۳۱۹۹۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هادی‌پور: باید با داوران هم مبارزه می‌کردیم

قهرمان مسابقات تکواندو آسیا گفت: خیلی خوشحال هستم که روز گذشته با کسب مدال طلا توانستم مردم ایران را خوشحال کنم و احساس خوبی دارم که به عنوان اولین ایرانی توانستم به مدال طلای وزن ۵۴- کیلوگرم برسم.

نسیم: آرمین هادی‌پور در خصوص کسب اولین مدال طلای تاریخ تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که روز گذشته با کسب مدال طلا توانستم مردم ایران را خوشحال کنم و احساس خوبی دارم که به عنوان اولین ایرانی توانستم به مدال طلای وزن ۵۴- کیلوگرم برسم.

قهرمان تکواندو آسیا در خصوص سطح فنی بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا عنوان کرد: مسابقات واقعا از سطح کیفی بالایی برخوردار بود اما از طرف مقابل سطح داوری‌ها بسیار پایین بود. ما باید علاوه بر رقبا از پس داوران نیز بر می‌آمدیم که خدا را شکر توانستم از این مهم بربیایم.

وی ادامه داد: من از مسابقه اول به بعد دچار آسیب دیدگی شدم اما تمام تلاشم را کردم که بتوانم تا آخرین دیدار با تمام توانم مبارزه کنم. حس رسیدن به مدال طلا وزن ۵۴- کیلوگرم باعث شد به درد فکر نکنم و حالا پس از قهرمانی خوشحالم که در این وزن حرفی برای گفتن در جهان داریم. بچه‌های ما آنقدر از لحاظ فنی خوب هستند که می‌دانند در تمامی اوزان قابلیت رسیدن به مدال طلا و اهتزاز پرچم ایران را دارند.

هادی‌یور در خصوص میزان آسیب دیدگی خود گفت: در ابتدا فکر می‌کردم آسیب دیدگی من جدی است اما خدا را شکر متوجه شدم آنقدر جدی نیست و با یک هفته استراحت می‌توانم مجددا تمرین کنم.

وی در خصوص عملکرد تیم ایران در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: دیروز روز خوبی برای ایران در بخش آقایان بود و موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شدیم. اگر دیروز ابوالفضل یعقوبی نیز به مدال طلا رسیده بود قهرمانی ما مشخص می‌شد اما قسمت نشد یعقوبی طلایی شود و در راند طلایی مغلوب شد. امروز هم دو نماینده داریم و انشاالله بتوانیم در این دو وزن نیز مدال کسب کنیم و تیممان قهرمان شود.

هادی‌پور در خصوص برنامه‌های آینده خود گفت: من فقط به حضور در المپیک فکر می‌کنم و از حالا به دنبال حضور در المپیک ۲۰۲۰ هستم و امیدوارم با خواست خدا به این مهم برسم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج