۱۴۵۷۸۹۴
۲۰۲۶
۲۰۲۶
پ

واکنش‌ها به شهادت سیدحسن نصرالله در بیروت

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت سیدحسن نصرالله را در بمباران ضاحیه بیروت تایید کرد.

برترین‌ها: حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت سیدحسن نصرالله را در بمباران ضاحیه بیروت تایید کرد. رسمیت یافتن این خبر با واکنش مقامات برجسته سیاسی همراه شده است.

واکنش‌ها به شهادت سیدحسن نصرالله در بیروت

حماس شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. در بیانیه جنبش حماس آمده است که این جنبش تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها به ساختمان های مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت محکوم کرده و آن را یک اقدام تروریستی بزدلانه می‌داند.

واکنش ظریف به شهادت سید حسن نصرالله

معاون راهبردی رئیس جمهور در پیام تسلیت خود نوشت: "با قلبی اندوهگین خبر شهادت سید مقاومت، نماد مبارزه با ظلم، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، علامه مجاهد، شهید سید حسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه) و همراهان ایشان را دریافت کردم. بی‌تردید نقشه آشفته نتانیاهو و اسرائیل برای منطقه و دنیا شکست خواهد خورد و این مقاومت شکل گرفته در برابر وحشی‌گری‌ آنان از این پس با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت. 

اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، مردم و دولت شریف لبنان و تمامی نیروهای شریف مقاومت و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

به امید پیروزی حق و شکست باطل، انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا."

پیام تسلیت سیدحسن خمینی

تولیت حرم امام خمینی (ره) گفت: راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار ضرورت فوری و حیاتی این شهادت های عظیم است.

پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی

رئیس دولت هفتم و هشتم در پیام تسلیت خود نوشت: شهید سرفراز و با فضیلت حضرت سید حسن نصرالله که زندگی مومنانه و موثر خود را با مقاومت در برابر تجاوز و آدمکشی و اشغال و مبارزه با تبعیض و نسل کشی و ستم معنی کرد، اینک بدیدار معبود شتافته است ولی دل همه آزادیخواهان و حق طلبان بخصوص ملت شریف و با فرهنگ لبنان مظلوم را سخت به درد آورده است.

پیام ‎پزشکیان در پی شهادت ‎سیدحسن نصرالله

رئیس‌جمهور در پیام خود نوشت: شهادت شخصیت‌های برجسته‌ مقاومت و در رأس آن‌ها سید حسن نصرالله، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند.

واکنش وزیر خارجه به شهادت حسن نصرالله

عباس عراقچی در پیام تسلیت خود نوشت: اینجانب شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش به دست رژیم سفاک و منفور صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، امت اسلامی و مردم منطقه، مردم مقاوم و فهیم لبنان و ایران و همه اجزا و ارکان محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

پیام تسلیت محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: ما به لطف و یاری خدا، تا همیشه هم‌سنگر و هم‌رزم مردم مظلوم و مقاوم غزه و لبنان در میدان نبرد خواهیم بود.

واکنش حسن روحانی به شهادت سیدحسن نصرالله

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران نوشت: قطعاً رژیم اسرائیل دست به یک خطای بزرگ زد و مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز، انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را خواهند گرفت. خون پاک و نام زنده و راه پوینده سیدحسن نصرالله زمینه‌ساز اخراج اشغالگران از قدس شریف خواهد شد. ان‌شاءالله.

پیام آیت‌الله نوری همدانی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

مرجع تقلید شیعیان نوشت: رژیم نامشروع صهیونیستی این‌باره نیز دست به جنایتی عظیم زد و علاوه بر کشتار بی‌رحمانه مردم بی دفاع، شخصیتی بزرگ و مجاهدی نستوه و انسانی مقاوم؛ جناب سید حسن نصرالله را به شهادت رساند. بی‌شک گروهای مقاومت خصوصاً حزب الله عزیز راه این شهید، که محو صهیونیست است‌ را ادامه خواهند و همه ملت های آزاده در سراسر جهان از آنها حمایت خواهند کرد. 

واکنش آذر منصوری به شهادت سیدحسن نصرالله 

رئیس جبهه اصلاحات نوشت: شهادت  سیدحسن نصرالله⁩ و یاران او و مصیبتهایی را که حزب‌الله و مردم لبنان متحمل شده‌اند را تسلیت می گویم. ‌جهان ببیند که چگونه بمبهای خانمان‌براندازی که غرب در اختیار تروریسم دولتی اسراییل قرار داده‌ بر سر مردم مظلوم غزه و لبنان فرو‌ می‌ریزد، آنها را می کشد و از زندگی ساقط می کند؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج