۱۴۲۳۳۶۴
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

باشگاه پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس با انتشار یک استوری در مورد شایعات مطرح شده اطراف اردوی سرخپوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

برترین‌ها: مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس با انتشار یک استوری در مورد شایعات مطرح شده اطراف اردوی سرخپوشان توضیحاتی را ارائه کرد و نوشت: یک سناریوی کاملا مشخص در حال اجرا است و متاسفانه بخشی از فضای مجازی خودی را نیز ناخواسته درگیر کرده است. از همان چند هفته قبل که ماجرای تمدید قراردادها را در اوج حساسیت لیگ مطرح کردند تا همین چندی قبل که مدعی قهر عیسى آل کثیر و اورونوف شدند و حالا از جدایی اورونوف و مصدومیت بیرانوند و دعوای او با مدیر عامل خبر می دهند.

خبرهایی که بر اساس همان سناریو پیش می‌رود و در اوج حساسیت لیگ هدفی ندارد جز ایجاد حاشیه برای پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش. پیش بینی کرده بودیم که نه تنها این شیطنت‌ها تمامی نخواهد داشت بلکه قطعا در سه هفته باقی مانده نیز به اوج خود رسید. البته که بیرانوند در اقدامی هوشمندانه بلافاصله پاسخ خبرهای کذب را داد.
در همین راستا و برای پایان دل نگرانی‌های هواداران بزرگ پرسپولیس، ذکر این موضوع ضروری است که هیچ کس با هیچ کس دعوا نکرده، هیچ بازیکنی هم با همبازی‌اش قهر نیست و البته که قرارداد اوستون اورونوف با باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل آینده معتبر است و هیچ بند فسخی نیز در قرارداد او گنجانده نشده است.

 باشگاه پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شهباز آزادبخش

      ♥♥♥👍👍

    • ناشناس

      اورانوف دکه برنمی‌گردد خیالتون راحت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج