنید. در مورد مسایلی که از کنترل شما خارج هستند زیاد فکر نکنید. شاید بهتر باشد بگوییم اصلا فکر نکنید. فقط لبخند بزنید و با دیگران رابطه خوبی داشته باشید. به خود و اطرافیان اعتماد داشته باشید تا یک روز خوب در پیش داشته باشید.

تیر

مراقب این مساله باشید که شاید برنامه هایتان آن طور که انتظار دارید، پیش برود. امروز زمان تغییر است و باید پذیرای آنها باشید در غیر این صورت یک روز سخت برای خود درست خواهید کرد. هر چه پیش آید خوش آید را با خود تکرار کنید تا از زیبایی های امروز به نحو احسن لذت ببرید. روی سلامت جسمانی خود نیز تاکید بیشتری داشته باشید. شاید لازم باشد در کلاس های آموزشی در حوزه کارتان شرکت کنید تا پیشرفت بیشتری را تجربه کنید.

مرداد

امروز به همه تغییرات واکنش خوب نشان دهید. امروز خیلی چیزها آن طور که می خواهید پیش نخواهد رفت پس خودتان را برای این مساله آماده کنید و در برابر آنها ایستادگی نکنید. در مسایل کاری هم هیچ کدام از برنامه ریزی ها آن طور که می خواهید نیست. همه ایده های شما خوب هستند اما شاید با مخالفت روبه رو شود. به جای واکنش منفی نشان دادن، آرامش خود را حفظ کنید و به دنبال راه های تازه پیدا کنید. در زندگی شخصی خود هم باید تغییر ایجاد کنید تا لذتی که منتظر آن هستید را به دست بیاورید.

شهریور

امروز احساس می کنید باید هر چه سریع تر کارهایتان را به انجام برسانید. در زندگی شخصی و در برخور با خانواده به روش دیگری رفتار کنید. خلاقیت خود را زیاد کنید تا بتوانید برای مسایل غیر قابل پیش بینی هم راهکار درست و منطقی پیدا کنید. به سلامت روحی و جسمی خود بیشتر توجه داشته باشید. پس از کار در جمع دوستان حاضر شوید تا روحیه تا تغییر کند. امروز هیچ تصمیمی در زندگی خود نگیرید زیرا زمان مناسبی برای این کار نیست.

مهر

امروز باید منتظر سوپرایزهای بزرگی در زندگی باشید. احتمال دارد مثلا یک برنامه سفر ناگهانی برای شما پیش بیاید. یا برای آخر هفته به یک مهمانی دعوت شوید. حتما از همه آنها استقبال کنید. از برنامه های همیشگی خود دست بردارید و دنبال مسایل تازه ای برای لذت بردن باشید. امروز خودتان را به جریان روزگار بسپارید و مطمئن باشید از این مساله ضرر نخواهید کرد.

آبان

عادت های تازه برای خود دست و پا کنید. از این روتین همیشگی که دارید دست بردارید. سخت کوشی و خلاقیت خود را زیاد کنید. امروز باید تغییرات زیادی در زندگی شخصی و کاری خود ایجاد کنید. در مورد مسایلی که از کنترل شما خارج هستند خیلی به خود سخت نگیرید. بهتر است به جای حسرت خوردن راه هایی پیدا کنید که تغییرات خوبی در زندگی شما ایجاد کند.

آذر

امروز کمی شهامت خود را افزایش دهید و وارد عرصه هایی شوید که تاکنون تجربه نخواهید کرد.نترس باشید و از روتین های همیشگی خود را کنار بگذارید. امروز فرصت های بسیار خوبی برای شما مهیا خواهد بود. امروز این فرصت را دارید تا نقش مدیر و رهبر را ایفا کنید و دیگران را به مسیر درست خود هدایت کنید. امروز فرصت های خوبی برای شما وجود دارد. با مکالمه با افرادی که اید ه های خوب دارند، برای ارتقا موقعیت خود استفاده کنید. دوستی با انسان های جدید برای شما بسیار خوب است.

دی

خیلی به خود سخت نگیرید. امروز برای ارتقا موقعیت خود تلاش کنید و به راه های تازه بیندشید. تغییرات برای شما خوب است با تغییر روند همیشگی می توانید به ان چیزی که لیاقت ان را دارید دست پیدا کنید. به احساسات خود اجازه بروز بدهید. با افراد جدید ارتباط برقرار کنید تا از آنها ایده های جدید بیاموزید. به مسایلی که تحت کنترل شما نیستند خیلی اهمیت ندهید. امروز چند ساعت به خود فرصت دهید تا خواسته های خود را کشف کنید.

بهمن

از سرعت خود کم کنید. فرصتی به خود بدهید تا در مورد برنامه های اینده تصمیمات درست تری اتخاذ کنید. امروز بهترین فرصت برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی است برای 5 سال آینده خود برنامه ریزی کنید و این را به خاطر داشته باشید رویاهای شخصی خود را در الویت هر چیزی قرار دهید. امروز حتی می توانید برای یک سفر به دور دنیا و آموختن مسایل جدید رویا پردازی کنید. سعی کنید از تمام لحظات خود لذت ببرید.

اسفند

امروز زمان تغییر است. فرصت هایی که برایتان پیش می آید را غنیمت بشمارید. کاینات بهترین را برای شما خواسته است خودتان نیز باید با افزایش تلاش و خلاقیت آن چه که شایسته آن هستید را برای خود رقم بزنید. به موقعیت های بالا تر فکر کنید و از افکار منفی بپرهیزید. با ایجاد تغییر در طرز فکر خود می توانید قدم های بزرگی در جهت پیشرفت بر دارید. پیش از اینکه کاری را انجام دهید، خوب به عواقب آن فکر کنید. کمک گرفتن از دیگران در بهبود شرایط شما تاثیر بسیار خوبی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج