adexo3
۱۴۱۷۴۱۷
۱ نظر
۲۹۱۷
۱ نظر
۲۹۱۷
پ

اولین پروژه نقل‌ و انتقالاتی درویش شکست خورد

باشگاه پرسپولیس از اواسط هفته برنامه خود برای فراخواندن بازیکنان به باشگاه برای مذاکره در خصوص تمدید قرارداد را استارت زده است.

خبرگزاری ایلنا: بعد از اینکه هفته گذشته در جلسه هیات مدیره پرسپولیس بحث تمدید قرارداد نیز پیگیری شد و در نهایت اعضای هیات مدیره این وظیفه را برعهده رضا درویش به عنوان مدیرعامل قرار دادند، این موضوع از اواسط این هفته دنبال شد.

 اولین پروژه نقل‌ و انتقالاتی درویش شکست خورد

باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، وحدت حنانوف، وحید امیری و ... را در آستانه پایان قرارداد می‌بیند، برنامه‌ریزی خود را برای مذاکره با نفرات مدنظر برای تمدید قرارداد را استارت زده است.

در این رابطه این هفته یکی از بازیکنانی که باشگاه برای تمدید قرارداد به او چراغ سبز نشان داد، برای مذاکره در ساختمان باشگاه حضور نیافت. گفته می‌شود این بازیکن به واسطه اینکه سابقه کمتری نسبت به دیگر بازیکنان دارد، مدعی شده که در صورت تمایل باشگاه برای ادامه همکاری، بهتر است ابتدا بازیکنان باسابقه‌تر باب مذاکره را باز کنند و بعد از آن نوبت وی شود.

از سوی دیگر بحث مطالبات فصول گذشته نیز در این میان شکل گرفته که باید دید باشگاه چه برنامه‌ریزی برای پرداختی‌های آن خواهد داشت تا موانع مربوط به بحث و مذاکره در خصوص تمدید قرارداد طبق برنامه آنها پیش برود.

این اتفاق البته نگرانی و بحث زیادی را نیز در بین دیگر بازیکنان شکل داده است؛ اینکه باشگاه بر چه اساسی ابتدا به این بازیکن پیغام داده و سبقه و شرایط دیگر بازیکنانی که در آستانه پایان قرارداد هستند در نظر نگرفته، علامت سوال زیادی در بین آنها شکل داده است.

اینکه آیا این موضوع می‌تواند ارتباطی به علاقه و یا عدم تمایل باشگاه برای ادامه همکاری با برخی بازیکنان داشته باشد یا خیر و البته این بحث نیز در بین بازیکنان شکل گرفته که شاید باشگاه با این سیاست به دنبال این بوده تا با دعوت از این بازیکن کم تجربه‌تر (کم سابقه‌تر) به دنبال توافق مالی مناسب‌تر باشد تا مسیر مذاکره و بحث در خصوص شرایط مالی با دیگر ستاره‌های مدعی نیز باز باشد و ملاک پرداختی را کمی بالاتر از این بازیکن قرار دهند.

این موضوع روز گذشته و امروز به بحث داغ تمرین پرسپولیسی‌ها اختصاص داشته و به نظر می‌رسد با توجه به ارتباط نزدیک بازیکنان با یکدیگر، سیاست باشگاه برای فراخواندن بازیکنان برای تمدید قرارداد به صورت پنهانی به نتیجه مطلوب و مدنظر آنها نرسیده باشد.

باشگاه پرسپولیس که ابتدا به دنبال پایان دادن به حواشی مربوط به فشارها برای تمدید قرارداد بازیکنان بود و حتی رضا درویش در صحبت‌هایی تند، داغ شدن بحث در خصوص تمدید قرارداد را مرتبط به فشار برخی مدیران برنامه یا به اصطلاح خودش و کاملا شفاف (دلالان) دانسته بود، اکنون باید دید با این شرایط چه تدبیری را طی هفته‌های باقیمانده دنبال خواهد کرد تا حواشی این اتفاق مانع از کامیابی تیمش در کورس قهرمانی نشود.

پرسپولیس روز جمعه در دیداری حساس باید برابر آلومینیوم قرار گیرد و مطمئنا تا پیش از این بازی و با توجه به اینکه تیم باید راهی اراک شود، بحث مذاکره برای تمدید قرارداد در بین مدیران و بازیکنان دنبال نخواهد شد و در هفته آینده باید دید برنامه باشگاه و رضا درویش در این خصوص چه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش هیچ

      من با اون که یه عشقپولیسی هستم ولی نباید حتی به بازیکن های کیسه و عشقپولیس روداد چون فکر میکنن کی هستن همش بهانه میارن از خداشون باید باشه که تو تیم پرسپولیس و کیسه بازی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج