۱۴۰۸۶۲۱
۷۶۳
۷۶۳
پ

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

کاشت مو شیراز به دلیل نتایج درخشان در سال‌های گذشته به مقصد اصلی افراد برای درمان زیبایی کاشت مو تبدیل شده است. ما در این مقاله بهترین کلینیک‌های کاشت مو در شیراز را بر اساس میزان محبوبیت و تعداد مراجعین معرفی کرده‌ایم، پس با ما همراه باشید.

کاشت مو شیراز به دلیل نتایج درخشان در سال‌های گذشته به مقصد اصلی افراد برای درمان زیبایی کاشت مو تبدیل شده است. ما در این مقاله بهترین کلینیک‌های کاشت مو در شیراز را بر اساس میزان محبوبیت و تعداد مراجعین معرفی کرده‌ایم، پس با ما همراه باشید.

چرا شیراز بهترین شهر خاورمیانه برای کاشت مو است؟

شهر شیراز مرجع پیوند اعضا در خاورمیانه است، جالب است بدانید بیشترین تعداد پیوند کبد در جهان نیز در شهر شیراز انجام می‌شود. در مورد درمان پیوند مو نیز مراکز کاشت مو در شیراز با اجرای کاشت موی تخصصی و پرتراکم در سالیان گذشته این شهر را به مرکز کاشت مو در خاورمیانه بدل کرده‌اند. در ادامه بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز را معرفی می‌کنیم.

بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز از نظر مردم

۱- کلینیک کاشت مو نهال شیراز

کلینیک نهال به عنوان کلینیک پیشرو در زمینه کاشت مو در شیراز شناخته می‌شود. این مرکز بیشترین تعداد مراجعه کننده کاشت مو در شهر شیراز را دارد. از این رو می‌توان کلینیک نهال را مرکز شماره یک کاشت مو شیراز معرفی کرد. برای اطلاعات بیشتر با شماره مشاوره کلینیک ۰۹۱۷۲۱۶۷۱۷۷ تماس حاصل فرمایید.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • کلینیک تخصصی کاشت مو نهال
  • آدرس: شیراز - خیابان ستارخان
  • مشاوره: ۰۹۱۷۲۱۶۷۱۷۷

در کلینیک تخصصی کاشت موی نهال درمان زیر نظر مستقیم پزشکان متخصص پوست و مو انجام می‌پذیرد. همچنین در پروسه کاشت مو هیچ‌گونه برش و بخیه در پشت سر ایجاد نمی‌شود. و موها تار به تار با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک از پشت سر برداشت و در جلوی سر کاشته می‌شوند. در واقع این مرکز از جدیدترین روش کاشت مو در شیراز استفاده می‌کند.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

جهت دریافت مشاوره کاشت مو در کلینیک نهال می‌توانید تصاویر سر خود را (جلوی‌سر، بالای‌سر و پشت سر) به یکی از پیامرسان‌های فعال (واتساپ، ایتا، روبیکا و تلگرام) به شماره ۰۹۱۷۲۱۶۷۱۷۷ ارسال کنید. کلینیک نهال جهت تسهیل پروسه کاشت مو، اقامت رایگان در هتل (به علاوه یک نفر همراه) و حمل نقل را به صورت اسنپ رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد.

چرا کلینیک نهال به عنوان بهترین مرکز شناخته شده است؟

استفاده از حداکثر ظرفیت بانک مو

طراحی اختصاصی خط رویش

استفاده از پانچ‌های اتوماتیک

هتل (با همراه) و اسنپ رایگان

 

 

 

 

 

 

 

 

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

ایجاد خط رویش طبیعی، مهمترین دغدغه‌‌‌ی زیباجویان کاشت مو است. در کلینیک کاشت موی نهال، طراحی خط رویش توسط متخصص و با توجه به آناتومی صورت هر فرد انجام می‌شود. علاوه بر این سلیقه مراجعه‌کنندگان نیز در طراحی خط رویش لحاظ می‌شود و به همین دلیل است که سالانه مراجعین بسیاری از شهر‌های مختلف ایران و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس به کلینیک نهال مراجعه می‌کنند.

  • کلینیک تخصصی کاشت مو نهال
  • آدرس: شیراز - خیابان ستارخان
  • مشاوره: ۰۹۱۷۲۱۶۷۱۷۷

2- کلینیک کاشت مو دی شیراز

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی دی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران است. کلینیک دی، کاشت مو را به دو روش FUE و FUT (یا ترکیبی از هر دو) انجام می دهد و یکی از مراکز برتر کاشت مو در شیراز به شمار می رود. برای اطلاع از قیمت کاشت مو در کلینیک دی شیراز به شماره مرکز در زیر تماس حاصل فرمایید.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • آدرس کاشت مو دی شیراز : شیراز -معالی آباد -نبش خیابان پزشکان -مجتمع پزشکان - طبقه اول
  • تلفن کاشت مو دی شیراز: ۰۷۱۳۶۳۴۲۰۲۰

3- کلینیک زیبایی رخ شیراز

کاشت مو در کلینیک زیبایی رخ شیراز، زیر نظر مستقیم پزشک متخصص انجام می شود. کاشت ابرو، تکنیک های جوان سازی پوست، تزریق چربی و… از دیگر خدمات تخصصی زیبایی است که علاوه بر درمان کاشت مو به صورت حرفه‌ای در مرکز تخصصی زیبایی رخ انجام می گردد.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

آدرس کلینیک رخ شیراز : شیراز، زرگری، روبروی دانشگاه علوم قرآنی، ساختمان میرداماد 1

تلفن کلینیک رخ شیراز:  07136263864

4- کلینیک زیبایی آریان

کلینیک زیبایی آریان یکی دیگر از مراکز تخصصی کاشت مو است که از روش‌های نوین کاشت مو استفاده می‌کند. خدمات درمانی ارائه شده (اعم از خدمات ترمیم مو، جوانسازی پوست و …) در این کلینیک با کیفیت است و درصد رضایت قابل توجهی از سوی مراجعین خود دارد.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • آدرس: شیراز- خیابان ستارخان،نبش کوچه ۹ ، ساختمان آریان ، طبقه دوم
  • شماره تماس: ۰۷۱۳۶۴۹۱۶۰۴

5- کلینیک زیبایی و کاشت موی سیب

کلینیک پوست، مو و زیبایی سیب از جمله مراکز کاشت مو در شیراز است که از تکنیک جدید کاشت مو استفاده می‌کند.  کلینیک تخصصی سیب با نظارت مستقیم دکتر سید محمد اوجی و همکاری چند تن از پزشکان متخصص و مجرب در عرصه پوست و مو به ارائه خدمات درمانی تخصصی اقدام می‌کند.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • آدرس کلینیک سیب: شیراز-معالی آباد، حد فاصل پزشکان و دوستان ساختمان اوتانا ۱ طبقه سوم
  • تلفن کلینیک سیب شیراز: ۰۷۱-۳۶۳۴۰۵۱۲

6- کلینیک تخصصی آرمانی

کلینیک زیبایی آرمانی یکی دیگر از مراکز زیبایی برتر در شهر شیراز است. در این مرکز خدمات تخصصی متعددی مانند کاشت مو، لیزر کیوسوییچ، فرکشنال co2، مزوتراپی و… انجام می‌شود. کاشت مو در کلینیک آرمانی به روش جدید FUE زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • آدرس کلینیک آرمانی شیراز : شیراز، خیابان قدوسی غربی، بین کوچه ۱۰ و ۱۲، کلینیک آرمانی
  • تلفن : ۰۷۱۳۶۳۱۳۸۵۶

7- کلینیک زیبایی دکتر وارث

کاشت مو، ابرو و ریش و سبیل در کلینیک زیبایی دکتر وارث، توسط متخصص پوست و مو و تحت نظارت مستقیم ایشان بر اساس یافته‌های علمی جدید و ابزار پیشرفته صورت می پذیرد. در مرکز کاشت مو دکتر وارث، درمان با تکنیک FIT انجام می‌پذیرد.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • آدرس: شیراز- خیابان فرهنگ شهر- بین کوچه ۴۰ و ۴۲- ساختمان دهقانی- طبقه اول
  • شماره تماس: ۰۷۱۳۶۳۲۸۳۸۰

8- کلینیک زیبایی ارم

کلینیک زیبایی ارم یکی از مجهزترین کلینیک کاشت مو در شیراز است که هم اکنون خدمات متعددی در حوزه‌ های زیبایی ارائه می‌دهد. این مرکز همواره از برترین متدها در ارائه خدمات زیبایی خود استفاده نموده است و از این راه موفق به کسب رضایت قابل توجهی از مراجعان نیز شده است.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • آدرس: شیراز، بلوار ارم حدفاصل خیابان سروناز و خیابان نارون روبرو کوچه ۱۵
  • شماره تماس: ۰۹۱۰۷۰۰۷۰۰۶

9- کلینیک زیبایی ایرسا شیراز

کاشت مو در کلینیک تخصصی ایرسا یکی دیگر از انتخاب‌های افرادی است که به دنبال مراکز برتر در شهر شیراز هستند. در این کلینیک، کلیه خدمات کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل توسط تیم پزشکی مجرب انجام می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر با شماره مرکز در زیر تماس حاصل فرمایید.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • آدرس کلینیک ایرسا شیراز : شیراز خیابان قصرالدشت روبروی بیمارستان قلب کوثر
  • تلفن کلینیک ایرسا شیراز: ۰۷۱۳۶۳۵۳۰۳۱

10- کلینیک زیبایی بوژان

کاشت مو در شیراز یکی از خدمات اصلی کلینیک تخصصی زیبایی بوژان است که هر روز تعداد قابل توجهی مراجعه‌کننده به این کلینیک فرآیند کاشت طبیعی مو را آغاز می‌کنند. در این کلینیک نیز از تکنیک‌های درمانی مدرن برای ارائه خدمات زیبایی تخصصی استفاده می‌شود.

لیست ۱۰ مورد از بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز

  • آدرس کلینیک بوژان شیراز : شیراز خیابان خاکشناسی نبش کوچه ۴
  • شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۷۵۹۳۷

جدیدترین روش کاشت مو در شیراز

کاشت مو به روش میکروگرافت یا میکرو FIT به عنوان جدیدترین روش کاشت مو در شیراز شناخته می‌شود. در کاشت مو به روش میکروگرافت FIT از یک ابزار پانچ تخصصی ( 0.5 تا 0.9 میلی متری) برای برداشت گرافت‌ها از ناحیه بانک مو استفاده می‌گردد. کوچک بودن و ظرافت این پانچ‌ها منجر به افزایش دقت در برداشت گرافت‌ها می‌گردد و از آسیب به ناحیه بانک مو جلوگیری می‌کند. این روش جدید کاشت مو، کم تهاجمی تلقی می‌شود و کمترین جای زخم را بر جای می‌گذارد.

کلینیک نهال به عنوان مرکز پیشرو کاشت مو در شیراز، از تکنیک جدید میکروگرافت استفاده می‌کند و برداشت مو نیز با پانچ و دستگاه تمام اتوماتیک انجام می‌گردد. تیم پزشکی مجرب و به کارگیری جدیدترین تکنیک کاشت مو باعث شده است تا میزان رضایت و تعداد مراجعین به این مرکز بالا باشد و به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز شناخته شود.

هزینه کاشت مو در شیراز چقدر است؟

هزینه کاشت مو در کلینیک نهال (به عنوان بهترین مرکز کاشت مو در شیراز) با توجه به ظرفیت بانک مو و همچنین وسعت نواحی خالی سر شما مشخص می‌شود. برای اطلاع دقیق از هزینه و قیمت کاشت مو در شیراز می‌توانید تصاویر سر خود (جلوی‌سر، بالای‌سر، پشت‌سر) را در یکی از پیامرسان‌های فعال (واتساپ، ایتا، روبیکا و یا تلگرام) به شماره 09172167177 مشاور تخصصی کاشت موی نهال ارسال فرمایید.

به طور کلی، سازمان غذا و دارو آمریکا و همچنین وزارت بهداشت تنها دو روش FUT و FIT را برای کاشت مو تایید کرده‌اند: پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE).

روش قدیمی FUT شامل برداشتن نواری از پوست سر و برداشت گرافت های موجود برای کاشت در نواحی جلوی سر است. این روش برای بیمارانی که بانک موی بسیار ضعیفی دارند مناسب است. با این حال، ممکن است منجر به یک اسکار خطی در قسمت بانک مو (ناحیه اهدا کنند) شود.

روش جدید FUE شامل برداشت تار به تار موها از ناحیه بانک مو است که با استفاده از پانچ های تخصصی انجام می شود. در این روش جدید، هیچگونه جای زخم و اسکار باقی نمی ماند و درمانی کم تهاجمی شناخته می شود.

کاشت مو به روش میکروگرافت در شیراز

با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی روش FIT نیز دستخوش تغییراتی شد. زمانی که از تیغ (پانچ) با سایز‌های میکرو برای برداشت مو استفاده شود. روش میکروگرافت یا میکرو FIT نامیده می‌شود. در کاشت مو به روش میکروگرافت FIT از یک ابزار پانچ تخصصی ( 0.4 تا 0.9 میلی متری) برای برداشت گرافت‌ها از ناحیه بانک مو استفاده می‌گردد. کوچک بودن و دقت این پانچ در به حداقل رساندن ضربه به ناحیه بانک مو تاثیر به سزایی دارد. این روش کم تهاجمی تلقی می‌شود و کمترین جای زخم را بر جای می‌گذارد.

فرآیند و مراحل کاشت مو

ارزیابی و آزمایشات قبل از کاشت مو: قبل از انجام جراحی کاشت مو، بیماران از نظر سابقه پزشکی بیمار، الگوی ریزش مو، در دسترس بودن بانک مو و بحث در مورد اهداف و انتظارات بیمار مورد ارزیابی قرار می گیرند. همچنین، نتایج آزمایشات قبل از کاشت مو (شامل آیتم هایی مانند تست های انعقادی، سرولوژی، تیروئید و …) توسط پزشک متخصص بررسی می شود.

بی حسی سر و برداشت مو: بی حسی سر با استفاده از دوز مشخص داروی‌های بی حسی و برداشت مو از ناحیه بانک مو با استفاده از پانچ‌های اتوماتیک انجام می گردد. پانچ های مورد استفاده برای برداشت مو در روش میکروگرافت، بسیار ظریف است و کمترین جای زخم را بر جای می گذارد.

کاشت گرافت های برداشته شده در نواحی جلوی سر: محل‌هایی برای کاشت گرافت‌های مو و انتقال فولیکول‌ها به نواحی طاس یا کم تراکم سر ایجاد می گردد و گرافت های برداشت شده، در این نواحی کاشته می شوند (اگر کاشت مو دو روز به طول انجامد پروسه برداشت و کاشت در روز دوم نیز تکرار می‌گردد)

مراقبت های بعد از کاشت مو: پس از کاشت مو، تیم پزشکی توصیه های جامعی در مورد به شما ارائه می دهند. در سایت شیراز بیوتی، جامع ترین راهنمای مراقبت های بعد از کاشت مو ارائه شده است. رعایت این دستورالعمل ها، دائمی بودن نتایج کاشت موی شما را تضمین می کند. برای اطلاعات جامع در مورد کاشت مو به وبسایت شیراز بیوتی مراجعه کنید.

دوره نقاهت بعد از کاشت مو چه مدت زمان طول می کشد؟

پس از کاشت مو به روش میکروگرافت FIT، معمولا بهبودی سریع حاصل می‌شود و اکثر بیماران در طی یک یا دو روز پس از جراحی احساس خوبی دارند، اما ممکن است تا چند روز پس از جراحی مقداری بی حسی و درد خفیف در پوست سر وجود داشته باشد. در روزهای سوم یا چهارم بعد از کاشت احتمالا با ورم سر مواجه خواهید شد. توجه کنید که ورم کردن سر و صورت طبیعی است، اصلا نشانه عفونت نبوده و هیچ آسیبی به چشم، مغز و سر وارد نمی‌کند.

به طور کلی، معمولاً  اگر بیمار مراقبت‌های بعد از کاشت مو را به دقت پیگیری کند در عرض 10 الی 15 روز پس از عمل ظاهر طبیعی خود را به دست می‌آورد و بعد از این مدت فقط قرمزی جزئی ممکن است قابل مشاهده باشد.

 کاشت مو بدون نیاز به بانک مو در شیراز انجام می شود؟

خیر. کاشت مو بدون داشتن بانک مو در ایران و هیچ جای جهان در حال حاضر انجام نمی‌پذیرد. و ادعای انجام این موضوع بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و به دور از واقعیت است. با این حال، کلینیکهای برتر کاشت مو در شیراز برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند از روش bht (برداشت از موهای زیر چانه) به عنوان درمانی مکمل استفاده می‌کنند. کلینیک نهال با سابقه طولانی مدت در ارائه خدمات زیبایی، کاشت مو به روش BHT را به صورت کاملا علمی انجام می‌دهد تا نتایج کاشت موی مراجعین حتی بعد از چندین سال، پرتراکم و طبیعی باقی بماند.

آیا کاشت مو به روش تکثیر در شیراز انجام می گردد؟

کاشت مو با سلولهای بنیادی یا تکثیر نه تنها در شیراز بلکه در هیچ جای جهان به صورت عملی انجام نمی‌شود. و تنها ممکن است به صورت تحقیقاتی فعالیتی در این زمینه انجام شود. در نظر داشته باشید که هیچ مرجع معتبری در جهان مانند FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) نتایج و یا پیشرفت تحقیقات را تایید نمی‌کند.

بهترین دکتر کاشت مو در شیراز

در کلینیک‌های معتبر شیراز، کاشت مو زیر نظر مستقیم پزشک متخصص صورت می پذیرد و تمامی فرایند کاشت مطابق با تشخیص بهترین دکتر کاشت مو هر کلینیک انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که فرصت شما برای انجام کاشت موی موفق محدود است و بانک مو مجددا ترمیم نخواهد شد. بنابراین برای انجام کاشت موی مطلوب بر روی کیفیت کار کلینیک‌ها تمرکز کنید.

کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران ؟

در جواب به این سوال که کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران ؟ باید بگوییم جواب قطعی وجود ندارد. زیرا عواملی مانند تجربه پزشک متخصص، مهارت تکنسین‌کاشت و نظارت بر پروسه کاشت در کلینیک‌های مختلف متفاوت است. اما به طور کلی کیفیت کاشت در کلینیک‌های معتبر شیراز با کاشت در مراکز برتر کلان شهری مانند تهران از نظر قیمت با صرفه تر و از نظر کیفیت نیز مطلوب‌تر است.

سوالات پرتکرار:

1- هزینه کاشت مو در شیراز چقدر است؟

هزینه کاشت مو در شیراز با توجه به اعتبار کلینیک، ظرفیت بانک مو و وسعت طاسی … متفاوت است. برای اطلاع از هزینه ها و قیمت کاشت هر تار مو در شیراز با شماره مراکز معرفی شده تماس حاصل فرمایید.

2- روش های کاشت مو چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

تنها دو روش کاشت موی FUT و FUE در دنیا به صورت علمی پذیرفته شده است. در روش قدیمی FUT نواری باریک از پشت سر برش داده می‌شد اما در روش جدید FUE، موها به صورت تار به تار با استفاده از پانچ‌های مخصوص برداشت می شود و کاملا کم تهاجمی است. در نظر داشته باشید که روش میکروگرافت نیز از روش اصلی FUE مشتق شده است و جدیدترین روش کاشت مو در شیراز و ایران به شمار می‌رود.

3- بهترین کلینیک برای کاشت مو به روش bht در شیراز کدام است؟

اغلب متخصصان برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند، کاشت مو به روش bht را به عنوان درمانی تکمیلی توصیه می‌کنند و در کلینیک های معتبر شیراز (مانند کلینیک نهال، دی و …) کاشت مو به روش BHT نیز انجام می‌شود.

4. کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک شیراز انجام می شود؟

در جدیدترین روش کاشت مو در شیراز (میکروگرافت)، تارهای مو با استفاده از پانچ های تخصصی میکروسایز از ناحیه بانک مو برداشت شده و سپس با دست در جلوی سر کاشت می شود. در این روش نیمه اتوماتیک نسبت به روشهای قدیمی کاشت مو کم تهاجمی است و حداقل درد و دوره نقاهت را دارد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج