۱۴۵۵۶۳۲
۲۰۹۷
۲۰۹۷
پ

حسینی: مقابل پرسپولیس نیاز به شانس داریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد شاگردانش با خوش‌شانسی بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند.

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد شاگردانش با خوش‌شانسی بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند.

حسینی: مقابل پرسپولیس نیاز به شانس داریم

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: یک بازی سخت خارج از خانه برابر قهرمان سال گذشته داریم، تیمی که امسال هم خوب تقویت شده است. امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز بیشتر بازی خوبی برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران انجام دهند و شانس با ما یار باشد و نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

وی در مورد قوانین نقل‌وانتقالات فوتبال ایران تصریح کرد: مشکلی که ما در لیگ داریم، کیفیت زمین‌هاست. وقتی کیفیت زمین خوب نباشد، این موضوع بر کیفیت تیم‌ها تأثیر می‌گذارد؛ با این حال لیگی رقابتی داریم که هیچ تیمی در آن ضعیف نیست. همه تیم‌ها قوی ظاهر می‌شوند و در مجموع لیگ از فصل گذشته با کیفیت‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: ما چون نه بازیکن خارجی گرفتیم و ضمناً کف سقف قرارداد هم هستیم، بنابرین صحبتی درباره نقل‌وانتقالات نداریم. من هیاهوی نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران را دوست ندارم. یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنان خارجی یک تیم ایرانی را دیدم و فقط [جلوی خودم را گرفتم و] به کیفیت [پایین]شان نخندیدم! به نظرم، نقل‌وانتقالات بسیار بدی در بحث بازیکنان خارجی داشتیم و چشم‌انداز خوبی نمی‌بینم. اینها پول بیت‌المال است و باید صرف بازیکنان جوان ایرانی شود؛ البته به من ارتباطی ندارد اما در مجموع بازیکنانی معدود و در واقع اندک بازیکنان خارجی نسبتاً با کیفیت به ایران آمده‌اند و تا الان چیزی خاصی [از خارجی‌های لیگ] ندیده‌ایم.

حسینی در خصوص افزایش سقف بودجه برخی از تیم‌های حاضر در آسیا تصریح کرد: سال گذشته در نیم فصل دوم، پنجره نقل‌وانتقالات‌ بسته بود. در شروع فصل امسال، دو تا از بهترین بازیکنان ما جدا شدند. یکی از آنها به تیم پولداری رفت و دیگری سرباز شد. جایگزین کردن این دو بازیکن کار سختی است. در بازار نقل‌وانتقالات چیزی که در توان‌مان بود را انجام دادیم. باید چکار می‌کردیم؟ مجبور بودیم دوباره از بازیکنان جوان استفاده کنیم. ما نقل‌وانتقالات آنچنانی نداشتیم. باشگاه حمایت کرد اما رقابت نابرابر است. استفاده از بازیکنان جوان نیز تاوان دارد. در دیداری که باید برنده می‌شدیم، پنالتی از دست دادیم. در بازی قبلی، مهاجم در زمین نداشتیم. در مجموع، به تیمم ایمان دارم اما باز هم می‌گویم که رقابت نابرابر است. فوتبال ما دولتی است. درست است که مردم ستاره‌ها را دوست دارند اما می‌خواهیم بازیکنان با کیفیتی نیز بیایند.

وی بار دیگر با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: خیلی بازی سختی داریم. پرسپولیس بازی خوبی برابر الاهلی به نمایش گذاشت. از طرفی، اندازه دو تیم بازیکن دارد. امیدوارم زمین شهر قدس اجازه بازی به هر دو تیم را بدهد. بازیکنان ما برای این بازی لحظه‌شماری می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) برای دیدار فردا یادآور شد: VAR خوب است اما به شرطی که مثل کشورهای دیگر باشد. خط‌کشی‌ها و دوربین‌ها درست باشند. داوران VAR سرعت عمل و دقت بیشتری داشته باشند.

حسینی در واکنش به طرح سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم‌های او برابر پرسپولیس خوب بازی می‌کنند، گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. سعی می‌کنیم با توجه به شناخت‌مان از پرسپولیس بازی خوبی به نمایش بگذاریم. فوتبال مختصات خودش را دارد و بازی اشتباهات است. بازیکنان ما توجیه شده‌اند چطور برابر پرسپولیس بدون اشتباه بازی کنند و البته امیدوارم شانس هم بیاوریم. اینکه در یک بازی پرسپولیس را برده‌ایم دلیل برای پیروزی بعدی ما نمی‌شود.

وی در واکنش به برگزاری دربی هفته آینده در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: بهتر است هر چیزی را نگوییم!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره عدم جذب منتظر محمد و کوین یامگا تصریح کرد: من در ریز مذاکرات نیستم. آن بازیکنان تصمیم گرفتند به تیم دیگری بروند. مذاکراتی انجام شد اما یک طرف مذاکرات بازیکن است و حتما با اضافه شدن مدیرعامل جدید به تیم دیگر (نساجی) تصمیم گرفتند به آنجا بروند. در مورد یامگا نظری ندهم، بهتر است. او بازیکن بسیار با شخصیت و خوبی است. اینکه خودش تصمیم گرفته با توجه به اتفاق بدی که برای او افتاده است، بجنگد؛ به تصمیم شخصی او بازمی‌گردد و امیدوارم موفق باشد.

حسینی در رابطه با اینکه آیا جذب بازیکن در تیمش ادامه خواهد داشت یا نه، خاطرنشان کرد: من در فصل نقل‌وانتقالات ایران غیر از هرج و مرج چیزی ندیدم و وارد این بازی‌ها نمی‌شویم. ما سعی می‌کنیم تمرین کنیم و راه درستی برویم. اینکه مدام بازیکن جذب کنیم، کار درستی نیست. ما در وهله‌ی اول از نیروهای‌مان استفاده می‌کنیم و در ادامه اگر متوجه شدیم بازیکنی می‌تواند کمک کند، وارد جذب او خواهیم شد. از نظر بودجه محدود هستیم و نهایت جذب بازیکن‌مان یک هشتم بازیکن تیم‌های دیگر است. فوتبال این نیست که فقط بازیکن بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج