اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۳۶۲
۲۰ نظر
۴۴۹۷
۲۰ نظر
۴۴۹۷
پ

این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!

شبکه منوتو با پخش یک برنامه چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ برابر با ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ پس از چهارده سال پخش به پایان رسید.

برترین‌ها: شبکه منوتو با پخش برنامه‌ پایانی خود در بهمن 1402 پس از چهارده سال پخش به پایان رسید. این شبکه همواره با تنش و جنجال سعی در ایجاد یک جریان مخالف در بین مردم ایران داشت اما حالا 90 روز است که به پایان راه رسیده. برخی شایعات به گوش رسیده طی این سه ماه حاکی از آن بود که تیم این تحت نام جدیدی دوباره قرار است به قاب تصویر بازگردند و حتی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این بود که شب عید در اقدامی غافلگیرکننده به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

خب زمزمه‌های تعطیلی این شبکه از پاییز سال گذشته شنیده می‌شد و برخی علت تعطیلی این شبکه را شرایط نامساعد مالی و برخی دیگر شکست سیاسی عنوان کردند. حتی امین فردین (خبرنگار نه چندان خوشنام) گفته بود که این شبکه نتوانسته آن اهدافی را که روی آن سرمایه‌گذاری کرده بودند، محقق کند. اخیرا نیز کیوان عباسی، مدیر اصلی منوتو با انتشار بخشی از آرشیو این شبکه در اینستاگرام بیشتر به شایعات بازگشت دامن زده. حالا اما می‌خواهیم روند برخی افراد شاخص این شبکه را در این نود روز بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

امید خلیلی تجریشی

امید خلیلی تجریشی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۲ که با نام طغرل هم در برنامه «بفرمایید شام» شناخته می‌شد همواره در طی این 14 سال (به غیر از برهه‌ای چند ماهه) از مجریان پرکار شبکه بوده و حالا نیز بیشتر با لایوهای مشترکی که با صفحه اینستاگرامی منوتو منتشر می‌کند سعی به ارتباط با مخاطبان این شبکه دارد. این که او تلاش می‌کند درباره هر مساله با ربط و بی‌ربطی اظهارنظر کند، احتمالا پشت‌پرده‌ای دارد و پشت پرده هم شاید بازگشت او در قالب یک رسانه باشد، او احتمالا میخواهد خودش را در ذهن مخاطبش حفظ کند! انگار هنوز سودای برگشت دارد و باید ببینیم در آینده چه خواهد شد؟ البته که مطمئنا نبود این شبکه به آرامش روانی جامعه کمک می‌کند.

این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!


صبا خویی

صبا خویی ثمره ازدواج اسماعیل خویی با رکسانا صبا (دختر ابوالحسن صبا) استاد برجسته ایرانی ، آهنگساز و نوازنده سرشناس ایرانی است. عمده شهرت او به خاطر پدرش، اسماعیل خویی‌ست که از اعضای سابق کانون نویسندگان ایران بود و در دوران انقلاب اسلامی، از هواداران جنبش‌های چپ به شمار می‌آمد.

این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!

صبا خویی همواره به صورت کارشناس در برنامه‌های فمینیستی شبکه منوتو فعالیت داشته و اخیرا نیز بابت ماجراهای توماج صالحی خبرساز شده بود و کاربران نیز به مخالفت با عقاید او برخواستند. او حالا در کنار امید از دسته‌ای‌ست که در صفحه اینستاگرامی منوتو فعالیت دارد و البته اخیرا هم خوب فحش خورده است. اما چه کسی است که نداند حتی فحش خوردن هم برای برخی اهالی رسانه نعمت است! آیا این تمایل به فحش خوردن در بستر یک پلن پیچیده رسانه‌ای تعریف می‌شود؟ آیا صبا خویی با عباسی‌ها همچنان در ارتباط است؟


رها اعتمادی

اوج کار رها اعتمادی در این شبکه با برنامه‌های استیج و آکادمی بود و پس از آن کم کم فعالیتش را با برنامه‌سازی به پشت پرده برد و کمتر جلوی دوربین ظاهر می‌شد. رها اعتمادی بدون شک از آن افرادی‌ست که مشتاقانه قصد بازگشت تیم منوتو را دارد.

این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!

اما درباره رها چیزی که بیشتر از همیشه پیرامون او خودنمایی کرده حواشی ارتباطش با فائقه آتشین بوده. او در تمامی فعالیت‌های این خواننده کنارش بوده و به عنوان ترانه‌سرا نیز در کارهای اخیر او نقش ایفا کرده. کسی نمی‌داند شاید اصلا دلیل کم‌کاری او مقابل دوربین نیز همین باشد. رها البته در چند سال آخر منوتو بیشتر پشت دوربین بود و حالا این مشغولیات زناشویی هم بعید است از او چهره قابل اعتنایی در رسانه بسازد. گرچه که یک احتمال دیگر این است که رها تعمدا به این شایعات دامن می‌زند که فردای بازگشت احتمالی با یک رسانه، از یادها نرفته باشد.


سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا قبل از پیوستن به تلویزیون منوتو در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه‌های زن و ایران و شبکه بی بی فارسی فعالیت داشت و حتی به عنوان بازیگر در قاب رسانه ملی دیده شده و به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشت.

این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!

او در تمام این سال‌ها با اجرای برنامه «سالی‌تاک» مقابل دوربین حاضر شد و احتمالا اگر هم حاضر نمی‌شد اتفاق خاصی نمی‌افتاد. به هر حال او هم با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی منوتو در فضای مجازی تلاش می‌کند در اذهان بماند. گرچه که عمده فعالیت‌هایش پر از گاف‌هایی‌ست که سوژه کاربران می‌شود


شاهو فلاحی

شاهو فلاحی در سالیان آخر فعالیت شبکه با تیم منوتو اضافه شد و توانست جای خود را در برنامه منوتوپلاس تثبیت کند. این برنامه نیز از قدیمی‌ترین ساخته‌های منوتو به حساب می‌آمد و هر شب به صورت زنده از لندن پخش می‌شد. تصاویر شاهو فلاحی در حساب اینستاگرامش با کیوان عباسی نشان می‌دهد که او رابطه نزدیکی را با مدیر منوتو دارد و احتمالا اگر بازگشتی در کار باشد او نیز از اعضای اصلی تیم جدید خواهد بود.

این پنج نفر شایعات بازگشت «منوتو» را الکی داغ کردند!

به هرحال حالا منوتو تعطیل شده و اخبار بازگشت این شبکه نیز هیچ جا به طور رسمی منتشر نشده اما تا زمانی که شبکه‌های اجتماعی منوتو مشغول به کارند احتمالا با این قسم از اخبار همواره سر و کار داشته باشیم. گر چه حتی اگر برگردند هم مطمئنا بخش‌هایی از جامعه به آن‌ها توجهی نخواهند کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من منتظر برگشتشونم

    • ناشناس

      به من و تو سننه .

    • خودم و خودت

      امیدواریم که برگردد...

    • ناشناس

      اتفاقا بهترین شبکه فارسی زبان بود،

    • شهریار

      چقدر اصرار داری بگی اگه برگردن، کسی توجهی نداره! اگه راست میگین، کامنتهای کاربران را کامل و بدون سانسور همینجا بذارین!

    • میتی از مشد

      فقط به خاطر این شبکه ماهواره نصب کرده بودم والسلام نامه تمام

    • ناشناس

      برنامه خوبیه از قضا

    • hamid

      نه،،،صداسیما خوبه😂😂

    • من..

      یکی ازپرمخاطب ترین وپرمحتواترین شبکه های فارسی زبان بودوبی صبرانه منتظربرگشتنش هستیم..

    • ناشناس

      ملکه منظریم برگردد

    • ناشناس

      خخخ عده ای توجهی ندارن و باقی شدیدا منتظر برگشت شون هستن

    • ناشناس

      اگه برگردن کسی بهشون توجهی نمیکنه!!!؟
      واقعا یعنی اینطور فکر میکنید یا ترجیح دادید اینطور بگید!!؟

    • ناشناس

      انشااله که بر گردد

    • ناشناس

      حالا خدا کنه با این شایعه ها ،دلار نکشه بالا و گرون نشه
      خخخخخخخخ

    • ناشناس

      بی صبرانه منتظرم که برگرده

    • ناشناس

      امیدواریم که هر چه سریعتر برگردن و از برنامه‌های متنوع و آموزندشون لذت ببریم.

    • ناشناس

      انشاالله بر نگردن همشون دروغگو و درپی منافع خودشون هستن ...

    • ناشناس

      منو تو شبکه خوبی بود؟!!!
      چه حال به هم زن!!!

    • ناشناس

      با این مردم قدر نشناس عمرا کلاهشون هم بیافته بر نمیگردن

    • ناشناس

      از میلی که بهتر بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج