۱۴۶۴۹۳۰
۵۹۰
۵۹۰
پ

رقابت کامالا هریس و دونالد ترامپ نفس‌گیر شد

کامالا هریس و دونالد ترامپ در سطح فدرال و کشوری به تساوی ۴۸ درصد به ۴۸ درصد رسیده‌اند.

انتخاب به نقل از نیویورک‌تایمز نوشت: کامالا هریس و دونالد ترامپ در سطح فدرال و کشوری به تساوی ۴۸ درصد به ۴۸ درصد رسیده‌اند.

در ادامه این مطلب آمده است: این نتیجه که کمتر از دو هفته قبل از روز انتخابات به دست آمده و در حالی که میلیون‌ها آمریکایی قبلاً رأی داده‌اند، برای هریس امیدوارکننده نیست.

رقابت کامالا هریس و دونالد ترامپ نفس‌گیر شد

در انتخابات اخیر، دموکرات‌ها حتی زمانی که کالج الکترال و در نتیجه کاخ سفید را از دست داده‌اند، در سطح عمومی و فدرال برتری داشته‌اند.

 هریس و ترامپ حتی پس از سه ماه از پرآشوب‌ترین دوره‌های تاریخ اخیر سیاسی آمریکا، همچنان در تساوی باقی مانده‌اند. یک مناظره پرسروصدا، دو تلاش برای ترور ترامپ، ده‌ها تجمع در هفت ایالت چرخشی و صدها میلیون دلار صرف تبلیغات ظاهراً تغییری در مسیر رقابت ایجاد نکرده است.

جایگاه هریس، در صورت وجود تغییر، ممکن است در میان رأی‌دهندگان احتمالی از زمان آخرین نظرسنجی تایمز/کالج سیِنا که در اوایل اکتبر انجام شده بود، کاهش یافته باشد. در آن زمان، او با کمی برتری ۴۹ درصد به ۴۶ درصد از ترامپ پیش بود.

این تغییر ممکن است خطای آماری است، اما میانگین نظرسنجی‌های ملی تایمز در هفته‌های اخیر نیز یک رقابت نزدیک در نظرسنجی‌ها را ثبت کرده و حداقل نشان می‌دهد که این رقابت به شدت نزدیک‌تر شده است.

در حالی که این آخرین نظرسنجی تایمز/کالج سیِنا تصویری از آرا در سطح کشور ارائه می‌دهد، نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در هفت ایالت چرخشی تعیین خواهد شد؛ جایی که هریس و ترامپ بخش عمده‌ای از زمان و منابع خود را به آن اختصاص داده‌اند. بیشتر نظرسنجی‌ها در این ایالت‌ها - آریزونا، جورجیا، میشیگان، نوادا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، ویسکانسین - نشان می‌دهد که رقابت به صورت برابر نزدیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج