۹۹۴۴۲۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس به دنبال توافق با وکیل برانکو

باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با وکیل برانکو برای پرداخت اقساطی طلبش است.

ایلنا: جدی‌ترین پرونده بدهی پرسپولیس در حال حاضر مربوط به شکایت برانکو ایوانکوویچ است که در حال حاضر باز است و هر روز اخباری از جریمه و محرومیت سنگین برای این باشگاه منتشر می‌شود و حتی صحبت از اعمال کسر امتیاز از سوی فیفا مطرح است.

باشگاه پرسپولیس که در طول چند ماه اخیر تلاش زیادی برای حل این مشکل داشته، به دلیل تنگناهای مالی نتوانسته توافقی با برانکو و وکیلش داشته باشد ولی عقد قرارداد با کارگزار اسپانسری جدید شرایط را ممکن است به گونه‌ای دیگر رقم بزند.

قرار است از سوی کارگزار طی هفته‌های آینده پولی به باشگاه تزریق شود و از این طریق طی توافق با وکیل برانکو بخشی از طلب وی پرداخت شده و مابقی آن به صورت اقساطی و در چند نوبت پرداخت شود و در صورتی که این توافق حاصل شود دیگر خطری پرسپولیس را تهدید نخواهد کرد.

البته طبق شنیده‌ها برانکو که به شدت بابت عدم دریافت مطالباتش و شنیدن وعده‌های عملی نشده در طول یک سال اخیر از مسئولان پرسپولیس به شدت عصبانی است احتمالش کم است که زیر بار این توافق برود و مدیران باشگاه کار سختی در گرفتن رضایت او دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازاول هم مشخص بودبرای تیم پرسپولیس ازنظرمالی مشکلی بوجودنمی آید ،آقایان مسولین فکرمبکنندمیشودبااین حرفهامردم ورزش دوست رافریب داد ،،ازروی عمد،این کارهارادرروزهای آخرانجام میدهندکه ماراگول برنند،،درهرحال ازاینکه توانستن مشکلات یک تیم راحل بکنندخوب است. ،خیلی جالب میشودبرای تیمهای دیگرهم چنین کاری انجام بدهند ،،

      پاسخ ها

      • رضا..

        عدالت گمشده اصلی دوران سلطانیفر..

    • حرف حق!

      استقلال هم اسپانسر داره مگه چیز عجیبیه! وزارت که پولی نداده!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج