۱۴۳۱۱۳۰
۳۲۰
۳۲۰
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی، معرفی ۸ مدل گن با بیشترین کاربرد، ساعت شنی و پروتزدار

بهترین، راحت‌ترین و سریعترین روش برای حفظ تناسب اندام و زیبایی اندام استفاده از گن‌های لاغری است. حال اگر بحث جشن و مهمانی‌های زنانه در میان باشد که انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

بهترین، راحت‌ترین و سریعترین روش برای حفظ تناسب اندام و زیبایی اندام استفاده از گن‌های لاغری است. حال اگر بحث جشن و مهمانی‌های زنانه در میان باشد که انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.  

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی عبارت است از:

  • شورت گنی زنانه
  • شورت گنی پروتزدار
  • گن ساعت شنی
  • گن شلوارکی
  • گن یکسره
  • گن بازو
  • نیم‌تنه گنی
  • گن شکم‌بند

به نظر شما کاربرد و موارد استفاده انواع لباس زیر زنانه، تفاوت عمده شورت و سوتین در موقعیت های مختلف و  هر کدام از این انواع گن‌ها چیست؟ آیا بهترین گن لاغری شکم و پهلو را می‌شناسید؟ هنوز موفق به انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی خود نشده‌اید؟ این راهنما حکم گنج زیرخاکی را برایتان دارد.

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی، معرفی 8 مدل گن با بیشترین کاربرد، ساعت شنی و پروتزدار

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی کدام است؟

گن ساعت شنی بهترین گن برای زیر لباس مجلسی است که علاوه بر پوشاندن چربی‌های شکم و پهلو به بدن نیز فرمی بسیار زیبا و خوش حالت شبیه فرم ساعت شنی می‌دهد. فرقی نمی‌کند که لباس مجلسی موردنظر شما کوتاه باشد یا بلند و تمام قد، در هر صورت گن ساعت شنی برای زیر لباس شما بهترین انتخاب است و بدن شما را زیبا و بدون عیب و نقص نشان می‌دهد.

ویژگی‌های گن مناسب و کاربردی برای بانوان چیست؟

اگر می‌خواهید تا از خرید خود راضی باشید، حتماً به این ویژگی‌ها در گن توجه کنید.

  • استفاده از پارچه ضد حساسیت در تولید گن
  • ضد تعریق و ضدبو
  • دارای بندهای قابل تنظیم
  • امکان شستشو با آب گرم
  • دوخت محکم و مناسب

انواع گن برای زیر لباس مجلسی چیست؟

همان‌طور که لباس‌های مجلسی تنوع و مدل بسیار زیادی دارند، گن‌های لاغری نیز در مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند تا بتوانند به راحتی نیاز‌های بانوان را برآورده کنند. برای اینکه شما هم بتوانید گن مناسبی را برای زیر لباس مجلسی یا استفاده روزمره خود انتخاب کنید، باید قبل از هرچیز با انواع گن برای زیر لباس مجلسی آشنایی داشته باشد.

  • شورت گنی زنانه

این مدل از گن به صورت ترکیبی با شورت زنانه طراحی و دوخته شده است و به خوبی چربی‌های ناحیه شکم، پهلو و بالای باسن را جمع می‌کند. این مدل از گن یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین مدل گن‌ها در میان بانوان است که تقریباً قابلیت استفاده در زیر انواع لباس مجلسی را دارد.

مدل شورت گنی زنانه برای افرادی مناسب است که از قسمت بالاتنه خود راضی هستند، اما تمایل دارند تا قسمت پایین‌تنه خود را نیز جمع‌وجورتر نشان دهند.

  • شورت گنی پروتزدار

شورت گنی پروتزدار یک مدل خاص از شورت گنی است که در قسمت باسن دارای پدهای سیلیکونی جهت بزرگتر نشان دادن باسن است. در قسمت باسن این مدل از شورت‌های گنی دو عدد پد سیلیکونی نرم به اشکال مختلف دایره‌ای، مثلثی و لوزی برجسته است که علاوه بر کاهش سایز شکم و پهلو باعث حجم‌دهی و افزایش سایز باسن نیز می‌شود.

شورت گنی پروتزدار برای افرادی با باسن تخت و افراد چاق با باسن کوچک انتخاب بسیار مناسب و کاربردی به حساب می‌آید.

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی، معرفی 8 مدل گن با بیشترین کاربرد، ساعت شنی و پروتزدار

  • گن‌های شلوارکی برای زیر لباس مجلسی

گن‌های شلوارکی به فرم یک شلوارک بسیار کوتاه هستند که قسمتی از ران‌ها را نیز پوشش می‌دهند. این گن‌ها در قسمت بالا به خوبی شکم و پهلو را جمع می‌کنند و در قسمت پایین نیز با پوشاندن چربی‌های ران به پاها فرمی کشیده و یکدست می‌دهد. اگر شما در قسمت ران پا دارای چربی اضافه هستید، گن شلوارکی برای شما بهترین گزینه است.

گن‌های شلوارکی در دو مدل یکسره و بدون درز یا قزن‌دار طراحی و دوخته می‌شوند که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. علاوه بر این، برخی از گن‌های شلوارکی از جنس الیاف آنتی‌باکتریال تولید می‌شوند و با استفاده طولانی‌مدت اصلاً بو نمی‌گیرند و حساسیتی ایجاد نمی‌کنند.

  • گن یکسره

اگر شما به دنبال گنی هستید که اندام شما را از بالا تا پایین به صورت یکدست فرم بدهد، گن یکسره انتخاب مناسبی برای شماست. گن یکسره یکی از بهترین گن مجلسی زنانه است که علاوه بر شکم و پهلو تا قسمتی از سینه در بالا و بخشی از ران‌ها در پایین هم به خوبی می‌پوشاند. گن‌های یکسره از پارچه‌هایی با بیشترین قابلیت کشسانی تولید می‌شوند و برای استفاده در زیر لباس‌های مجلسی بلند و تمام قد گزینه بسیار مناسبی است.

  • گن ساعت شنی

گن ساعت شنی یکی از پرطرفدارترین و بهترین انواع گن برای زیر لباس مجلسی و در میان بانوان است که نه تنها در زیر لباس مجلسی بلکه برای استفاده روزمره و عادی نیز کاربرد دارد. گن ساعت شنی فقط قسمت پهلو و شکم را جمع می‌کند و فرم ساعت‌شنی به کمر می‌دهد. این گن‌ با تعداد فنرها و قزن‌های مختلف بین ۹ تا ۲۵ عدد تولید می‌شود. طبیعتاً به هر میزان که تعداد فنرها و قزن‌ها در گن بیشتر باشد، خاصیت جمع‌کنندگی و پوشانندگی گن بیشتر است.

علاوه بر مهمانی‌ها، از گن ساعت شنی برای اصلاح فرم قوز کمر نیز استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های گن ساعت شنی اسن است که در طرح و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و شما می‌توانید مدل موردعلاقه خود را با توجه به فرم بدن و لباس مجلسی انتخاب کنید.

  • گن ساعت شنی تاپی با بند قابل تنظیم
  • گن ساعت شنی جلیقه‌ای
  • گن ساعت شنی کمری بدون بند

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی، معرفی 8 مدل گن با بیشترین کاربرد، ساعت شنی و پروتزدار

  • نیم‌تنه گنی

این مدل از گن برای افرادی مناسب است که فقط تمایل به پوشاندن چربی‌ها در زیر بغل و اطراف سینه دارند. نیم‌تنه گنی به فرم یک نیم‌تنه است که اندام‌های بالاتنه را خوش‌فرم و در بهترین حالت خود نشان می‌دهد.

  • گن شکم‌بند

گنن شکم‌بند از قدیمی‌ترین و اولین مدل‌های گن است که به صورت نواری ضخیم روی شکم بسته می‌شود و چربی‌های شکم و پهلو را به خوبی جمع می‌کند. افرادی که چربی و اضافه وزن فقط در اطراف شکم و پهلوی آنهاست و تمایلی به تغییر فرم کلی بدن خود ندارند، گن شکم‌بند برای آن‌ها بهترین انتخاب است. گن شکم‌بند یک گن خوب برای شکم است.

۵ نکته طلایی در انتخاب گن لاغری:

  1. ضخامت گن‌ها: حتماً به جنس پارچه و ضخامت گن دقت کنید. گن‌های کتانی و لاتکس با ضخامت کمتر مناسب‌تر هستند.
  2. میزان جمع‌کنندگی: با توجه به فرم بدن خود، گن مناسب را انتخاب کنید.
  3. ارتفاع گن: ارتفاع گن‌ها بستگی به نواحی از بدن دارد. با توجه به مدل لباس مجلسی، ارتفاع مناسب را انتخاب کنید.
  4. مدل گن: هر مدل گن بخش مشخصی از بدن را پوشش می‌دهد. مثلاً گن شکمی برای پوشاندن چربی شکم و پهلو مناسب است.
  5. رنگ گن: با توجه به رنگ لباس مجلسی، گن‌های کرمی و سفید برای لباس‌های سفید و روشن مناسب‌اند، در حالی که گن‌های مشکی برای لباس‌های تیره و مشکی مناسب هستند.

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی، معرفی 8 مدل گن با بیشترین کاربرد، ساعت شنی و پروتزدار

چگونه بهترین گن مجلسی زنانه را بخریم؟

برای اینکه بهترین گن برای زیر لباس مجلسی خود انتخاب کنید فقط کافیست تا به فرم بدن، مدل لباس و مدل گن توجه داشته باشید و گنی را بخرید که دقیقاً همان نواحی از بدنتان را می‌پوشاند که دارای چربی اضافه و نافرم است. لباس زیر یکی از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین اقلام پوشاکی است که همواره بازار خوبی دارد. خرید و فروش عمده لباس زیر یکی از راه های سودآور برای کسب و کارهایی است که در حوزه پوشاک فعالیت می کنند. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج