قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۶۰۱
۲۲ نظر
۱۶۴۷۰
۲۲ نظر
۱۶۴۷۰
پ

آینده شبیه مبینا، سعید و آرین خواهد بود، شک نکنید

این روزها دوباره صحبت از دهه هشتادی‌ها رونق گرفته، مسابقات المپیک حداقل سه دهه هشتادی غافلگیرکننده داشت، نسلی که از آن‌ها به عنوان نسل زد یاد می‌کنند، همان نسلی که پرچمدار اعتراضات ۱۴۰۱ هم بودند.

برترین‌ها: این روزها دوباره صحبت از دهه هشتادی‌ها رونق گرفته، مسابقات المپیک حداقل سه دهه هشتادی غافلگیرکننده داشت، نسلی که از آن‌ها به عنوان نسل زد یاد می‌کنند، همان نسلی که پرچمدار اعتراضات 1401 هم بودند.

آینده شبیه مبینا، سعید و آرین خواهد بود، شک نکنید

حالا آن‌ها پرچمدار افتخارآفرینی شدند و البته در خلال همین افتخارآفرینی‌ها طوری رفتار می‌کنند که فارغ و مستقل و قدرتمند نشان می‌دهد. انگار آن‌ها قرار است فردیت‌مندترین نسل تاریخ ایران باشند، با هیچ مکتب و مرامی سفید امضا نمی‌کنند. راه خودشان را می‌روند و همین فردیت پررنگ مطمئنا جامعه ایران را بیش از آن چه که در دو سال اخیر دیدیم دچار تحول خواهد کرد.

آینده شبیه مبینا، سعید و آرین خواهد بود، شک نکنید

مبینا نعمت‌زاده، دختری که در تکواندو برنز گرفت، پس از کسب موفقیت گفت که مدالش را به امام زمان تقدیم می‌کند، رفتاری که از یک دهه هشتادی با آن چه از آن‌ها در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود غافلگیرکننده به نظر می‌رسد. در شبکه‌های اجتماعی بابت همین یک جمله صحبت‌های زیادی شد، او اما پای اعتقادش ایستاد و نشان داد که قرار نیست به هیچ چیز و هیچ جریانی باج بدهد، او می‌خواهد خود خودش باشد، شاید شمایلش مطابق انتظار بچه‌ مذهبی‌های دو دهه پیش نباشد اما اتفاقا مذهبی است، اما یک مذهبی با انطباق به شرایط روز جامعه، ترکیبی که خیلی‌ها دوست ندارند باور کنند، او هم امروزی است و هم اعتقادات خودش را حفظ می‌کند. او علیه خلوص‌گرایی مسموم مورد پسند خیلی‌ها است.

آینده شبیه مبینا، سعید و آرین خواهد بود، شک نکنید

از آن طرف همین دیشب که آرین سلیمی به آن شکل جانانه مدال گرفت، رفتار بعد کسب مدالش واقعا قابل تحلیل به نظر می‌رسید، از ویدیوکال زیر پرچم ایران، تا آن جا که خودش را رو به دوربین معرفی کرد. حین خواندن سرود ملی اعتماد به نفس یگانه‌ای داشت، مدالش را به خانواده‌اش تقدیم کرد و تک تک رفتارهای بعد موفقیتش از خودش نشات گرفته بود. بنا به توصیه و بر اساس مصالح تزریقی نبود. راهی را رفت که خودش می‌خواست، همینقدر تر و تمیز و بدون حاشیه. او روزنامه دیواری هیچ تفکری نشد، نماینده یک ایرانِ واقعی و جامع بود، حرف‌هایش دوقطبی ایجاد نکرد و مرز نساخت، این گونه که او بود، آینده همان است و همان خواهد بود.

آینده شبیه مبینا، سعید و آرین خواهد بود، شک نکنید

سعید اسماعیلی هم شکل تازه‌ای از جلوه دهه هشتادی‌ها بود، فروتنانه و در تواضع کامل طلا گرفت، چهره‌اش هیچ خودنمایی نداشت، طلب پدرش را از مردم نداشت و ندارد، مدالش را به کارگران تقدیم کرد. جای درست و موضع درست و جمله درست. با یک جمله کاری کرد که کل مجریان صداوسیما نتوانستند بکنند. نه بیانیه داد، نه با جمله‌ها ور رفت، نه ادا ریخت و نه وام‌دار هیچ جریانی شد، اصل واقعه را دید، اصل حرف را زد، قهرمانی این گونه پس از تشک ادامه پیدا می‌کند. این دهه‌ هشتادی‌ها را با بیلبورد و دست روی سینه و این قسم رفتارها نمی‌شود تطمیع کرد، منتظر آینده باشید، منتظر آینده هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امین

      ورزشکاران که سنگ تمام گذاشتن.. و وظیفه خودشون رو میدونن... مسئولان زحمتکش و دلسوز چطور ؟؟ چه کاری انجام دادن ؟

    • ناشناس

      نه عزیزم برای پوله این مزخرفاتوگفته

    • ناشناس

      بله ما نیاز به جامعه بی ریا داریم.

    • ناشناس

      چون دیشب هورا کشید براش

    • ناشناس

      شک میکنیم این همه ازدواج ناموفق

    • الف

      اگر ده هشتادی ها مدیر ومدبری مانند هادی ساعی بالای سر خود داشته باشند که هم قهرمان هست وهم ومدیر پاکدست حتما ابتده روشنی پیش روی ملت ایران خواهد بود ولی اگر همبن ده هشتادی ها افرادی ومدیرانی رانت خوار واختلاس گر ورشوه خوار وباند باز مانند تاج وکفاشیان بالای سر خود داشته‌ باشند اینده بسیار تاریک پیش روی ایران خواهد بود

    • بی نام

      چه قدر درست تحلیل کردید . و چه قدر ما مردم خسته ایم از حرفهایی که دیگه قدیمی شده و مسئولینی که مثل 50 سال قبل فسیل شدن و هی حرفهای تکراری میزنن . این مجری های تلویزیون که انگار از تو غار دراومدن کلمات عجیب و غریب ... حرکتهای عجیب ..... . نسل جوان تکلیفشون با خودشون مشخصه دنبال ادا هم نیستن. .

    • حمید

      تلخی با قند شیرین نمی شه
      و همه اینها خواب و خیالی بیش نیست

    • ناشناس

      از کدوم آینده میگی تا کی وعده دروغ

    • ناشناس

      درود بر فرزندان ایران

    • ناشناس

      یاد رضازاده افتادم چقدر ابوالفضل ابوالفضل میکرد

    • ناشناس

      بله...آینده

    • ناشناس

      امیدواریم این دهه و نسل های بعد ایران رو عوض کنند.

    • عرفان

      هرکسی به اونی که دوست داشته تقدیم کرده مدالشو‌ ، و این فقط و فقط به خودشون مربوطه.
      و اینکه میگن دهه هشتادیا‌ و نسل Z بی دین و خداناباور‌ هست کاملا دروغه.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        حالا باشن.
        چه عیبی داره؟!!
        آدمیت به این چیزاس مگه...

    • خیابان ولیصر

      یه جوری صحبت میکنید انگار نسل های قبل مدال آور نداشتیم.
      اتفاقا الان با این همه امکانات و این همه ورزشکاری که داریم بیشتر از اینا باید مدال بیارن.

    • مهدی

      نسلی که سهمیه شیر تو مدرسه براشون بود و ماشاله همه قد بلند و اماده برای درخشش، انشاله تو فوتبال هم بیان قد بلندا و بیچاره ما دهه شصتی ها همه نیم متری

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سالمندان شصتی همیشه عادت دارند خودشونو بندازند وسط جوانها.اتفاقا نسل جدید خیلی کوتاهه.شصتیها هم زیاد و خوب خوردند و هم زیاد نق زدند به جا نسلهای دیگه!

    • ناشناس

      البته نه سرنوشت همه مردم! همان چند درصدی که احمدی نژاد گفته بود!!

    • ایرانی

      نسلی دهه هشتاد نسلی بدون ادا و اطوار تصنعی و ساختگی،،و شعاری،،اعتماد به نفس عالی،،خودباوری،،ولی همچنان پایبند به وطن،،ایران عزیز،،پرچم برایشان همچنان مقدس،،واین اصل مهم،،که ریشه موجودیت هر کشور است،،در آنها خیلی قوی ظاهر و متبلور است،،پس در تربیت آنان خوشبختانه کوتاهی از این جهت مهم نشده است،،خدا روشکر،،

    • ناشناس

      نسخه جلو جلو نپیچ 😳گذر عمر و زمان و تجربه و گذشتن از هیاهو جوانی و بالغ شدن و خیلی چیزهای دیگه درشخصیت و زندگی ادمها تاثیر داره

    • محمدرضا.کرمعلی زاده

      من از جانب آرین از مبینا خانم خواستگاری میکنم نظر شما برای ازدواج این دو دسته گل چیست؟،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج