۱۱۹۶۴۳۸
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

نحوه پرداخت سود سهام عدالت متوفیان

مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سامانه‌ای به صورت یک کار مشترک بین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، دستگاه قضایی، سازمان ثبت احوال و چند دستگاه دیگر در دست اقدام است که اگر همه این دستگاه‌ها و نهاد‌ها پای کار آیند، موضوع سهام عدالت متوفیان حل و فصل می‌شود.

ایرنا: مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سامانه‌ای به صورت یک کار مشترک بین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، دستگاه قضایی، سازمان ثبت احوال و چند دستگاه دیگر در دست اقدام است که اگر همه این دستگاه‌ها و نهادها پای کار آیند، موضوع سهام عدالت متوفیان حل و فصل می‌شود.

به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، «محمدرضا پوررضایی» با بیان اینکه در بحث مربوط به سهام عدالت، چیزی حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر متوفی وجود دارد گفت: با توجه به آمار متوفیان سهام عدالت به اضافه وارثان آنها که حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون نفر ذی نفع هستند، نیازمند تعیین تکلیف هستیم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی، امکان اینکه وارثان بخواهند به صورت دستی و با مراجعه حضوری کارهای مربوط به متوفی را پیگیری کنند وجود ندارد.

پوررضایی عنوان کرد: مقرر شده سامانه‌ای طراحی و راه‌اندازی شود تا امکان حضور وراث برای تکمیل پرونده‌های افراد متوفی فراهم شود و آنها بتوانند اطلاعات مربوطه را بارگذاری که به صورت سیستمی کار انجام گیرد.

مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ادامه داد: سامانه‌ای به صورت یک کار مشترک بین شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، دستگاه قضایی، سازمان ثبت احوال و چند دستگاه دیگر در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه کار مربوط به سامانه پیشرفت داشته ولی هنوز راه اندازی نشده است، تصریح کرد: به منظور بهره‌برداری از سامانه، پیگیری‌های لازم انجام شده و به محض راه‌اندازی این سامانه، طی اعلام رسمی، ذی نفعان می‌توانند کار بارگذاری اسناد را انجام دهند.

پوررضایی ادامه داد: سود سهام متوفیان سهام عدالت در حساب مشخصی تا تعیین تکلیف شدن وضعیت وراث نگهداری می‌شود. توصیه ما به وراث و بازماندگان سهام عدالت این است که یا خود افراد به عنوان ذی نفع و در صورت تعدد افراد بازمانده، یکی را به عنوان نماینده انتخاب کنند تا فرایند اداری مربوطه را انجام دهند،

مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی یادآور شد؛ امیدواریم کار مربوط به راه اندازی سامانه به زودی انجام شود زیرا مجموعه‌ای از دستگاه‌ها درگیر فراهم کردن امکان دسترسی افراد به این سامانه هستند تا کار به صورت سیستمی انجام شود و نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • غفور

      آنقدر طولش میدهید که بازمانده های متوفی هم بمیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج