۱۳۶۱۲۳۸
۱ نظر
۳۷۰۹
۱ نظر
۳۷۰۹
پ

اخراج یک سرمربی برای تبریک تولد پوتین!

سرمربی تیم قهرمان لیگ استونی پس از ابراز ارادت به رئیس‌جمهور روسیه اخراج شد و حالا درخواست کمک از این کشور را دارد.

خبرگزاری تسنیم: ولادیمیر یووانوویچ، سرمربی صربستانی باشگاه سمسراهای استونی به‌دلیل تبریک تولد ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) اخراج شد.

یووانوویچ در پیامش خطاب به پوتین نوشت: برای من اکنون او بهترین فرد در جهان است. او برای آزادی می‌جنگد. او نه‌تنها برای روسیه، بلکه برای همه ما می‌جنگد. بسیاری از صرب‌ها اکنون در دونباس کنار روس‌ها هستند و کمک می‌کنند، البته در صربستان افرادی هستند که فکر می‌کنند ناتو آینده ماست، آنها کمتر از ۲۰ درصد هستند اما هیچ‌کس به آنها ظلم نمی‌کند، به این می‌گویند دموکراسی، هیچ‌کس درگیری نمی‌خواهد. من فکر می‌کنم روس‌ها و اوکراینی‌ها مانند صرب‌ها و مونته‌نگرویی‌ها ارتباط نزدیکی با هم دارند.

ولادیمیر یووانوویچ در پایان دسامبر سال گذشته با امضای قراردادی به‌مدت یک سال و نیم هدایت باشگاه سمسراهای استونی، قهرمان چندین دوره این کشور را به‌عهده گرفت.

این سرمربی صربستانی پس از اخراجش از باشگاه استونیایی به‌دلیل تبریک تولد پوتین از روسیه درخواست کمک کرد و اظهار داشت: اکنون پیدا کردن کار برای من دشوار خواهد بود، خوشحال می‌شوم اگر کسی به من کمک کند، به‌عنوان مربی آماده هستم به هر باشگاهی کمک کنم. می‌دانم که روسیه لیگ قدرتمندی دارد، صرب‌ها و برزیلی‌ها در آنجا بازی می‌کنند. خوشحال می‌شوم اگر کسی به من کمک کند به سر کار برگردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ننگ بر پوتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج