اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۶۴۷
۱۷ نظر
۳۶۷۱۰
۱۷ نظر
۳۶۷۱۰
پ

بنیامین بهادری یا چگونه آبروی خود را حراج کنیم!

به تازگی بنیامن بهادری با انتشار چند ویدئو از خودش سوژه خاص و عام شده.

برترین‌ها: به تازگی بنیامن بهادری با انتشار چند ویدئو از خودش سوژه خاص و عام شده. ما نمی‌دانیم شاید او خیلی سرخوش است و اصلا همین شادی را مگر می‌توان از کسی دریغ کرد؟ ولی باید قبول کنیم وقتی سلبریتی، پرده زندگی خصوصی را کنار می‌زند و آن را اکران عمومی می‌کند طبیعتا مورد بحث هم قرار می‌گیرد.

حالا ما ماندیم چند ویدئوی خیلی خاص از بنیامینِ محبوبی که بخشی از دهه هشتاد را به تسخیر خود درآورده بود. ما مبهوت تصاویر او در برف، روی میز پذیرایی و حتی آشپزخانه منزل شخصی‌اش هستیم و شاید باور نکنید برای او نیز خیلی خوشحالیم. اما اگر او این کارها به بهانه تولید آلبوم انجام می دهد جای تاسف دارد چون به اعتبار و آبروی کاری خودش ضربه می‌زند.

وقتی در میان این حجم حزن‌انگیز دنیای پیرامون کسی این‌قدر از زندگی شخصی‌اش راضی هست چرا اصلا الگوی جامعه نشود؟ به هر حال هنرمند می‌تواند هر دوربینی را تریبون خود کند تا دست کم به هوادارانش نشان دهد که زندگی جهات دیگری هم دارد.

اما به هر حال نظر مردم اولویت ماست. آن‌ها هستند که حق بها دادن را دارند و شرافت نیز از آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. پس ما نیز نظرمان را در صندوقچه می‌گذاریم تا ببینیم مخاطبان درباره بنیامینِ قبراق این روزها چه نظری دارند. پس با ما همراه باشید.

بنیامین بهادری یا چگونه آبروی خود را حراج کنیم!

عرفان می‌نویسد: اون زمانی که داشت اسم تک تک وسایل خونه و پارک و آسمون و زمین رو قافیه می‌کرد که به عنوان آهنگ تحویل ما بده باید می‌فهمیدیم یه چیزی هست.

محمد: همسایه پایینی چه گناهی کرده آخه بنیامین جان؟

براوو: بابک رهنما هم بدجور از دست رفته، خیلی وقت‌ها خواننده‌هایی که چندتا موزیکشون می‌ترکونه و سال‌ها می‌گذره و دیگه نمی‌تونن حتی نزدیک اون موفقیتِ کوتاه مدتشون بشن و شدیدا می‌رن تو حاشیه، طبیعیه رد بدن.

هانیه: حس میکنم تتلوی جدیدی داره تولید می‌شه!

محمدرضا: این بنده خدا اصلا به‌دست نیومده بود که از دست بره. الکی پروموتش کرده بودن این همه سال.

علیرضا: چرا وقتی ایشون با انرژی هست رو مسخره‌اش می‌کنید؟ طرف فقط حالش خوبه و هیچ ایرادی نداره بعد سختی‌هایی که کشیده این‌قدر خوشحال باشه. یه جورایی حقش رو داره از زندگی می‌گیره. من نه فن این آقا هستم نه تا حالا آهنگی ازش گوش دادم ولی حس خوب داشتن، اکتیو بودن و انرژی انتقال دادن نشان از دست رفتن طرف نیست. بیشتر نشان از این هست که زندگی رو خوب درک کرده.

بنیامین بهادری یا چگونه آبروی خود را حراج کنیم!

شادی: اصولا کسی که می‌خونه "تو رو من من، تو رو تو رو خودِ خدا می‌دونه که من تو رو و ساعت، دیوار، چشمات، قلبم، پاییز، نمی‌خوای، نمیای" خیلی وقته از دست رفته حساب می‌شه.

شارلوت: نظرات را خواندم ،واقعا چرا این‌قدر فاز منفی به همدیگر می‌دیم ،چیزی می‌شه اگر توهین نکنیم؟ واقعا درست نیست!

گیله مرد: از دست نمی‌دیم اون هم مثل خیلی‌های دیگه سلیقه موسیقیایی ما رو فهمیده پس دلیلی برای تمرین و رعایت یک‌سری حداقل‌ها نمی‌بینه...

تی دابلیو: بنیامین بهادری را توی دوران دانشجویی حدود 20 سال پیش می‌شناختم، قرعه شهرتش از رفاقت با یک آقایی شروع شد به نام ن.و که برای اولین بار نرم افزار تصحیح صدای Auto Tune‌ و Celemony و تجهیزاتش رو توی ایران آورد. این دو نرم افزار قابلیت تصحیح صدای خواننده را دارند.

شجاع: سال ۸۴,۸۵  مخاطب‌هایی پیدا کرد و کارهاش شنیده شد، به خاطر ذائقه موسیقایی عموم مردم تو اون برهه بود یا شایدم موسیقی پاپ به صورت وطنی تازه داشت راه می‌افتاد و بخت یارش بود و الا چیزی که الان ما از اجراهای زنده و کاریزمای این بشر می‌بینیم، اصلا به دست نیومده بود که بخواد از دست بره.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خب افراد با شخصیت آرکتایپ دیانوسوسی در لحظه زندگی میکنن و ار قضاوت مردم واهمه ای ندارند

    • ناشناس

      بنیامین حواست ب همسایه هاهست؟نفرین همسایه هابدجورمیگیره هاازماگفتن بود

    • حسینی

      دوست داره اینجوری زندگی کنه .
      نباید که باب میل همه رفتار کنه .

    • ناشناس

      بیشتربه یه ادم دیوونه شبیه میشه تا ادم خوشحال..
      احتمالا جن زده باشش

    • ناشناس

      انگار شاد بودن جرمه!! دلش میخاد خوشحال باشه چیکارش دارین؟ سختی هاش رو کشیده الانم داره خوشیش رو میکنه
      اگه راست میگین وقتی همسرش فوت کرده بود و حالش بد بود عکس و فیلمای حال بدش رو هم میذاشتین!!!!!

    • ب ش

      من با نظر علیرضاو شارلوت موافقم ایشون رنج دنیا شامل حالش شده رهاش کنید نباید خوش باشه ؟ بشینه اشک بریزه خوبه ، شاد میشین شما ؟ چی از جون همدیگه میخوایم خدا داند

    • ناشناس

      بابا چکار دارین.داره زندگیشو میکنه چرا قضاوت الکی میکنید

    • بهاد

      چیکارش دارید اینجوری دوست داره باشه...ایا اینجوری بودن اون ضربه ایی به کسی میزنه...بزارید ادما هرطور حال میکنن زندگی کنن..😊

    • ناشناس

      سبک خاص خودشو داره و خیلی هم زیباست.
      هر کی دوس نداره نگا نکنه

    • ناشناس

      چقدر مردم ما بی انصافن چرا ناراحت میشیم یک نفر که داغ دید و باهاش جنگید الان میخواد زندگی کنه حرف و حدیث راه میاندازن چکار کرده؟کجی با هم مهربانتر باشیم

    • محمد


      بنیامین تمام موفقیت و دیده شدنش رو مدیون نیما وارسته هست ، نیما در سال‌های ۸۴ و ۸۵ اولین استودیوی دیجیتال را در ایران راه اندازی کرد ، و بخت از آنجا یار بنیامین بود که اولین آلبوم خودش رو در استدیو نیما ظبط کرد و با مهارت خاصی که نیما داشت کارهای بنیامین رو طوری طراحی کرد که بقول معروف ترکوند ، و بعد از قطع همکاری با نیما دیگه کار خوبی از بنیامین شنیده نشد و از زنده خوندن بنیامین هم مشخصه
      که صدای خوبی نداره ، پس ایشون تمامی موفقیت‌های خوانندگی خودش رو مدیون نیما هستن ، البته نیما جزء بهترین ویولون زنهای کشور بود و متاسفانه نیما در سال ۹۳ به رحمت خدا رفت

    • سمی

      برو یه کم ب زن بیچاره کمک کن پسر .... فقط میسازی؟

    • مژگان

      همه ش دروغه ، جدی نگیرید ، اصلا کسی که اینقدر شاذیش رو تو بوق و کرنا میکنه شاد واقعی نیست هنه ش فیلمه الکیه میخواد بگه شادم ولی واقعا نیست .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تو یه کم از حسادت کم کن اون خودش می‌دونه

    • محمد

      یعنی دقیقاااا همین مردمید که می‌نشینید میگید وا اسفاا،واویلااا،نمیذارن ما شاد باشیم و.....بعد سر یه کلیپ و کاری که کاملا بدیهی و عادیه از یه خواننده جوان ،دارید اینطوری خودتونو خفه میکنید که چرا در لحظه شاده طرف‌‌...درجواب مژگان هم بگم که لزوما در لحظه شاد بودن به معنای بی غم بودن نیستاا!آندرستند؟؟؟

    • دیوونه

      بنیامین عاشقتممممممممممم

    • میلاد

      خدائیش چرا از خوشحالی مردم. امثال برترین ها و خیلی از مسوولین ناراحتن. چرا فقط دوست دارید غم باشه حاجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج