۱۴۵۸۸۶۸
۳۰۱
۳۰۱
پ

خط‌و‌نشان وزیر دفاع دولت پزشکیان برای اسرائیل

وزیر دفاع گفت: در زمان رای‌ اعتماد نیز نمایندگان مجلس این مطالبه را از ما داشتند که نیروهای مسلح پاسخ جسارتی که رژیم صهیونیستی در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه در داخل ایران انجام دادند را بدهند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع گفت: در  زمان رای‌ اعتماد نیز نمایندگان مجلس این مطالبه را از ما داشتند که نیروهای مسلح  پاسخ جسارتی که رژیم صهیونیستی در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه در داخل ایران انجام دادند را بدهند. 

خط‌و‌نشان وزیر دفاع دولت پزشکیان برای اسرائیل

امیر عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل، ضمن تبریک این عملیات موفقیت‌آمیز گفت: مدت‌ها بود که مردم از ما مطالبه انجام این عملیات را داشتند و حتی در  زمان رای‌ اعتماد نیز نمایندگان مجلس این مطالبه را از ما داشتند که نیروهای مسلح  پاسخ جسارتی که رژیم صهیونیستی در رابطه با شهادت اسماعیل هنیه در داخل ایران انجام دادند را بدهند. 

وی افزود:‌ این عملیات مدبرانه، هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده انجام شد و با تنوعی از تولیدات موشکی و متناسب با اهدافی که تعیین شده بود و همچنین متناسب با سامانه‌های پدافندی که در رژیم صهیونیستی وجود داشت عملیات بسیار موفقی علیه اهداف نظامی بود که  بویژه محل‌های که در ترور اسماعیل هنیه به کار گرفته شده بود مورد هدف قرار داده شد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه عملیات امشب سپاه پاسداران کاملاً مشروعیت داشت و منطبق بر قوانین بین‌المللی بود، تاکید کرد: اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند و رژیم جسارتی داشته باشد قطعاً در فازهای بعدی واکنش ما بسیار شدید خواهد بود و تنوعی از  پیشرفته‌ترین سلاح‌هایی که در اختیار داریم را استفاده می‌کنیم. 

وزیر دفاع ادامه داد: این عملیات یک عملیات متقابل در رابطه با پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه بود اما اگر رژیم صهیونیستی با اشتباه محاسباتی مجدداً  پاسخی بدهد احتمال پاسخ مجدد ما بسیار زیاد است و این را هم بگویم که عملیات امروز گوشه‌ای از توانمندی موشکی ما بود و بخش زیادی از توانمندی موشکی ما که تکنولوژی بالاتر و شدت آسیب بیشتری دارد  هنوز به کار گرفته نشده است.

وی تاکید کرد: آنهایی که جلوی تجاوزهای رژیم را نگیرند و اجازه بدهند که منطقه با جنگ روبرو شود بدانند که ما در موج‌های بعدی با شدت بیشتری عمل خواهیم کرد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج