۱۴۵۸۳۲۶
۲۱۷۹
۲۱۷۹
پ

کیهان دستور حمله نظامی به اسرائیل را صادر کرد

در حالی که دیروز ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور تاکید کرد پاسخ تهران به ترور سید حسن نصرالله در سطح رهبری تصمیم‌گیری خواهد شد، امروز «کیهان» با تیتر «سگ هار صهیونیست فقط با حمله نظامی مهار می‌شود» نوشته است: «وقت استفاده از سلاح‌هایی است که اسرائیل را قطعا متعجب خواهد کرد».

برترین‌ها: ترور سید حسن نصرالله و همراهانش از جمله مستشار ایرانی در لبنان با پاسخ مناسب مواجه خواهد شد. این نکته‌ای است که مقامات و مسئولان در کشورمان گفته‌اند. حتی ظریف صراحتا گفت که این پاسخ به موقع و به صورت مناسب و با تصمیم‌گیری در سطح عال نظام صورت خواهد گرفت. روزنامه کیهان، اما انگار حوصله ندارد که تا آن موقع صبر کند لذا نسخه حمله نظامی را پیچیده است!

کیهان دستور حمله نظامی به اسرائیل را صادر کرد

این روزنامه در شماره امروز خود نوشت:

* حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به جلسه سران حزب‌الله لبنان و گستاخی این رژیم در به شهادت رساندن شهید نصرالله لزوم اقدام قاطع، سنگین و قوی در برابر جنون و هاری رژیم صهیونیستی را دوچندان کرده است.

* «کیهان» تاکید کرده که «پاسخ کشورمان به گستاخی‌های اخیر اسرائیل باید بسیار شدیدتر از عملیات‌های وعده صادق (پاسخ موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی) و شهید سلیمانی (حمله موشکی به پایگاه نیرو‌های آمریکایی در عین‌الاسد) باشد، پاسخی که کاری‌تر و نابودگر منافع و شریان‌های حیات نکبت‌بار اسرائیل باشد.»

* این روزنامه جزئیات حمله مورد نظر خود را نیز گفته است! مثلا اینکه «این پاسخ در شرایطی که برخی از کشور‌های منطقه در طول ماه‌های گذشته از هیچ کمکی به این رژیم دریغ نورزیده‌اند، می‌تواند این کمک‌ها و آذوقه‌های ارسالی برای اسرائیل را در دریا سرگردان کند» یا اینکه «ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی اتکای ویژه‌ای بر نقش نیروی هوائی داشته و دارد، هدف قرار گرفتن بسیار سنگین‌تر پایگاه‌های هوائی اسرائیل در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی، علی‌رغم پشتیبانی غربی‌ها، می‌تواند ماشین جنایت جنگی ارتش اسرائیل را با ضربه جدی رو‌به‌رو کند».

* یکی دیگر از پاسخ‌هایی که کشورمان و محور مقاومت، می‌توانند برای افسار زدن بر سگ هار صهیونیسم در دستور کار قرار دهند، هدف قرار دادن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه و به خصوص در کشور‌ها و بازیگران ضعیف در اطراف ایران و در سطح منطقه باشد.

* حمله به محموله‌های کالا و آذوقه به سمت این رژیم و شریان‌های حیات اسرائیل همانند راهبردی که رزمندگان یمنی اتخاذ کردند در شرایطی که به خاک و خون کشیده شدن کودکان در غزه و لبنان نیز وجدان خفته برخی از سران کشور‌های منطقه را به درد نمی‌آورد، شاید منطق ترجیح سود بر انسانیت را برهم زند. سیاستمدارانی و سرانی که سعی در ادامه دوستی با اسرائیل دارند باید این را بدانند که این دوستی تاوان خواهد داشت.»

* «کیهان» در پایان با تاکید بر اینکه «نتانیاهو باید بداند ایران و محور مقاومت برای هر سناریویی آماده است» نوشته: «در این بازی جرات، ما از جاده کنار نخواهیم کشید. شاید وقت استفاده از سلاح‌هایی است که اسرائیل را قطعا متعجب خواهد کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج