۱۳۲۶۸۵۹
۴۴۲۲
۴۴۲۲
پ

محتوای حمایت‌شده

آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

جدیدترین روش جراحی بینی گوشتی روشی نوین و کاربردی برای داشتن بینی زیباتر است. در ادامه با این روش جدید آشنا می‌شوید.

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

 

در این سال‌ها جراحی بینی یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیباسازی در بین مردم کشورمان شناخته شده است، اما برخی از متقاضیانی که اطلاعات خاصی از روش‌های جدید جراحی بینی ندارند ممکن است نتوانند روش مناسبی برای زیبایی بینی پیدا کنند. به لطف گسترش و توسعه فضای مجازی، افراد به راحتی می‌توانند این اطلاعات را پیدا کرده و از آن برای انتخاب جدید ترین روش جراحی بینی گوشتی استفاده کنند. البته در این مقاله اطلاعات کاملی را در خصوص بهترین روش جراحی بینی گوشتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

دکتر احمدرضا مدیر

برای مشاوره و اطلاع از هزینه همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۳۵۹۱۰۹۶۹۰

مشخصات بینی گوشتی

باید بدانید بینی افراد به دو شکل گوشتی و استخوانی دسته بندی می‌شوند. برای آشنایی با این دو شکل بینی بهتر است مشخصات آن‌ها را بشناشید. بینی گوشتی دارای پوست ضخیم‌تر و نوک پهن است که به نسبت بیینی استخوانی غضروف‌های کمتر و ضعیف‌تری دارد. برای شناسایی این نوع بینی باید بدانید کمبود غضروف و استخوان یکی از نشانه های بارز بینی های گوشتی است.

فرآیند کلی جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی یا رینوپلاستی ناحیه‌ای است که برای بهبود شکل و عملکرد بینی استفاده می‌شود. این جراحی ممکن است به دلایل زیبایی یا تنفسی صورت بگیرد. در زیر فرآیند معمول برای انجام جراحی بینی گوشتی آورده شده است:

  • ملاحظه و ارزیابی

ابتدا باید به یک جراح پلاستیک متخصص مراجعه کنید. جراح شما را بررسی کرده و نیازهای خاص شما را بررسی می‌کند. این شامل بررسی شکل بینی، جریان هوا در دستگاه تنفسی و هر گونه مشکل دیگر است.

  • برنامه‌ریزی و تهیه برنامه جراحی

پس از ارزیابی، جراح به شما توضیح می‌دهد که چگونه جراحی انجام خواهد شد و نتیجه‌ای که می‌توان انتظار داشت. جزئیاتی مانند نوع بینی‌پلاستی، اندازه و شکل تغییرات و مراحل پس از جراحی را به شما توضیح می‌دهد.

برای دیدن نمونه‌های مراجعین از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید.

@dr_modiir

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

  • جراحی

جراحی بینی گوشتی معمولاً زیر نظر یک متخصص بیهوشی صورت می‌گیرد. پزشک یک برش کوچک در داخل بینی شما ایجاد می‌کند تا به ساختارهای داخلی دسترسی پیدا کند. سپس با بکارگیری ابزارهای مناسب، بافت گوشتی اضافی را برای بهبود شکل و عملکرد بینی شما برداشت می‌کند. اگر نیاز باشد، استخوان‌های بینی نیز تنظیم می‌شوند. در پایان، برش‌های ایجاد شده درون و بیرون بینی شما بسته می‌شوند.

تکنیک های جراحی بینی گوشتی

در حال حاضر بسیاری از مردان و زنان برای رفع عیوب بینی تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می‌گیرند. جراحی بینی به دو روش کلی قابل انجام است که در ادامه به آن‌ها می ‌پردازیم:

 روش باز 

روش باز از جمله روش‌های کاربردی برای تغییر فرم بینی است. در این روش با ایجاد برش‌هایی در  پایه میانی دماغ ( کلوملا ) ساختمان غضروفی بینی در دسترس قرار می‌گیرد و جراحی می‌تواند به راحتی تغییر مورد نظر را در بینی ایجاد کند.

روش بسته

رینوپلاستی بسته (Closed Rhinoplasty) یا همان جراحی بینی به روش بسته یکی دیگر از تکنیک های جراحی بینی گوشتی است که با استفاده از آن می‌توان بدون به جای ماندن جای زخم و اسکار، جراحی بینی را انجام داد. در این روش دو برش در داخل سوراخ‌های بینی ایجاد می‌شود و با استفاده از این برش‌ها ایرادات بینی از داخل رفع می‌شود. البته باید بدانید این روش جراحی که قدرت عمل زیادی ندارد.

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

روش‌های جدید جراحی بینی گوشتی

امروزه به لطف پیشرفت‌های عظیم در جراحی بینی، بسیاری از محدودیت‌های جراحی قبلی کاهش یافته است. در روند کنونی به لطف تجربه روزافزون جراحان و پیشرفت تکنولوژی، تعداد عوارض جراحی بینی نیز کاهش یافته است. در ادامه به برخی از این روش‌ها خواهیم پرداخت:

 روش S.E.G

 که در بینی های گوشتی و پوست ضخیم با پهنا و افتادگی شدید نوک بینی استفاده میشود  ساختار بینی با استفاده از پیوندهای غضروفی استحکام بخش و فرم دهنده باعث ثبات بیشتر و فرم دهی بهتر در بینی  های گوشتی می شود.

مزایای این روش:

  • نقاهت کوتاه مدت
  •  کاهش تورم بعداز عمل
  • حفظ عملکرد تنفسی
  • بدون درد و کبودی
 

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

مزایای جدیدترین روش عمل بینی گوشتی

همانطور که گفته شد، اکثر روش‌های ارائه شده بدون درد هستند و یا در صورت وجود درد، مقدار آن به حدی کم است که هرکسی می‌تواند آن را تحمل کند. روش‌های سنتی اغلب باعث درد و خونریزی می‌شود و مشکلات جزئی و عمده‌ای را برای افراد در حین عمل ایجاد می‌کند که منجر به دوره نقاهت طولانی‌تری بعد از عمل می‌شود. اما یکی از بهترین مزایای روش‌های غیر جراحی بینی این است که رینوپلاستی با این روش نیازی به بیهوشی ندارد. اکثر کسانی که می‌خواهند عمل بینی انجام دهند ممکن است با این مشکل مواجه شده باشند، مثلاً برخی از افراد از بیهوشی می‌ترسند و برخی افراد به دلیل بیماری نمی‌توانند بیهوش شوند.

در آخر می‌خواهم بگویم اکثر کسانی که خواهان جراحی بینی هستند ناخودآگاه به دنبال یک روش جدید و مدرن و بهترین روش جراحی بینی گوشتی هستند. روش‌های جدیدتر و مدرن‌تر از اعتماد بیشتری در بین مردم برخوردار هستند. علاوه بر این، روش جدید جراحی بینی به دلیل کوتاه و ساده بودن دوره نقاهت به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود.

معایب جدید ترین روش عمل بینی گوشتی

به طور کلی نمی‌توان  جدید ترین روش عمل بینی گوشتی کاملا بدون عیب دانست. برخی از معایب جدید ترین روش عمل بینی گوشتی عبارت از موارد زیر هستند:

  • هزینه بالا
  • احتمال ریسک بالا
  • عدم ایجاد تغییرات اساسی
  • تجمع خون زیر پوست
  • احتمالا حساسی
  • کم یاب بودن

نتایج جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی چه زمانی مشخص می شود؟

همانطور که در سراسر مقاله ذکر شد، امروزه روش‌های جدیدی در زمینه جراحی بینی معرفی شده است. هر یک از روش‌های درمانی دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های متعددی می‌باشد و هر کدام گزینه مناسبی برای طیف خاصی از متقاضیان محسوب می‌شود.

در این میان روش‌های کم تهاجمی اخیرا توجه بسیاری از کاندیدهای جراحی بینی را به خود جلب کرده است. به عنوان مثال، اخیراً جراحی محافظه‌کارانه به عنوان یکی از کم تهاجمی‌ترین روش‌ها رایج شده است. این نوع درمان عمدتاً برای کاندیدها و متقاضیانی که می‌خواهند به نتایج طبیعی در بینی دست یابند استفاده می‌شود. اگر این روش جراحی بینی توسط جراح و کادر پزشکی مجرب انجام شود، می‌توان نتایج ایده آلی را متصور شد و عوارض بعد از عمل به حداقل خواهد رسید. علائم پس از عمل و دوره نقاهت این روش در مقایسه با روش‌های معمول کمتر است و به این ترتیب فرد می‌تواند زودتر به فعالیت‌های روزانه خود بازگردد.

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

مراقبت های قبل از عمل بینی گوشتی

برای تجربه یک جراحی خوب بهتر است انجام  مراقبت های قبل از عمل بینی گوشتی را فراموش نکنید:

  • تا یک هفته قبل از جراحی از مصرف مشروبات الکی خودداری کنید.
  • بهتر است تا یک هفته قبل از جراحی سیگار نکشید.
  • از داروهای رقیق کنند خون مانند اسپرین استفاده نکنید.
  • حداقل ۴ روز قبل از جراحی از استعمال کرم بر روی پوست صورت خود خودداری کنید.
  • نگذارید اضطراب به شما غلبه کند.

مراقبت های بعد از عمل بینی گوشتی

در دوره نقاهت خود انجام مراقبت‌های زیر را فراموش نکنید:

  • از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید
  • از از بالش بلند و نرم استفاده کنید
  • تا دو هفته بعد از جراحی از غذاهای نرم استفاده نمایید
  • مصرف منظم داروهای تسکین‌دهنده درد توسط پزشک را فراموش نکنید
  • تا یک هفته بعد از جراحی حمام نروید

هزینه روش های جدید عمل بینی گوشتی

هزینه روش های جدید عمل بینی گوشتی تحت تاثیر عوامل مختلفی است اما به طور میانگین قیمت عمل بینی گوشتی در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۰ میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

جمع بندی

جراحی بینی گوشتی یک روش نوین و پیشرفته است که برای بهبود شکل و ظاهر بینی و حل مشکلات مرتبط با آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش جراحی، با تکنیک‌های پیشرفته و استفاده از مصالح بیولوژیک، قابلیت تغییر شکل و اندازه بینی را فراهم می‌کند. جراحی بینی گوشتی می‌تواند برای مشکلات مختلفی مانند بزرگی بینی، جمجمه بینی ناهنجار، جراحی‌های قبلی ناموفق، جای خالی در ناحیه بینی و همچنین انحراف سپتوم که باعث مشکلات تنفسی می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله درباره جدید ترین روش جراحی بینی گوشتی با شما عزیزان صحبت کردیم و امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه پزشکی و فناوری به راحتی می‌توان گفت که پیشرفت این دو موضوع باعث تغییرات مثبت بسیاری در جراحی بینی شده است. به عنوان مثال، بر خلاف گذشته، جراحی بینی را می‌توان با روش‌های غیر جراحی نیز انجام داد که افراد می‌توانند برای اصلاح عیوب بینی بدون جراحی استفاده کنند.

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

آیا بینی گوشتی بعداز عمل برگشت پذیر خواهد بود؟

خیر به هیچ عنوان. با تکنیک اختصاصی دکتر مدیر بینی گوشتی به حالت قبل بر نمیگردد.

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

دکتر احمدرضا مدیر - جراح و متخصص گوش حلق و پلاستیک بینی

  • با سابقه ۲۵ سال جراحی زیبایی
  • با بیش از ۵۰۰۰ عمل موفق
  • مشاوره رایگان با طراحی ۳ بعدی
  • سابقه ۱۰ سال طبابت در کشور امارات
  • جراحی بینی های گوشتی با تکنیک اختصاصی S.E.G
  • صداقت در مشاوره دقت در عمل

برای مشاوره کلیک کنید.

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

برای مشاوره و اطلاع از هزینه همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۳۵۹۱۰۹۶۹۰

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

برای دیدن نمونه‌های مراجعین از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید.

@dr_modiir

 آشنایی با جدیدترین روش‌های جراحی بینی گوشتی

مترو قلهک، خیابان کدوئی، ساختمان بهار قلهک، پلاک 16، واحد ۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج