اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۷۹۸۷
۱۴ نظر
۵۰۳۸
۱۴ نظر
۵۰۳۸
پ

خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد

در حالی شنیده‌ها حاکی از آن است که فصل جدید «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم با حضور بخشی از تیم بازیگران فصول قبلی به همراه بازیگرانی از مازندران، تا تابستان کلید خواهد خورد که سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید حضور ندارند.

برترین‌ها: در حالی شنیده‌ها حاکی از آن است که فصل جدید «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم با حضور بخشی از تیم بازیگران فصول قبلی به همراه بازیگرانی از مازندران، تا تابستان کلید خواهد خورد که سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران دوقلوی این سریال در فصل جدید حضور ندارند.

عدم حضور سارا و نیکا در فصل جدید پایتخت از این جهت قابل توجه است که گویا انتشار تصاویری از سبک زندگی این دو خواهر دوقلوی ساکن سوئد به مذاق برخی مدیران صداوسیما خوش نیامده و تصمیم به حذف آنها از فصل جدید پایتخت گرفته‌اند.

خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد

برخی ادعاها در فضای مجازی از این حکایت دارد که شرط تولید فصل جدید پایتخت حذف سارا و نیکا فرقانی اصل بوده است. شایعه‌ای که تا این لحظه واکنشی از سوی عوامل این سریال و یا حتی مدیران صداوسیما نسبت به آن نشان داده نشده است.

این شایعه زمانی به واقعیت نزدیکتر شد که پیام احمدی‌نیا بازیگر، با انتشار فراخوان بازیگری برای سریال «پایتخت» در استوری صفحه شخصی اینستاگرام خود متذکر شده‌است که این سریال به دنبال، یک پیرمرد ۶۵ سال به بالا مازندرانی، پسر بچه ۷ ساله مازندرانی، دوقلوهای همسان خانم ۱۸ تا ۲۵ سال و یک خانم جوان ۲۵ تا ۳۵ سال می‌گردد.

احمدی نیا در رابطه با این استوری گفت: «به دلیل اینکه عضو صنف بودم از من خواسته شد تا این فراخوان را در فضای مجازی به اشتراک بگذارم و من این کار را انجام دادم و از جزییات خبری ندارم!»

اگرچه مراحل اولیه تولید این پروژه پیشتر آغاز شده، اما به دلیل مسائلی که بین مدیران سیما فیلم و تهیه کننده این سریال بود، حتی رایزنی ساخت فیلم سینمایی فصل هفتم «پایتخت» و اکران نوروزی آن صورت نگرفت و اکنون شاهد فراخوان ساخت فصل هفتم سریال آن هستیم.

پیشتر نیز سارا فرقانی در اینستاگرام خود نوشته بود:« به فضای مجازی توجه نکنید و بدانید که خودم اخبار درست را به شما می‌دهم، در حال حاضر با خبر شدم که ممکن است قصه پایتخت ده سال جلوتر رود و من و نیکا به اقتضای قصه ممکن است بزرگتر شده باشیم اما هنوز هیچی صد در صد نیست.»

نکته جالب توجه این که برخی رسانه‌ها از نمایش داده نشدن بازپخش فصل ششم این سریال نوشتند. در این خبر آمده بود شبکه «آی فیلم» که از سال گذشته پخش سریال «پایتخت» را شروع کرده بود و فصول مختلف این سریال را به نوبت روی آنتن می‌فرستاد، با پایان فصل پنجم ادامه پخش آن را متوقف خواهد کرد و به جای فصل ششم،سریال «پژمان» را روانه آنتن می‌کند.

باید دید کش و قوس ساخته شدن و نشدن «پایتخت» به کجا می‌انجامد؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا این دو تا هویج نباشن چی میش!؟!؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دقیقا

      • ناشناس

        حداقل بازیگرانی بیارن که دو خط بازی کنن پولش حلال بشه🤪

    • ناشناس

      بازی بلد نیستن و دیالوگی هم نمیگفتن فقط حضور فیزیکی دارن

    • لیلی

      خدا روشکر که حذف شدن .فقط مترسک سر جالیز بودن.

    • ناشناس

      پایتخت دیگه بدرد نمیخوره مخصوصا از دوره ای که داعشی شد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اتفاقا سری آخرش سری بعد از داعشش خیلی قشنگ بود این دو تا هم کاری نمیکردن مقیم ایران هم که نیستن حداقل دو نفر و بیارن که مقیم ایران باشن ارزبری نکنن

    • ناشناس

      وای وای به ساحت هنر مملکت خدشه وارد شد

    • ناشناس

      دو تا مترسک نباشند فروش فیلم بهتر میشه

    • ناشناس

      چرا خیلی هم خوب بازی می‌کردند به اقتضای سنشون وبا اون پدری مثل نقی که سگ هم ازش می‌ترسه.والاخیلی نقش نقی بد آموزی داشت.در همه موارد بخصوص همسر وفرزندان.فصل ششم هم به اقتضای زمان ساخته شده وهیچ مشکلی هم نداشت الان جامعه صد پله از فصل ششم پایتخت بدتره. الکی گیر میدن.

    • ناشناس

      خیلی هم فرقی نداره باشن یا نباشن
      بازیگرای وطنی بهترن

    • ناشناس

      البته بهتره نباشن چون وقتی هم‌بودن گمترین دیالوگ داشتن و نقش هویج بهتره بداشون اصلا بازیگری بلد نیستن چون‌اول بچگی بودن عادت شده برا بیننده

    • اکبر اسدی

      چقدر هم نقش پر رنگ و لعابی داشتند و حضور موثری در این سریال داشتند . راستی دیالوگ هم داشتند یا فقط مثل ربات حضور داشتند.

    • ناشناس

      ساراونیکا تو پایتخت نقش ی آدم کرو لال بازی کردن بدون هیچ ری اکشن نه دیالوگی اصن چرا باید این دوتا باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج