adexo3
۱۴۱۶۶۴۸
۱۱ نظر
۱۷۴۵
۱۱ نظر
۱۷۴۵
پ

پرسپولیس با این عملکرد خیره‌کننده‌ باید صدرنشین مطلق لیگ باشد

تیم اوسمار به طور چشمگیری در آمارهای فنی خودنمایی می‌کند.

فوتبال ۳۶۰: اوسمار ویرا از زمان پیوستن به پرسپولیس، رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرده است. تیم او در بازی با فولاد، ۲۶ شوت زد که بیشترین تعداد شوت پرسپولیس در یک مسابقه از ۴ فصل اخیر بوده است. ۱۲ تا از آن ۲۶ شوت هم در چارچوب بود تا این رکورد هم برای همان بازه زمانی شکسته شود. پرسپولیس این هفته در حالی ۳ گل به نفت آبادان زد که دقت پاس بازیکنان این تیم، ۹۲درصد بود تا رکورد دقیق‌ترین پاس‌های یک تیم در یک مسابقه از این فصل را هم تیم اوسمار در این هفته به نام خود کند. همچنین یک طرفه‌ترین بازی فصل را هم پرسپولیس رقم زد که در برابر امید گل ۰.۳۸ حریف، این تیم به اندازه زدن ۴.۳۲ گل، موقعیت ساخته بود. این بالاترین امیدگلی است که پرسپولیس در یک مسابقه از این فصل، ایجاد کرده تا در این فاکتور هم مربی برزیلی، راه یحیی گل‌محمدی را ادامه دهد و فوتبال هیجان‌انگیزی ارائه کند.

پرسپولیس با این عملکرد خیره‌کننده‌ باید صدرنشین مطلق لیگ باشد

این آمارها منجر به این شده که پرسپولیس در میانگین عملکردهای فنی، از زمان حضور اوسمار ویرا، با اختلاف چشمگیری بهترین تیم لیگ باشد. تیم ویرا به طور میانگین در هر بازی نزدیک به 60درصد زمان مسابقه، مالک توپ است که این هم در راستای فوتبال مورد علاقه یحیی گل‌محمدی و شکلی که در این تیم ساخته است. پرسپولیس زیر نظر اوسمار، بیشتر از همه تیم‌ها شوت زده و موقعیت ساخته، است. برای نمونه، در حالی این تیم در این 9 مسابقه، امیدگل نزدیک به 18 تولید کرده که استقلالِ صدرنشین، به اندازه زدن 10 گل در این بازه زمانی، موقعیت ساخته است. تیم ویرا قلدرترین تیم فصل هم هست و بیشترین نبردها را برده است. تیمی که با فوتبال هوشمند و مالکانه، خیلی اجازه گلزنی به حریفان را هم نمی‌دهد. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم، کمترین موقعیت گلزنی را به حریفان داده و امیدگل آن‌ها روی هم رفته 4.46 بوده است. آماری که منجر شده پرسپولیس بدون بیرانوند هم مشکلی پیدا نکند. این تیم در نیم‌فصل دوم علاوه بر اولین بازی که یک گل تماشایی از وسط زمین از آلومینیوم دریافت کرد، فقط در یک بازی دیگر گل خورد؛ روزی که 4 گل به فولاد زده بود. نمایش‌هایی که منجر به داغ شدن کورس قهرمانی شده و پرسپولیس را به یک امتیازی استقلال در صدرجدول رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین هلالی

      خداییش شما طرفدار دو آتیشه پرسپولیس هستین احسنت به شما

    • ناشناس

      باکمک داوران

    • ناشناس

      با کمک داوران اینجای جدول هستین برین خجالت بکشین بمیرین ابروی هرچه فوتبالیسته بردین واقعا که

    • ناشناس

      توهم لنگیا!!!

    • ناشناس

      زنده باد ارتش سرخ❤

    • m

      نم چرا میسوزن بعضیا. لورکوزن قهرمان شد تمام تیمهای المان بهش تبریک گفتن. حتی بایرن. یکم شخصیت داشته باشید. قهرمانی مجیدی هم با ناداوری چندباره برای پرسپولیس رقم خورد ولی کسی حرفی نزد. خب؟

    • ناشناس

      مثل اینکه خیلی توهمی هستین

    • پدرام

      لنگ سرخ آسیا با داوران افشاریان !

    • ناشناس

      کیسه سوراخ

    • ناشناس

      والله، داوری بازی اخیرتون که تابلو بود

    • ناشناس

      کیسه خواب سوراخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج