۱۴۲۳۸۳۴
۸۷
۸۷
پ

ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار»، «ششمین همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» و «سومین همایش معدنکاری دیجیتال» است، با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.

برترین‌ها: دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار»، «ششمین همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» و «سومین همایش معدنکاری دیجیتال» است، با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.

ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حضور در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های مرتبط با هوشمندسازی صنایع و معدن‌کاری دیجیتال، حامی اصلی برگزاری این رویداد جامع است که از ۳۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۳، در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی، شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار»، «ششمین همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار» و «سومین همایش معدنکاری دیجیتال» است و از بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی‌ها، میزگردهای تخصصی، همایش، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه، تشکیل شده است.

راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز به عنوان تنها اپراتور حاضر در این رویداد، آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های هوشمندسازی صنایع و معدن‌کاری دیجیتال را ارائه می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راهکارهای «سرویس‌های تأمین زیرساخت ارتباطی و توسعه شبکه»، «پوشش شبکه اختصاصی»، «سرویس موبایل سازمانی»، «واکه سیستم بی‌سیم ایرانسل» و «سامانه لجستیک هوشمند صنعتی و معدنی»، اشاره کرد.

همچنین در روز چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳، مدیران ارشد راهکارهای سازمانی ایرانسل، از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در کارگاه «اتصال‌پذیری اختصاصی در معادن و راهکارهای ارتباطی مبتنی بر آن» که در سالن رازی هتل المپیک برگزار می‌شود، ارائه و سخنرانی دارند. در این روز و از ساعت ۹ تا ۱۱، میزگرد تخصصی با موضوع «وضعیت معدن‌کاری هوشمند و انقلاب صنعتی نسل ۴ در معدن و صنایع معدنی» نیز در سالن بین‌المللی هتل المپیک، با حضور مدیران ارشد راهکارهای سازمانی ایرانسل، برگزار می‌شود.

این رویداد جامع، با حضور تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی این حوزه برگزار می‌شود و فرصتی را فراهم می‌کند تا شرکت‌کنندگان و علاقمندان، با حضور در این رویداد جامع ضمن اطلاع از فرصت‌ها و چالش‌ها و به‌روزترین تحولات این حوزه‌ها، از نمایشگاه بزرگ این رویداد نیز بازدید کنند. هدف از برگزاری این رویداد نیز، ایجاد فرصتی ارزشمند جهت تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی حوزه معدن و صنایع معدنی اعم از دولت، بخش خصوصی و انجمن‌‌‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی است. دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی ، از ۳۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۳، با حضور و حمایت ایرانسل، از ساعت ۸ تا ۱۷، در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج