قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۳۸۵۷
۲۳۲۸
۲۳۲۸
پ

کُشتی وارد می‌شود؛ چراغ اول را چه کسی روشن می‌کند؟

دهمین روز از بازی‌های المپیک در شرایطی آغاز خواهد شد که ایران در کشتی فرنگی ۲ نماینده دارد و امید می‌رود با حضور آنها کاروان ایران صاحب مدال شود.

ایرنا: بازی‌های المپیک پاریس در شرایطی دنبال می‌شود که دهمین روز این مسابقات امروز با حضور دو نماینده ایران در کشتی فرنگی ادامه خواهد یافت.

کُشتی وارد می‌شود؛ چراغ اول را چه کسی روشن می‌کند؟

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، محسن‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عبدالکریم فرگات از الجزایر می‌رود و در صورت عبور از این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان کوین آرماس رودریگوئز از کوبا و کنیچیرو فومیتا از ژاپن مبارزه خواهد کرد. ژولامان شارشنبکوف قهرمان قرقیزستانی این وزن در گروه محسن‌نژاد حضور دارد و احتمال برخورد این ۲ کشتی‌گیر تا دیدار نیمه‌نهایی وجود ندارد.

کُشتی وارد می‌شود؛ چراغ اول را چه کسی روشن می‌کند؟

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۶ نفر در آن حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست با آدام کُن از آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میخاین لوپز دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا و «لی» از کره جنوبی می‌رود. رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک از امروز آغاز می‌شود.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شده و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج