۱۳۶۵۱۱۲
۲۷۵
۲۷۵
پ

زمان توزیع کارت آزمون دکتری اعلام شد

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی، روز دوشنبه یکم آبان ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

ایسنا: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی، روز دوشنبه یکم آبان ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

زمان توزیع کارت آزمون دکتری اعلام شد

زمان برگزاری آزمون دکتری رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی در سال جاری نسبت به ادوار گذشته تغییر کرده، به نحوی که این آزمون همواره در تیر ماه برگزار می‌شد اما برای نخستین بار در نیمه دوم سال برگزار می‌شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این آزمون در روز پنج‌شنبه ۴ آبان ماه برگزار می‌شود.

پیش از این، دکتر محمدمهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده بود: ۱۱ هزار و ۹۴۴ نفر متقاضی شرکت در این دوره هستند. داوطلبان در ۷۱ رشته تخصصی به رقابت می‌پردازند و ۳۱ حوزه امتحانی میزبان برگزاری آزمون هستند.

به گفته رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، نتایج اولیه آزمون در نیمه اول آذر ماه سال جاری اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج اولیه، فرایند مصاحبه آغاز می‌شود تا پذیرفته‌شدگان نهایی مشخص شوند. نتایج نهایی آزمون در هفته آخر دی ماه اعلام می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج