adexo3
۱۶۹۲۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خاکپور: قطر نمی‌تواند ما را تهدید کند

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: امیدوارم باشگاه‌ها در مدت باقیمانده تا شروع مسابقات با ما همکاری کنند و فرصت برگزاری تمرینات مناسب با حضور تمام نفرات را از ما نگیرند.

خبرگزاری فارس: محمد خاکپور در پایان مراسم تجلیل از بازیکنان ملی ایران در جام ملت‌های ۱۹۹۶ عنوان کرد: جا دارد از کسانی که این همایش را برپا کردند تشکر کنم کما اینکه ۲۰ سال دیر به این فکر افتادیم. خوشحالم این تیم خاطرات خوشی در اذهان مردم به جای گذاشته و امیدوارم تیم ملی فعلی هم با نتایجی که می‌گیرد تداعی‌گر شادی برای مردم باشد.

وی در رابطه با بهترین خاطره‌اش از جام ملت‌های ۱۹۹۶ عنوان کرد: بهترین خاطره من مربوط به دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل کره جنوبی است که در دیداری که ۲ بر یک عقب بودیم در نهایت با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسیدیم این اتفاق برایمان باور کردنی نبود اما فهمیدیم با تلاش می‌توان به خواسته خود رسید.

سرمربی تیم ملی امید در رابطه با دیدار دوم تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر تصریح کرد: فکر نمی‌کنم قطر بتواند ما را خیلی تهدید کند البته فوتبال رشته‌ای است که نشان داده هر تیمی می‌تواند خطرساز باشد. اگر تیم ملی برنامه خوبی داشته باشد می‌تواند به پیروزی برسد البته نباید مثل بازی با بحرین به دو گل بسنده کنیم. کارلوس کی‌روش مربی‌ای است که حریفان را به خوبی آنالیز می‌کند و اگر به دور از احساسات و منطقی باشیم می‌توانیم دومین پیروزی خود را کسب کنیم.

خاکپور در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی می‌تواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد تصریح کرد: آرزوی قلبی ما صعود تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا است. اینکه می‌گویید تیم‌های حوزه خلیج‌فارس ضعیف شدند و این مسئله شانس ما را بیشتر کرده ناراحت‌کننده است چرا که ما باید خودمان ‌آنقدر قوی می‌شدیم که کاری به افت حریفان نداشته باشیم البته قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بسیار سخت است چرا که تیم‌هایی مثل استرالیا، ژاپن و حتی کره جنوبی در این رقابت‌ها مدعی هستند.

وی در مورد علی دایی اظهار داشت: علی دایی در جام ملت‌های آسیا از ناحیه سر دچار شکستگی شد همه علی دایی را می‌شناختیم او وقتی وارد زمین می‌شد به چیزی غیر از پیروزی تیم و مردم فکر نمی‌کرد و سلامتی‌اش چندان برایش اهمیت نداشت او امروز جایش در بین ما خالی بود.

سرمربی تیم ملی امید در رابطه با اینکه برخی از بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های ۹۶ از بی‌توجهی مسئولان گله می‌کنند خاطرنشان کرد: نباید توقع زیادی داشته باشیم ۲۰ سال از آن زمان گذشته و همین که توانستیم خاطره‌ای خوش در ذهن مردم بگذاریم کافی است نباید خیلی توقعمان بالا باشد. محبت بی‌منت خیلی ارزش بالاتری دارد و اگر کاری کنیم و درخواستی نداشته باشیم اهمیتش خیلی بالاست.

وی در رابطه با وضعیت تیم ملی امید اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که این تیم به موفقیت برسد نباید از یاد بریم که تیم ملی امید وقت بسیار کمی دارد. یک ماه است که تیم را در اختیار گرفتیم و در این مدت برخی باشگاه‌ها گاهی به ما کمک نکردند اگر تیم‌ها توجه بیشتری داشته باشند و بازیکنان خود را بیشتر در اختیارمان بگذارند می‌توانیم به شناخت بیشتری برسیم و در مسابقات هماهنگ‌تر باشیم.

خاکپور در رابطه با اینکه گفته می‌شود عدم همکاری برخی باشگاه‌ها با تیم ملی امید ادامه دارد و شاید باز هم شاهد غیبت بازیکنان در اردوی تیم امید باشیم عنوان کرد: از همه مدیران و مربیان که در این مدت به ما کمک کردند تشکر می‌کنم البته کماکان باشگاه‌هایی هستند که بازیکنان خود را در اختیار ما نگذاشتند. البته باشگاه‌ها بازیکنان را در اختیار ما نه بلکه در اختیار مملکت و مردم بگذارند چرا که تیم امید متعلق به مردم و مملکت است امیدوارم این فرصت‌ها را از ما نگیرند تا بتوانیم تیم بهتری را آماده حضور در مسابقات کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج