۱۱۱۹۰۰۷
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

آقایان کلنگ به دست! مملکت را به اینجا رسانده‌اید

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی در باره انتخابات نوشت: آنچه در روزهای ثبت‌نام دیدیم از دعوا و نرده نوردی و تهدید تا متلک و تخریب و... بیشتر، ابزار جنگ و جدل و تعمیق چند گانگی و اختلاف بود.

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی در باره انتخابات نوشت: آنچه در روزهای ثبت‌نام دیدیم از دعوا و نرده نوردی و تهدید تا متلک و تخریب و... بیشتر، ابزار جنگ و جدل و تعمیق چند گانگی و اختلاف بود.

با این رویکردها نه تنها "بوی بهبود از اوضاع جامعه و کشور" نمی‌شنویم که شامه‌مان هم می‌سوزد از این "کباب پزانی" که راه انداخته‌اند حضرات! نیامده، کلنگ به دست شده‌اند. ماشاالله همه دامن خود را پاکیزه و بری از شرایط امروز می‌دانند به‌گونه‌ای که هرکه نداند و نشناسدشان فکر می‌کند همین لحظه از بهشت در وزارت کشور هبوط فرموده و آمده‌اند تا زمین را مثل بهشت بسازند!

نه آقایان، از این خبرها نیست و این قدر هم فراموشی به ذهن مردم نزده که فراموشتان کنند. شما هم در ایجاد وضع موجود شریکید. خیر و شرِ امور، به حساب همه شما گذاشته می‌شود. این کارنامه خودتان است که می‌خواهید از آن فرار کنید. اگر قرار باشد کسی بپرسد ما مردمیم. پاسخ را هم باید از زبان همه‌تان بشنویم. دردناک‌تر از سخنانی که می‌فرمایید، دورنمایی "نزدیک" از روزهای پیش روست، از روزهای رقابت. با این فرمان که پیش می‌روید از "رفاقت" خبری نخواهیم خواند. وقتی شمایان پنجه در روی هم کشید - که متأسفانه از همین اول شروع کرده‌اید - معلوم نیست در کف خیابان چه اتفاقی خواهد افتاد.

آقایان! به خاطر همین کشوری که صف کشیده‌اید رئیس‌جمهورش شوید و بهشت بیافرینید، لطفا جهنم درست نکنید با کلماتتان، با رفتارتان. حرمت همدیگر را حفظ کنید به احترام ایران که خون ۲۴۰ هزار شهید حریم‌بان آن است. همدیگر را تخریب نکنید که به خرابی روابط اجتماعی هم می‌انجامد. با حفظ احترام همه، خود را درست معرفی کنید. مطمئن باشید مردم ما آنقدر باهوش هستند که "درست" انتخاب کنند. یک مقدار هم به مردم اعتماد کنید، بد نیست! حرمت‌ها را حفظ کنید تا حرمت خودتان هم محفوظ بماند. برای اثبات خود نیازی به تخریب دیگران نخواهید داشت اگر کارنامه و نگاه مثبت داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتان سرا پا تقصیر حالا از کیسه مردم استفاده میکنید,مرور تاریخ حقیقی ونه جعلی بد نیست??اینقدر با مردم بازی نکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها همه دنبال منا فع خودشون هستند و برای مردم
        پشیزی ارزش قائل نیستند و ادم های فرصت طلب
        وبیسوادی هستند

    • بدون نام

      نگارنده به کلنگ اساره کرده در صورتی که باید به بیل اشاره میکرد چون با کلنگ میشه تخریب کرد ولی بابیل زیر رو کردن
      ولی این زیر رو کردن ی روز نتیجه میده

    • بدون نام

      کاملا درست ابنها از بهشت امده وروی زمینی که که برای مردم جهنم است فرود امده اند اصلا با مردم نبوده اند وخبراز روزی روزگاری مردم ندارند شده کارشان فعلا غداره کشی و صخره نوردی چطور توقع دارند مردم رای هم بدهند هیچکدام اصلح نیستند کارنامه همه سیاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج