قالیشویی بانو _استیکی
۱۰۳۶۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

تهدید به استعفای سعادتمند صحت ندارد

رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهدید سعادتمند به استعفا را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچ بحثی در مورد استعفا وجود نداشته است.

خبرگزاری فارس: اسماعیل خلیل زاده در خصوص ادعای دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی که مدعی شده احمد سعادتمند تهدید کرده اگر استراماچونی برنگردد استعفا می کند و آیا این موضوع صحت دارد؟ اظهار داشت: تا این لحظه هیچ بحثی در مورد استعفای آقای سعادتمند وجود نداشته و خود او هم در واکنش به شایعات برخی رسانه های مجازی حاشیه ساز و دروغ پرداز، این ادعاها را چند روز پیش تکذیب کرد.

وی در پاسخ به اینکه موضع وزارت ورزش در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال چیست، گفت: تا جایی که ما به‌ عنوان هیئت مدیره در جریان هستیم و هیئت مدیره و مدیرعامل اختیار کامل دارند.

خلیل زاده ادامه داد: طبق گفته مدیرعامل در جلسه هیئت مدیره، مشکل درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزد دو ساله قرارداد قبلی اوست. ثانیا مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون در خصوص منع بکارگیری مربی و بازیکنان خارجی به دلیل مشکلات تامین ارز و چگونگی انتقال آن به خارج از کشور به دلیل تحریم‌های سنگین و ناعادلانه آمریکا علیه کشورمان است باید لغو شود وگرنه تاکنون وزارت ورزش سوالی در مورد بازگشت استراماچونی یا مفاد مذاکرات از ما نپرسیده است.

رئیس هیئت مدیره استقلال در خصوص شایعه اختلاف در هیئت مدیره و مخالفت برخی اعضا با بازگشت استراماچونی گفت: این دروغ بزرگ را هم مدیرعامل تکذیب کرد. متاسفانه برخی رسانه های مجازی همه همت خود را برای ایجاد حاشیه به کار گرفته اند که البته ما از مراجع قانونی پیگری حقوقی می کنیم. در مورد بازگشت استراماچونی هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره نه تنها مخالفتی ندارند بلکه به مدیرعامل اختیار تام داده و برای تامین منابع مالی هم آمادگی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ۴۴۴۴اس اسی

      خخخخخ تهدید به استعفا !!!! هنوز پروژه تموم نشده که ،وقتی تیمو بدون سرمربی کاشت و سرمربی درست حسابی پیدا نشد میره ۷ ساله داستان تکراری ما دیگه عادت کردیم به این داستان تکراری ،وگرنه ما از خدامون این خائن هم زودتر بره تا حدقل فرهاد مجیدی برگرده تا دیرتر نشده

    • بدون نام

      البب

    • بدون نام

      سلام

    • محمدعلی

      خدایا خودت استقلال را از شر سعادتمتد،خلیل زاده ،بابا مسعود وبقیه یقه بسته ها نجات بده

    • پارسوماشیم

      آقای خلیل زاده، اگه برای منابع مالی آمادگی دارید پس چرا شرّ شفر رو از سر باشگاه کم نمیکنید که به مشکل بر نخورید

    • اشکان

      همه دروغ میگن به جز تو امثال شما بی شرف ها

    • بدون نام

      وزیر لنگی نمیخواد استقلال خوب باشه تمام تلاش نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای علیل زاده ما هوادار های تاج کبیر شما وامثال شما ها رو نخواهیم کجا باید بریم کی باید ببینیم تو رو خدا دست از سر تاج کبیر بردارید
        جیب شما چرا پر نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج