adexo3
۱۴۱۵۸۴۴
۲۳ نظر
۴۵۵۴۱
۲۳ نظر
۴۵۵۴۱
پ

عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

موضوع تازه سریال افعی تهران در روزهای گذشته و با پخش جدیدترین قسمت این سریال به سوژه داغ کاربران تبدیل شده و اصل ماجرا از توئیت کاربری به نام «صبا» در مذمت کارگردان اثرشکل گرفت.

برترین‌ها: حدود دو ماه است که سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم از بستر نمایش خانگی اکران می‌شود. در این اثر چالش‌های زندگی آرمان بیانی (پیمان معادی)، منتقد سینما که قرار است نخستین فیلمش را از روی یک داستان جنایی کارگردانی کند به نمایش گذاشته می‌شود.

عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

اما یکی از نقاط مهم فیلمنامه به رویارویی او با مژگان مشتاق (سحر دولتشاهی) برمی‌گردد. آن جایی که در روند درمان آرمان توسط او، سویه‌هایی از کشش عاطفی نمایان می‌شود. کاربران نیز واکنش‌های متفاوتی را نسبت به این سوژه نشان دادند اما غالب نظرات در امتداد نظر کارگردان این سریال بیان شده و انگار آن‌ها جایگیری چنین سوژه‌ متفاوتی در سریال را از نقاط قوت اثر می‌دانند.

صبا در توئیت خود نوشته: آقای سامان مقدم کارگردان افعی تهران، کاش این توئیت به نحوی به دست شما برسه! تا بدونید چه ضربه بزرگی به تنه روان‌درمانگری و تلاش سال‌های طولانی درمانگر‌های باسواد، اخلاقی و حرفه‌ای این مملکت زدید. درمانجو در میانه راه درمان با درمانگر وارد ارتباط عاطفی می‌شه و جالب‌تر از همه این که درمانگر کاملاً مشتاق این ارتباطه و اون رو می‌پذیره!

آقای مقدم کاش بدونید چه تصویر غلطی از اتاق درمان، درمانگر و درمانجو ارائه دادید. کاش بدونید اگر کسی سر‌سوزنی قصد و نیت کمک گرفتن از درمانگر (به خصوص درمانگر زن) رو داشت الان چه فکری می‌کنه! با صرف هزینه‌های میلیاردی برای حضور بازیگرهای مطرح و ستاره در سریالی با سناریوی به شدت ضعیف، چند ده میلیونی خرج مشورت با چند روانشناس هم می‌کردید جای دوری نمی‌رفت!

و حالا می‌رسیم به بحث و جدل کاربران بر سر این توئیت خبرساز:

اسماعیل در رد نظر صبا می‌نویسد: حالا افعی تهران که از نظر کیفیت شاید تراز اول نباشه ولی این که واکنش اصناف و مشاغل مختلف کی قراره به چهارتا فیلم و سریال تو ایران تموم شه هم خودش مساله‌ای هست. «تنه روان‌درمانگری» اگه این قدر‌ نگرانه، به یه سری از موضوعات داخلیِ این صنف بپردازه بهتره.

گالیله یک پیشنهاد مطرح کرده: من که سال‌هاست سریال‌های ایرانی رو نمی‌بینم ولی اگه واقعا داستان سریال افعی تهران در مورد رابطه درمانگر و درمانجو هستش باید بگم یه کپی از فیلم عالی"یک روش خطرناک" هستش، پیشنهادم اینه که اگر تا حالا این فیلم رو ندیدید حتما ببینید.

عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

فرانکو هم از انتقادپذیری اصناف ظاهرا گله دارد: شوکران (پرستارها)، خانه ای روی آب (دکترها)، گناه فرشته (وکلا) و ... حالا هم که ضربه و لطمات جبران‌ناپذیر به بدنه روان‌درمانگری. قیم عقل ملت نباشید لطفا!

گیتا هم به تفکیک موضوعات پرداخته: نویسنده/کارگردان مسئولیتی در قبال اخلاقیت اجتماعی نداره دوستان. ساحت هنر و ساحت اخلاقیات دو ساحت جدا از همن. اون نهادی که ضربه بزرگی به روان‌درمانی زده جای دیگری‌ست.

سیا هم به سامان مقدم حق داده: من اصلا این سریال رو ندیدم، ولی چرا هر فیلم یا سریالی می‌سازن به یک قشری برمی‌خوره؟! خب مثلا تو سریال برکینیگ بد باید معلم شیمی‌ها قاطی می‌کردن؟ بعدشم همه چی نسبیه، شاید واقعا سامان مقدم دیده همچین چیزی رو و ازش ساخته.

آراس هم به عنوان یک برنامه‌نویس مدعی شده: در 99درصد سریال‌های ایرانی از مهندسین کامپیوتر و برنامه‌نویس‌ها، موجوداتی ترسو، خلافکار، بنده‌ی پول و … ساختن که همیشه آچار فرانسه‌ی خلافکارها و تبهکارها هستن و آخر سر هم یا فرار کردن و یا کشتنشون! از ما یاد بگیرید که نجابت به خرج می‌دیم و هیچی نمی‌گیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگر سریال یا فیلم خارجی بود ایرادی نداشت.. اینحا هرچی فیلم بسازند یه سری بیکار فقط ایراد می‌گیرند.. ذهن ها همچنان بیاراست..

    • ناشناس

      درود به شرفت

    • حسین

      واقعا چرا جنبه نداریم.هر فیلم و سریالی ساخته میشه یا به مردم یک شهر برمیخوره یا یه صنف.

    • ناشناس

      فیلم را بینید از بازی کردن پیمان معادی لذت ببرید خواهشان نظر ندید

    • مهربانی

      یعنی میشه یه فیلم یا سریالی بسازن به یه قشر یا قومیت تو این مملکت بر نخوره

    • ناشناس

      اگر قرار است سینماگری برای پرداخت داستان فیلمش
      سراغ هیچ قشری نرود چرا که واکنش ان صنف را در بر دارد پس چه کند؟؟؟؟؟؟!!!!؟ یقینا در هر قشری افراد نختلف با نیات و اهداف مختلف وجود دارند و نمی توان منکر آن شد.
      بهتر است قدری ظرفیت پذیرش خود را بالا بریم.!

    • ناشناس

      سریال قشنگی هست ...الکی انتقاد نکنید

    • ناشناس

      ذهنها همچنان بیمار است...... افراط و تفریط همیشه همینه حد وسط هم ندارد.. عده ای برای نشان دادن و خوش رقصی نشستن هی بهانه میگیذند

    • چوپان راستگو

      جامعه روان درمانان، خودش به درمان نیاز دارد.

    • ناشناس

      مثلا اشکالش چیه؟
      چرا یه جور رفتار میکنید انگار ایجاد علاقه بین دو نقر آدم یه چیز ماورایی که حتما باید تو یه شرایط خاص و یه جای خاص اتفاق بیفته.
      بابا دله هرجایی تو هر شرایطی ممکنه بره چرا انقد سختش می کنید
      والا تنها چیزی که اصلا به نظر من نیومد اینکه ایجاد ارتباط بین این دو نفر وجه روان درمانگرها رو خراب می کنه....

    • ناشناس

      این چه فرهنگیه که هر کسی توی یک فیلم یا سریال حسب فیلمنامه به نوعی بار نا متعارفی داره ، کسانی که اون شغل رودارند معترض میشن!!؟؟ فیلم شوکران و جنجال بعدش رو یادتونه؟

    • ناشناس

      یعنی امکان ندارد یک روانشناس یا بقول شماها روان درمانگر شیفته و عاشق بیمارش بشه؟!!!مگه رباته؟!!!

    • بینام

      یک عده از تماشا چیان فیلم و سریال دوست دارن هر چی خلاف و اشتباه و فساد در فیلم هست مربوط به تهران و تهرانی ها و با نام های غیر مذهبی باشه ،یعنی یکنفر شمالی یا جنوبی یا لر و مازنی و اذری و .............مخصوصا بختیاری کاملا معصومه و کار و سابقه اش و تاریخ و ایل و تبارش از هر جرم و اشتباه و خیانت و............ مبراست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تو قیلمها و سریالها که فقط کردها رو مهربان و معصوم نشان میدن تازه بعد از کردها سیستانیها رو خوب نشون میدن بقیه رو تخریب میکنن کی گفته تهرانیا ؟ ترکا ، لرها ، گیلانیا ، بلوچها ، اصفهانیا و ...تخریب میشن

    • ناشناس

      درمانگر ترک اعتیاد عاشق مریض معتاد میشه بقیه هم مینطور
      لابد چیزی هست که فیلمشو میسازن

    • شادن

      فقط نظر آرای

    • ناشناس

      چ مملکت بدبختی هستیم که سرهر فیلمی باید جواب پس بدن وازبقیه اصناف معذرت خواهی کنن توخارج هم ازکارگرتارئس جمهور را توی فیلم نقد میکنن التماس تفکر

    • جانبازایرانم

      والله بالله،بهروزوثوقی اینقدر وقیح نبود!؟بگذر و ما هم میگذریم
      توخود حدیث مفصل بخووون ازین مجمل بی سرتاپااااا

    • محبی

      نقاط قوت سریال نادیده میگیرید سریال واقعا خوبی هست چرا درست نگاه نمیکنید

    • فاطمه

      این فیلم ها براساس واقعیته

    • ناشناس

      کلا رسم زمونه همینه،زنه برای طلاق از شوهرش یا گرفتن مهریه وکیل میگیره،بعد از یک مدت میبینی با هم رابطه پیدا کردند،این که دیگه روان درمانگره

    • یشمین

      چه قیافه سردی داره پیمان معادی ....هیچ جذاب نیست برای بازیگری

    • آروین

      انسان در طول زندگی امکان داره هر اتفاقی چه خوب چه بد براش بیوفته.این طبیعت زندگیه.یعنی ندونی چی درانتظارته.حالا چه دکتر چه کارگر و چه هر شغلی که داری.این انتقادها واقعا بی رابطه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج