adexo3
۱۴۲۳۸۳۸
۱۶۰۷
۱۶۰۷
پ

بوندس‌لیگا، با جام‌طلایی لورکوزن به پایان رسید

هفته پایانی رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان با برتری بایرلورکوزن قهرمان و دورتموند و شکست عجیب بایرن‌مونیخ سپری شد.

خبرورزشی: پرونده فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان امروز با برگزاری ۹ دیدار همزمان بسته شد که در مهم‌ترین دیدارها بایرلورکوزن و دورتموند مقابل رقبا پیروز شدند و بایرن‌مونیخ مقابل هوفنهایم کامبک خورد!

بوندس‌لیگا، با جام‌طلایی لورکوزن به پایان رسید

بایرلورکوزن قهرمان این فصل در روزی که سینی قهرمانی را بالای سر برد، در ورزشگاه بای‌آرنا مقابل آگسبورگ با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. در این دیدار ویکتور بونیفس در دقیقه ۱۲ گل نخست قهرمان را زد و دومین گل توسط روبرت آندریخ در دقیقه ۲۷ به ثبت رسید. تنها گل آگسبورگ را هم مرت کومور زد.

بایرن‌مونیخ که فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشت، در ورزشگاه پری‌زیرو آرنا مقابل میزبانش هوفنهایم با نتیجه ۴-۲ شکست خورد. بایرن در حالی باخت که ابتدا توسط ماتیس تل و آلفونسو دیویس در دقایق ۴ و ۶ به گل رسید. اما در دقیقه ۸ ماکسیمیلیان بِیر فاصله را کمتر کرد. در نیمه دوم نوبت آندری کراماریچ رسید که کولاک کند. این ستاره کروات با گل‌هایی گه در دقیاق ۶۸، ۸۵ و ۸۷ زد، هت‌تریک کرد.

بوندس‌لیگا، با جام‌طلایی لورکوزن به پایان رسید

دورتموند در ورزشگاه زیگنال‌ایدوناپارک در روزی که با مارکوس رویس کاپیتان وفادارش وداع کرد مقابل دارمشتات با نتیجه ۴-۰ به برتری رسید. یان ماتسن در دقیقه ۳۰، مارکو رویس در دقیقه ۳۸، یولیان برانت در دقیقه ۷۲ و دونیل مالن در دقیقه ۸۸ گل‌های دورتموند را زدند.

بوندس‌لیگا، با جام‌طلایی لورکوزن به پایان رسید

در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، بایرلورکوزن با ۹۰ امتیاز قهرمانی را جشن گرفت و همراه اشتوتگارت ۷۳ امتیازی، بایرن‌مونیخ ۷۲ امتیازی، لایپزیش ۶۵ امتیازی و دورتموند ۶۳ امتیازی به لیگ قهرمانان اروپا رفت. فرانکفورت با قرار گرفتن در رده ششم و با ۴۷ امتیاز به لیگ اروپا راه پیدا کرد. هوفنهایم ۴۶ امتیازی هم با هفتم شدن در این فصل به لیگ کنفرانس اروپا راه یافت.

در قعر جدول کلن با ۲۷ امتیاز و دارمشتات با ۱۷ امتیاز با قرار گرفتن در رده‌های هفدهم و هجدهم سقوط کردند. بوخوم ۳۳ هم پس از قرار گرفتن در رده شانزدهم راهی پلی‌آف شد تا در صورت پیروزی در آن بازی جواز حضور در فصل بعد را به‌دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج