adexo3
۱۴۱۷۴۴۵
۱۰۱۸
۱۰۱۸
پ

تمجید سایت فیفا از عملکرد مقتدرانه یوزهای ایرانی

سایت فیفا به مناسبت صعود ایران به جام جهانی ازبکستان با تمجید از تیم ملی و کاپیتان ایران، اشاره‌ای نیز به پنالتی زیبای حسن‌زاده داشته است.

ورزش‌سه: تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با پیروزی پرگل در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قرقیزستان به نیمه نهایی رقابت راه پیدا کند و همچنین جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست بیاورد و برای نهمین بار در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان حضور داشته باشد. به همین مناسبت سایت فیفا در مطلبی، به تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران پرداخته و عملکرد علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی را جادویی و خیره کننده دانسته است.

تمجید سایت فیفا از عملکرد مقتدرانه یوزهای ایرانی

در گزارش فیفا عنوان شده است: «ایران با نتیجه شش بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و عملکرد علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی در این رقابت‌ها خیره کننده بوده است.»

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال راه یافت. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، او گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل‌های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

تمجید سایت فیفا از عملکرد مقتدرانه یوزهای ایرانی

حسن‌زاده در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته است: «صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم، بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج