۱۳۶۸۹۷۸
۱ نظر
۱۵۶۷
۱ نظر
۱۵۶۷
پ

رپورتاژ آگهی

آشنایی با ۴ مورد از زیباترین و بهترین سواحل کیش برای شنا

مفرح‌ترین لحظات را می‌توانید در بهترین سواحل کیش برای شنا تجربه کنید. با رفتن به بهترین سواحل برای شنا در کیش می‌توانید علاوه‌بر آب‌تنی از امکانات تفریحی و انجام بازی‌های آبی لذت ببرید.

کیش، یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین جزایر در جنوب ایران است که جاذبه‌های طبیعی و تفریحی زیادی در دل خود دارد. یکی از جذابیت‌های اصلی این جزیره که گردشگران را مجذوب خود کرده است، تفریح در بهترین سواحل کیش برای شنا و تجربه لحظاتی شاد و مهیج است. اگر برنامه سفر به کیش دارید، حتما در لیست گردشگری خود، ساعاتی را برای وقت‌گذارنی در بهترین ساحل کیش برای شنا، در نظر داشته باشید. این سواحل با مناظر خیره‌کننده از خلیج فارس و امکانات تفریحی فراوان، سفر شما را به یادماندنی و خاطره‌انگیز می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با بهترین سواحل برای شنا در کیش، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

فهرست بهترین سواحل برای شنا در کیش

اگر از آن دسته افرادی هستید که به آب‌تنی در دریا و انجام بازی‌ها و تفریحات آبی علاقه دارید، باید در سفر خود به کیش، سری به بهترین سواحل کیش برای شنا بزنید. در سواحل این جزیره زیبا، پلاژهایی مخصوص شنا وجود دارند و می‌توانید بعد از آب‌تنی در دریا از تفریحات، ماساژ و حمام آفتاب نیز لذت ببرید. برخی از بهترین سواحل کیش برای تفریح عبارت است از:

۱-پلاژ آقایان

بهترین و مناسب‌ترین مکان برای شنای آقایان در جزیره کیش، پلاژ آقایان است که در یک ساحل زیبا و مرجانی قرار دارد. در این پلاژ می‌توانید از خدمات مختلفی استفاده کنید که لذت تفریح شما را دو چندان می‌کند؛ ازجمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمدهای امن و قفل‌دار برای گذاشتن لباس و وسایل شخصی
  • تخت‌های مخصوص برنزه کردن و آفتاب گرفتن
  • بوفه
  • زمین بازی

آشنایی با 4 مورد از زیباترین و بهترین سواحل کیش برای شنا

خدمات یاد شده، به شما این امکان را می‌دهند تا با خیال راحت و با مجهزترین امکانات، آب‌تنی کنید و حمام آفتاب بگیرید. نکته‌ای که باید پیش از رفتن به پلاژ آقایان که یکی از بهترین سواحل کیش برای شنا محسوب می‌شود در نظر داشته باشید، این است که برای ورود به این ساحل و استفاده از امکانات آن باید مبلغی را به‌عنوان ورودی، پرداخت کنید؛ به این شکل، دسترسی آزادانه به این ساحل برای عموم مردم محدود می‌شود. لازم به ذکر است ساعت کاری پلاژ آقایان در ساحل زیبای کیش، از 9 الی 18 است.

آدرس: خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف

2-پلاژ بانوان

یکی دیگر از موارد در لیست بهترین ساحل کیش برای شنا که ویژه بانوان در نظر گرفته شده است، پلاژ بانوان نام دارد. این محوطه که به طور کامل به خانم‌ها اختصاص یافته است، این امکان را می‌دهد تا بانوان با لباس راحت و در امن‌ترین شرایط، آب‌تنی کنند و از مناظر پیش‌روی خود لذت ببرند. امکان برنزه کردن و حمام آفتاب نیز با وجود تخت‌های مخصوص در ساحل و پلاژ بانوان کیش فراهم شده است.

 

آشنایی با 4 مورد از زیباترین و بهترین سواحل کیش برای شنا

یکی از بخش‌های هیجان انگیز و جذاب در پلاژ بانوان، غرفه‌های طراحی حنا است که می‌توانید طرح‌های مورد علاقه خود را بر روی بدن ترسیم کنید. وجود فروشگاه‌های وسایل شنا، بازی‌های آبی و همچنین مواد خوراکی، شرایط را برای ساعت‌ها تفریح و خوش‌گذرانی در ساحل برای بانوان عزیز فراهم کرده است. برای استفاده از پلاژ بانوان نیز باید مبلغی به‌عنوان ورودی پرداخت شود. بانوان عزیز می‌توانند برای آب‌تنی و تفریح در آب‌های خلیج فارس از ساعت 9 الی 18 خود را به پلاژ بانوان برسانند.

آدرس: خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

3-ساحل دامون؛ خلوت ترین ساحل کیش برای شنا

ساحل دامون، از بهترین سواحل کیش برای آفتاب گرفتن و شنا محسوب می‌شود، زیرا به دلیل شرایط سخت دسترسی، در اکثر ساعات روز، خلوت است. این ساحل بکر، زیبایی‌ها و شگفتی‌های زیادی را در دل خود جای داده است و مناظر شگفت‌انگیزی از دریا را پیش روی چشمان شما به تصویر می‌کشد. ساحلی خلوت با این همه زیبایی، بدون شک بهترین مکان برای آب‌تنی و حمام آفتاب است؛ ازاین‌رو در لیست بهترین سواحل کیش برای شنا، از ساحل دامون غافل نشوید.

 

آشنایی با 4 مورد از زیباترین و بهترین سواحل کیش برای شنا

خلوت و بکر بودن این ساحل به معنای نبود امکانات کافی برای تفریح و شنا نیست، بلکه تمام شرایط و تجهیزات لازم برای یک روز مفرح و مهیج در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌طور کلی ساحل دامون از بهترین، محبوب‌ترین و بی‌نظیرترین سواحل کیش برای انجام تفریحات آبی محسوب می‌شود.

  آدرس: انتهای خیابان دریا

4-ساحل مرجان

اگر در سفر به جزیره زیبای کیش به‌دنبال بهترین ساحل کیش برای شنا هستید، بهتر است سری به ساحل مرجان بزنید. از شگفتی‌های شنا در آب‌های ساحل مرجان این است که می‌توانید انواع ماهی‌ها و آبزیان مختلف را در کنار خود حس کنید. این ساحل با داشتن تنوع و تعداد بالای آبزیان، نقش اصلی در زیست‌بوم دریا ایفا می‌کند. با قدم زدن در ساحل مرجان می‌توانید مرجان‌ها، حلزون‌ها، صدف‌های زیبا و سنگ‌های خوش تراش دریایی را مشاهده کنید.

 

آشنایی با 4 مورد از زیباترین و بهترین سواحل کیش برای شنا

تمیز و شفاف‌بودن آب این قسمت از دریا در ساحل مرجان، امکان تماشای زندگی و جست‌وخیز ماهی‌ها، مرجان‌ها و دیگر گونه‌های آبزی را به شما می‌دهد؛ به همین دلیل است که اکثر گردشگران، این ساحل را به‌عنوان بهترین سواحل کیش برای غواصی در نظر دارند. غروب و شب‌های ساحل مرجان نیز بسیار تماشایی و حیرت‌انگیز است. زیبایی وصف‌ناپذیر در کنار امکانات تفریحی فراوان مانند پاراسل، دوچرخه‌سواری، اسکی، غواصی، پیاده‌روی، شنا و... این ساحل را به یک مجموعه تفریحی کامل تبدیل کرده است که می‌توانید ساعت‌ها به وقت‌گذرانی در آن بپردازید.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، جاده جهان

رزرو تور کیش برای تفریح در بهترین سواحل این جزیره

اگر برای گذران تعطیلات و اوقات فراغت خود، جزیره زیبای کیش را انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد ما این است که سفر خود را با بهترین و باکیفیت‌ترین تورهای گردشگری به مقصد این جزیره شگفت‌انگیز دنبال کنید. به این شکل می‌توانید از امکانات و خدمات بی‌نظیر تور کیش برای ثبت خاطراتی شگت‌انگیز و به یادماندنی استفاده کنید.

یکی از روش های رزرو تور کیش قیمت مناسب، انتخاب هتل هایی است که امکانات خاص و ویژه و ساحل اختصاصی ندارند اما در کل کیفیت و نوع خدمات کاملا پاسخگوی انتظارات و نیاز شما خواهد بود. هتل های اقتصادی و قیمت مناسب مثل هتل 3 ستاره پارس نیک، گاردنیا، آرامش، پارسیان، جام جم، آفتاب شرق و غیره را پیشنهاد می کنیم. بنابراین با اقامت در این هتل هم تور کیش را با قیمت مناسبتری رزرو کرده اید هم از اقامت خود لذت خواهید برد.

آخرین کلام

جزیره زیبای کیش، شگفتی‌های طبیعی و دیدنی زیادی را در دل خود جای داده است. به همین دلیل شاهد استقبال زیاد گردشگران داخلی و خارجی برای گذران اوقات خوش در این جزیره هستیم. بهترین سواحل کیش برای شنا از محبوب‌ترین جذابیت‌های تفریحی این جزیره است که طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد. با رفتن به بهترین ساحل کیش برای شنا می‌توانید در آب‌های دریای خلیج فارس آب‌‌تنی کرده و لحظات مهیج و مفرحی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید. اگر قصد دارید به کیش سفر کنید، بهتر است لیست بهترین سواحل برای شنا در کیش را که در این مطلب معرفی شده است را نیز به خاطر بسپارید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اسفندیار

      سلام، مقاله خوبی بود
      واقعا به نظرم جنوب کشور خودمون مخصوصا جزیره های کیش و قشم کلی جاذبه های دیدنی و سواحل قشنگ دارن و سفر به این مناطق خیلی لذتبخش تر از سفرهای خارجیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج