آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۵۵۹۸
۱۵ نظر
۵۳۴۴
۱۵ نظر
۵۳۴۴
پ

گلزار، غفوریان و ملیکا خانم این شب‌ها کمی روی مخ هستند

این مطلب صرفا تحلیلی‌ست بر عملکرد بازیگرانی که این روزها مشغول اجرا هستند.

برترین‌ها: اصل قصه، موضوعی آشنا است که بارها درباره‌اش گفته شده: بازیگرانی که روی صندلی اجرا می‌نشیند. خوشبختانه دعوای قدیمی که چرا باید بازیگران مجری شوند، تمام شده! این مطلب از "تی‌وی‌بان" نیز صرفا تحلیلی‌ست بر عملکرد بازیگرانی که این روزها مشغول اجرا هستند.

گلزار، غفوریان و ملیکا خانم این شب‌ها کمی روی مخ هستند

پیش از آغاز، یادآوری کنیم که مهدی صبایی تا چند وقت پیش مجری مسابقه «صد در صد» شبکه دو بود که از عهده ماموریت برآمد و حالا سید مرتضی حسینی جای او را گرفته است. در شبکه خانگی نیز محسن کیایی (صداتو)، محمد بحرانی (فوتبال ۳۶۰) و کامبیز دیرباز (پدرخوانده ۳) با اجرا روزگار می‌گذرانند. با ما همراه باشید.

پوریا پورسرخ | یورو اسپورتو

سال ۸۵ با سریال وفا صاحب شهرت شد و تا امروز جایگاه خودش را توانسته تا حدودی میان مخاطبان حفظ کند. پوریا پورسرخ اولین بار با مسابقه ایرانیش شبکه دو اجرا را تجربه کرد.

گلزار، غفوریان و ملیکا خانم این شب‌ها کمی روی مخ هستند

حال همزمان با آغاز مسابقات یورو ۲۰۲۴ برنامه ای به نام «یورو اسپورتو» را استارت زد که پورسرخ یکی از مجریان آن است. این بازیگر به فوتبال علاقه‌مند است و همین پیشینه به کمک اجرای او می‌آید. اطلاعاتش نسبتا خوب است با این حال بعید است خود پورسرخ ادعا داشته باشد که یک مجری شش‌دانگ فوتبالی است. چرا که اگر ذره بین دست بگیریم ایراداتش کم نیست.


محمد رضا گلزار | پانتولیگ

تا سالها فر می‌کرد ردای ستاره بر تن دارد؛ هنوز هم برخی‌ با دیدنش دست و پایشان را گم می‌کنند اما فاکتور اصلی یعنی تضمین گیشه از او سلب شده. در کارنامه محمدرضا گلزار اجرای مسابقه تلویزیونی «برنده باش» و مسابقه «هفت خان» دیده می‌شود.

گلزار، غفوریان و ملیکا خانم این شب‌ها کمی روی مخ هستند

سال پیش مسابقه «پانتولیگ» در شبکه سه شروع شد و گلزار مدلی تازه از اجرا را تجربه کرد. او در این مسابقه آزادی عمل بیشتری برای همراهی با شرکت‌کنندگان دارد و نتیجه کارش هم خب جای صحبت دارد اما شاید اینطور به نظر می‌رسد که عملکرد گلزار در اجرا قابل تحمل‌تر از بازیگری است.


مهران غفوریان | شب خوش

سالیان زیادی در قامت بازیگر و کارگردان آثار کمدی مخاطب را می‌خنداند و حالا ترجیح می‌دهد نقش‌های جدی بازی کند. مهران غفوریان در اجرای برنامه «سه‌شو» موفق نبود و در مسابقه «اعجوبه‌ها» نیز توفیقی کسب نکرد.

گلزار، غفوریان و ملیکا خانم این شب‌ها کمی روی مخ هستند

«شب خوش» نام برنامه شبانه شبکه سه است که از سال پیش شروع شد. خود برنامه ایرادات زیادی دارد که هنوز برطرف نشده. در کنار همه این‌ها شیوه اجرای مهران غفوریان نیز یکی از ضعفهای اصلی شب خوش محسوب می‌شود. به طور کلی مهران غفوریان وارد فضایی شده که محبوبیت و عملکردش را با هم زیر سوال می‌برد و شاید بهتر باشد در مسیر حرفه‌ای کمی تجدید نظر هم بکند.


پژمان بازغی | با انرژی

با «کودک شو» ردای مجری گری بر تن کرد و عملکردی نسبتا معمولی داشت. پژمان بازغی سال پیش مجری برنامه «جام آرزوها» شد و آنجا هم شاید نتوانست شرایط جذب مخاطب را برای برنامه فراهم کند. 

گلزار، غفوریان و ملیکا خانم این شب‌ها کمی روی مخ هستند

حال چند وقتی‌ست مجری برنامه «با انرژی» شبکه نسیم شده. خود برنامه با وجود حضور چهره‌ها بر کلیشه استوار است و رضایت مخاطبان را به همراه نداشته. از همین معبر، «با انرژی» دستاوری برای بازغی محسوب نمی‌شود و تا اطلاع ثانوی باید «کودک شو» را حداقلی‌ترین اتفاق برای او در بخش اجرا بدانیم.


جواد رضویان | معرکه

اجرا را با برنامه ضعیف و ناکام «سه شو» در سال ۹۴ تجربه کرد و چهار سال بعد مجری جشن رمضان شبکه پنج شد که حاصل این برنامه نیز مطلوب نبود. جواد رضویان سال ۱۴۰۱ برای شبکه نسیم برنامه «یه عید حسابی» را اجرا کرد که نتیجه عملکردش از متوسط بالاتر نرفت.

گلزار، غفوریان و ملیکا خانم این شب‌ها کمی روی مخ هستند

«معرکه» اولین مسابقه‌ای است که رضویان اجرا می‌کند. ذات برنامه به گونه‌ای‌ست که به مجری فرصت تعامل شوخی و تزریق هیجان می‌دهد اما خب رضویان شاید برای اجرا ساخته نشده. با احترام به این بازیگر محبوب باید گفت او در اجرا تبدیل به ستاره نشده و احتمالا نخواهد شد.


ملیکا شریفی نیا | کودک شو

در گذشته تجربه اجرا نداشت اما تحصیلات و برخی فعالیت‌های ملیکا شریفی نیا مرتبط با کودکان بوده است. خب «کودک شو» برنامه‌ای برای خانواده‌ها و کودکان بود که یکی از دلایل شناخته شدنش اجرای پژمان بازغی بود.

گلزار، غفوریان و ملیکا خانم این شب‌ها کمی روی مخ هستند

از این منظر کار شریفی‌نیا در آغاز راه سخت بود و نیاز به فرصت داشت. با گذر زمان مشخص شد که او در اجرا فاقد ویژگی‌های کافی برای رسیدن به قله محبوبیت است. تلاش شریفی‌نیا را نادیده نمی‌گیریم اما بهتر است دیگر پیشنهادات اجرا را نپذیرد و سراغ بازیگری برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین تاجی

      واقعا هنشون روی مخ هستند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        خب نبین برو سریال ترکی ببین پرررمحتوااااا

    • ناشناس

      عالی بود

    • پارسی

      یک مشت در پیت ر و مخ در تلویزیون در پیت رو مخ تر.

    • ناشناس

      ٩٠درصد شان دوزار مجری گری بلد نیستن. با برنامه های مزخرف وکم بیننده

    • ناشناس

      اتفاقاً ملیکا شریفی نیا تو برنامه کودک شو اجرای خوبی داره

    • ناشناس

      شما نگاه نکن...

    • ناشناس

      خیلی خیلی بیمزه هستن

    • ناشناس

      اجرای ملیکا شریفی نیا خوبه

    • ناشناس

      چون با تلویزیون کار میکنند روی مخ هستند چرا بیطرف نیستید الان علیخانی روی مخ نیست کیایی با اجرای تکراری روی مخ نیست

    • سید محمدحبیبی

      برترینها چرا نظر منو تایید نمی‌کنی!!!!

    • ناشناس

      فقط جواد رضویان اونم تو نقش بازیگر نه اجرا.

    • ناشناس

      مزخرف ترین برنامه های که اصلأ بیننده ندارد

    • میدونی چرا هستم

      دقت کردین تمام بازیگر ها لااقل یک بار نقش روحانی رو بازی کردن حتی همین گلزار رو مخ.حالا تو رزومه شون باید یکبار نقش مجری رو بازی کنن

    • ناشناس

      جای حواد خیابانی، خداداد پر ادعا خالیه ازین لیست!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج