آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۳۳۸۳
۲۱ نظر
۳۰۹۹۳
۲۱ نظر
۳۰۹۹۳
پ

پنج اتفاق نگران‌کننده برای هما، ارسطو و پایتخت

بعد از به گوش رسیدن زمزمه‌های مختلف درباره ساخت مجدد سریال پایتخت، هومن حاج‌عبدالهی در صفحه شخصی خود از کلید خوردن این سریال خبر داد و انتظار مخاطبان را به پایان رساند.

برترین‌ها - آیدا فلاحیان: بعد از به گوش رسیدن زمزمه‌های مختلف درباره ساخت مجدد سریال پایتخت، هومن حاج‌عبدالهی در صفحه شخصی خود از کلید خوردن این سریال خبر داد و انتظار مخاطبان را به پایان رساند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، سریال پایتخت 7 با داستان و تیمی متفاوت در مرحله تولید است و بار دیگر قرار قصد دارد مخاطبان را به پای تلوزیون بیاورد.

پنج اتفاق نگران‌کننده برای هما، ارسطو و پایتخت

با وجود اینکه افراد زیادی از شنید این خبر خوشحال شده‌اند و بی‌صبران در انتظار پخش این سریال هستند، سریال پایتخت در لبه‌ی تیغ باریکی قدم برمی‌دارد که نتیجه‌ی آن بسیار نا مشخص است.  ساخت فصل هفتم این سریال بعد از حواشی مربوط به فصل ششم، شاید یک ریشک بزرگ باشد چرا که در این فصل شاهد اشتباهات و کاستی‌هایی هستیم که ممکن است خاطرات شیرین مربوط به داستان زندگی نقی معمولی و خانواده‌اش را برای ما تلخ کند. در ادامه برخی از این اشتباهات را بررسی کرده‌ایم و امیدواریم که این اشتباهات چیزی از محبوبیت مورد انتظار پایتخت کم نکند.

داغ جانگداز عمو پنجعلی

یکی از خاص‌ترین کاراکترهای سریال پایتخت که با وجودش رنگ دیگری به سریال می‌داد، کاراکتر عمو پنجعلی با بازی بسیار خوب علیرضا خمسه بود. آقای خمسه در نقش پدر سالخورده‌ی نقی معمولی توانست تبدیل به یکی از مهم‌ترین کاراکترهای سریال شود و شاید در میان سایر کاراکترها، نقش بسیار مهم‌تری در موقعیت‌های طنز سریال داشت. متاسفانه در فصل ششم این سریال، نویسندگان تصمیم گرفتند حضور عموپنجعلی را از مردم دریغ کنند و همین مورد باعث غیاب او در فصل هفتم خواهد بود. بدون شک حذف عموپنجعلی در سریال باعث ایجاد یک خط داستانی جدید در سریال است اما نبود کاراکتری که هنرمدانه مردم را می‌خنداند و تا فصل ششم حضور پررنگی در داستان داشته، چاله‌ی عمیقی در پایتخت 7 ایجاد خواهد کرد که شاید پر کردن آن کار دشواری باشد.

پنج اتفاق نگران‌کننده برای هما، ارسطو و پایتخت

غیبت غرورآمیز بهتاش فریبا!

یکی دیگر از کاراکترهایی که در فصل هفتم این سریال غیبت دارد، بهتاش، خواهرزاده نقی است. کاراکتر بهتاش با بازی بهرام افشاری در فصل پنجم محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبان کسب کرد به طوری که حذف او از داستان سریال به مرور سخت شد. محبوبیت افشاری شهرت زیادی در سینما و تلوزیون به همراه داشت که حالا همین شهرت باعث غیاب او در فصل هفتم پایتخت است! البته بسیاری از افراد معتقد هستند که غیبت بهرام افشاری چیزی فراتر از مشغله‌های کاری متعددش است. شاید آقای بازیگر بعد از درخشیدن در چند فیلم پرفروش سینما حالا دوست ندارد در داستان خانوادگی نقی معمولی جایی داشته باشد.

پنج اتفاق نگران‌کننده برای هما، ارسطو و پایتخت

کاراکتری که محبوبیت سابق را ندارد

چند وقت پیش کاربری در تویتر نوشت: واقعا هیچکس به اندازه هما توی سریال پایتخت رو مخ نیست! اینکه همیشه خودش رو عقل کل می‌دونست و با این کار بقیه رو تحقیر می‌کرد واقعا آزاردهنده بود.

این نظریه در میان کاربرانی که طرفدار سریال پایتخت هستند دست به دست چرخید و این واقعیت را آشکار کرد که هما سعادت دیگر محبوبیت سابق را ندارد. کاربران بر این باورند که کاراکتر هما به عنوان یک زن تحصیل کرده‌ی تهرانی، نگاهی بالا به پایین شدیدی به اعضای خانوداه معمولی دارد و همین باعث می‌شود مخاطبان، دیگر او را مثل سابق دوست نداشته باشند.

پنج اتفاق نگران‌کننده برای هما، ارسطو و پایتخت

پایان لاو استوری رحمت/فهیم!

یکی از بدترین اتفاقات ممکن که در فصل ششم سریال پایتخت مورد نقد مخاطبان زیادی قرار گرفت، خراب شدن رابطه‌ی رحمت و فهیمه خواهر نقی بود. این زوج در مدت زمان کوتاهی توانسته بودند دل مخاطبان را بدست بیاورند اما همه چیز به شکل غیر منتظره‌ای خراب شد. این مشکل بزرگ با بازگشت ناگهانی مهران احمدی در نقش بهبود رخ داد و باعث شد مخاطبان زیادی از تماشای سریال دلسرد شوند. البته این اتفاق باعث تغییر روند داستان و به وجود آمدن حواشی زیادی شد اما به هرحال این سناریوی حساب نشده، باعث می‌شود نقص بزرگی در فصل هفتم این سریال حس کنیم.

پنج اتفاق نگران‌کننده برای هما، ارسطو و پایتخت

کاهش جامعه هواداری بعد از فصل ۵

نکته قابل توجهی که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد، افت چشمگیر مخاطبان سریال پایتخت بعد از فصل پنجم بود. بنظر می‌رسید اشاره به جنگ‌ و داعش در سریالی که کارش خنداندن مردم است، چندان برای مخاطبان جالب نبود و همین امر باعث شد سریال پایتخت محبوبیت سابق خود را از دست بدهد. آن‌طور که بنظر می‌رسد، این روند در فصل ششم این سریال هم ادامه داشت و حالا با ساخت فصل هفتم، نمی‌توان از موفقیت قطعی پایتخت مطمئن بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میتی از مشد

      بزرگترین اشتباه پایتخت قرارگرفتن در زیر سیطره سازمان اوج بود که سریال طنز را به سریال جنگی تبدیل کرد اقای مقدم و اقای تنابنده مردم را به چه قیمتی فروختید

    • ناشناس

      پنجعلی خیلی روی اعصاب بود چطور ازش تعریف میکنید

      پاسخ ها

      • ستین

        به نظرم همچی خوب بود اما بهبو نمی اومد بهتربود

    • ناشناس

      من سریال پایتخت رو دوست دارم ،در حال حاضر دارم فصل ششم این سریال رو از شبکه خراسان رضوی میبینم

    • ناشناس

      بازهم خوبه وسرگرم کننده!!!سری جدیدباتمام کاستی ها،انشالله ساخته بشه!!!

    • ناشناس

      بله ، پایتخت شدید افت کرده ولی نه به دلایلی که شما گفتید ( به غیر از خذف بابا پنجعلی )
      کلا سناریو ضعیف شده و اینکه نقی از یه مرد خانواده دوست شیرین و‌بامزه ، تبدیل شده به یه آدم غیر قابل تحمل حسود عصبی دنبال دعوا

    • ناشناس

      آشغال ترین فصل پایتخت فصل پنجم بود

    • ناشناس

      اگه بخواد بازیگراشو حذف یا عوض کنه دیگه به درد نمیخوره

    • رضا

      پایتخت مرده دیگه نمیشه زنده اش کرد

    • ناشناس

      پایتخت ۴ سال خنداند یک سال نخنداند مگه چی میشه .داستان داعش خیلی عالی نوشته شده بود چند وقت پیش که از ایفیلم پخش شد مخاطبان زیادی داشت .

    • ناشناس

      شماره 3 باید تموم میشد
      بعد 10-12 سال هنوز شماره دو و سه رو میبینم و لذت میبرم

    • سکوت

      اینا همش دروغه

    • ناشناس

      چرت نگین لطفا اتفاقا قسمت داعش از همش جذاب تر بود هیچ سریالی به پای پایتخت نمیرسه پنج علی هم واقعا لوس شده بود هیچ جذابتی نداشت که حذف شد شخصیت هما هم باید اینطوری باشه والا در مقابل نقی که یه زن بدبخت تو سری خور میشه بهتاشم بدونه محبویتش در پایخت بود و هیچ سینمایی نمیتونه این محبوبیت رو بهش بده

    • محمود

      اینا که نوشتید نظر کاربرانه یا شخص نویسنده؟ حذف پنجعلی تصمیم خود آقای خمسه بود بخاطر بی احترامی های کاربران، از نظر من بهتاش رومخیه و هما دوست داشتنیه و همیشه چوب حماقتهای نقی رو میبینه

    • بدون نام

      علت کم شدن محبوبیت سریال پایتخت، فوت خشایار الوند بود و باعث شد پایتخت ۶ خیلی آبکی شود اصلا زیبا نبود دست بیقرار بهبود خیلی بیخود بود انشااله فصل ۷ جذاب باشد

    • ناشناس

      از همه رو مخ تر هماست واقعا خیلی رو اعصابه رفتاراش

    • ف ج

      تا ۵ اوکی بود، از ۶ به بعد افتضاحح😑😕

      پاسخ ها

      • آنیسا گلزار

        موافقم 👍

    • ناشناس

      اون که داعش در فیلم بود هم باز جنبه طنز داشت.ولی باید بهبود مثلا درآفریقا میمرد ولی بابا پنجعلی نمی‌کرد. چون ستون فیلم بود واقعا عالی باز ی میکرد.همچنین بهتاش به خارج برای فوتبال میرفت.حذف دوقلو های قبلی خیلی نامربوط بود .اصلا بدون اونا. چون عادت کرده بودیم مزه نداره.هما هم خیلی زن فداکار نشون داده شد با اون اخلاق نقی.اصلا امکان نداره ی آدم غیر معمولی بدون اخلاق یک زنی با این صبر تحمل کنه با این خانواده درهم برهم.بله پایتخت ۷ دیگه باید چه فیلم نامه ای داشته باشه که مردم راضی باشند.وگرنه. نسازند سنگین تر هستند.به قول قدیمیها سفره ی نینداخته بوی مشک می‌دهد.

    • سربازوطن

      نقی ازهمه بیشتررومخ بودبعدپنجلی وهمابه ترتیب رومخ بودن-ولی درکل سریال خانوادگی قشنگی بود البته باحذف قسمتهای داعش وسوریه که داستانو به کل کشیدجایی دیگه-بااین همه دسمریزاد دارن کل عوامل فیلم همگی زحمت کشیدن-پایتخت ۷ انشاءالله خیلی خوبترازآب درمیاد

    • الهام

      به نظر من هیچ سریالی بی نقص نیست پایتخت هنوزم محبوبه
      بعد از فوت نویسنده ش فیلنامه کمی افت کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج