adexo3
۱۴۱۱۶۰۷
۸ نظر
۵۱۱۱
۸ نظر
۵۱۱۱
پ

مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند

کاربری به نام "مهدی محرز" با انتشار رشته توئیتی به یک داستان ترسناک در اوایل دهه ۴۰ شمسی پرداخته است.

برترین‌ها: کاربری به نام "مهدی محرز" با انتشار رشته‌توئیتی به یک داستان ترسناک در اوایل دهه 40 شمسی پرداخته. در ادامه با ما همراه باشید تا با شخصیت خوفناک آن سال‌ها آشنا شوید.

مردی که 60 سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند

شبح چاه لقبی ترسناک در تاریخ جنایی ایران است‌‌ ؛ لقب مردی مخوف که به قتل 67 نفر در طی سال های 1340 تا 1342 اعتراف کرد. در این رشته توییت قرار است پرونده هوشنگ امینی یا همان شبح چاه‌های تهران را بازنویسی کنیم.

هوشنگ امینی جوانی 26 ساله ، مجرد و متولد یک خانواده پرجمعیت بود. او اولین بار در سن 24 سالگی زمانی که سعی داشت یک جوان را در بیابان های اطراف ورامین پس از شکنجه به قتل برساند پس رسیدن پلیس پا به فرار گذاشت و ناپدید شد.

مردی که 60 سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند

اما پس از مدتی کوتاه اتفاقی ترسناک در تهران شروع به رخ دادن کرد؛ کودکان زیادی درحال ناپدید شدن بودند و هیولای داستان‌های قدیمی که در ورامین با نام " بچه خوره " در میان مردم جا افتاده بود حال به واقعیت تبدیل شده بود.

با شروع بررسی‌های پلیس مشخص شد کوچک‌ترین ردی از گمشده‌ها وجود ندارد و حتی اثری از زنده یا مرده آن‌ها هم نیست. مفقود شدن مردم ورامین حتی به زنان و مردان بزرگسال هم کشیده شد تا این موضوع به یک دلهره اساسی برای خانواده‌ها تبدیل شود.

مردی که 60 سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند

سرانجام اسفند ماه سال 1341 جسد اولین فرد ناپدید شده با دست‌هایی بسته و سر بریده شده در چاهی نزدیک نعمت‌آباد کشف شد. درست پس از یک هفته جسد چاقو خورده‌ی زن جوانی این بار در چاه‌های دولت‌آباد یافت شد اما هیچکدام تا آن زمان باعث نشد حتی کوچک‌ترین سرنخی از مکان شبح چاه کشف شود.

پس از آن زمانی که مردی با خانواده‌اش به خارج از شهر رفته بود از طریق رد خونی نزدیک یک چاه توانست اجساد جدیدی را شناسایی کند که به روش‌های شبح چاه به شکل وحشتناکی به قتل رسیده بودند. دو پسربچه که حتی قابل شناسایی هم نبودند.

مردی که 60 سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند

اما ماجرای دستگیری شبح چاه اما ربطی به قتل‌هایش نداشت. در همان زمان که تمام مردم ورامین درگیر هیولای ترسناک خیابان بودند شخصی در بازار شهر دوچرخه‌های سرقتی را با مدارک جلعی به فروش می‌رساند که روزی توسط پلیس دستگیر شد. شخصی که خود را هوشنگ معرفی کرد.

پلیس برای تحقیقات بیشتر راهی خانه هوشنگ شدند اما شبح چاه گمان میکرد پلیس متوجه قتل‌ها شده و قرار است او را دستگیر کنند که در همین حین هوشنگ پا به فرار گذاشت تا همین مسئله شک کاراگاهان پرونده به سمت هوشنگ امینی برود.

مردی که 60 سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند

در نهایت هوشنگ در روزهای اولیه نوروز سال 1342 در ورامین شناسایی و دستگیر شد. هوشنگ ابتدا منکر جنایات بود اما در 17 فروردین 1342 به تمام قتل‌ها اعتراف کرد و همین مسئله باعث شد تا تمام چاه‌های اطراف تهران بررسی شود. پلیس توانست به سرعت 23 جسد کشف کند. 23 کودک و جوان بی‌گناه.

حتی هوشنگ اعتراف کرد چند کودک را در شمال کشور به قتل رسانده. همچنین ارنست لانگه ، اقتصاددان آلمانی هم توسط هوشنگ امینی به شکل ترسناکی در قبرستان مسگرآباد به قتل رسیده بود. اعترافات هوشنگ و ارتباطش با گمشده‌ها تعداد 67 جسد را نشان می‌داد اما پلیس نتوانست همه‌ی اجساد را کشف کند.

مردی که 60 سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند

در طول بازجویی و روند دادگاه هوشنگ الگوی خود را اصغر قاتل معرفی کرد و قصد داشته مانند او فساد را از روی زمین پاک کند. او در طول دادگاه و حتی روز اعدام بسیار خونسرد بود. در نهایت روز اعدام فرا رسید و بسیاری از مردم ورامین به مرگ هیولای شهر خیره شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • و، ص

      خدا لعنتش کنه

    • مازیار

      چطور میخواست گناه رو از زمین پاک کنه در حالیکه به همون لانگه المانی تجاوز کرده بود

    • ناشناس

      خدا لعنتش کنه جایگاهش پست ترین درجات دوزخ باشه ان شاالله

    • پاپیون

      دارا‌کولای خون آشام.بیمار روانی و عقده ای.حیوانات درنده هم اینطور نیستند.

    • ناشناس

      چه می شود که یک انسان به این حد از پستی و دنائت می رسد؟!

    • Diego

      انسان هم نوعی حیوان هست ک بدون اموزش از گرگ درنده تر هست

    • ناشناس

      خدارحم کنه*

    • باران

      رفت به درک اسفل سافلین .اونجا الان داره مواد مذاب هم استحمام میکنه و هم نوش جان میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج