adexo3
۹۹۰۹۸۱
۴۸ نظر
۵۰۰۶
۴۸ نظر
۵۰۰۶
پ

ویسی: پرسپولیس حاضر است برای جام، بازیکنش بمیرد؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: آیا حاضر هستند که بازیکنان‌شان بمیرد تا جام به آن‌ها بدهند؟ صد سال حاضر نیستند ولی چون بالای جدول هستند می‌گویند بازی کنیم .

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان تهران در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش درباره مشخص شدن وضعیت لیگ برتر گفت: قبل از اینکه بخواهم نظرم را در مورد ادامه لیگ برتر بدهم، بهتر است به این موضوع برسیم که یک اتفاقی در تمام دنیا رخ داده و برای اولین بار تمام دنیا همه با هم برای شکست این دشمن هم‌سو شده‌اند. در این شرایط اگر ما به فکر خودمان باشیم و فقط منافع شخصی خودمان و باشگاه‌مان را در نظر بگیریم، این توهین به جامعه ما است.

وی با اشاره به اینکه اگر ما برای مردم جامعه الگو هستیم، باید به فکر سلامتی جامعه باشیم، ادامه داد: اینکه ما به جان همدیگر می‌افتیم فرهنگ ایرانی بودن ما زیر سوال می‌رود. امیدوارم بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها بهتر است کمی با آرامش بیشتر صحبت کنیم و نگذاریم دنیا به ما بخندد و بگوید این فرهنگ ایرانی است.

این سرمربی نظرش در مورد ادامه لیگ را این‌گونه مطرح کرد: الان پرسپولیسی‌ها چون بالای جدول هستند می‌گویند بازی‌ها ادامه پیدا کنند. من یادم است آن سالی که هادی نوروزی به رحمت خدا رفت، بازیکنان پرسپولیس حاضر بودند تمام وجودشان را بدهند تا او زنده شود. آیا الان حاضر هستند که بازیکنان‌شان بمیرد تا جام به آن‌ها بدهند؟ صد سال حاضر نیستند ولی الان چون بالای جدول هستند می‌گویند بازی کنیم و تیم‌هایی هم که پایین جدول هستند می‌گویند بازی نکنیم. به نظرم سلامت جامعه، بازیکنان و تماشاگرانی که به استادیوم می‌آیند برای ما مهم‌تر است.

ویسی افزود: وقتی تماشاگران پرسپولیس از یک بازی محروم می‌شوند، آن‌ها زمین و زمان را بهم می‌ریزند تا تماشاگران‌شان به استادیوم بیایند. الان چطور راضی هستند که بدون تماشاگران‌شان بازی کنند؟ چه لذتی می‌برند؟ من نمی‌توانم دروغ بگویم. ما هر چقدر ذی‌النفع هستیم ولی به نظرم با این اوضاع اگر بازی‌ها تعطیل شود بهتر است.

وی با اشاره به تعطیلی یک ساله مسابقات لیگ در دهه ۶۰، گفت: با تعطیلی لیگ هر آن برهه هیچ اتفاقی نیفتاد. ما الان می‌گوییم باشگاه‌ها ضرر می‌کنند. باشگاه‌های پیکان، پرسپولیس، استقلال و سپاهان چه ضرری می‌کنند؟ به نظر من ستاد ملی مبارزه با کرونا هر تصمیمی بگیرند درست است و ما باید تمکین کنیم.

این سرمربی تأکید کرد: ما نباید به خاطر منافع خودمان بیاییم آن طوری صحبت کنیم که فقط به نفع خودمان است. در حال حاضر همه اظهارنظرها صد درصد به خاطر منافع باشگاه‌های خودشان است. به نظرم نامه کانون مربیان نامه خوبی بود و به نظرم باید به آن توجه کنیم. باشگاه تراکتورسازی هم یک نامه خوبی نوشته بود و باید آن را هم ببینیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم‌ها برای شروع مجدد مسابقات لیگ به چند هفته تمرین نیاز دارند، توضیح داد: ما در حالت عادی به شش هفته بدنسازی نیاز داریم ولی ما الان حتی از حالت عادی هم دور هستیم چون بازیکنان نمی‌توانند از خانه بیرون بیاینند.

او در مورد تمرینات مخفیانه باشگاه پیکان در روزهای قرنطینه اظهار داشت: ما پس از اینکه رئیس جمهور دستور داد که بسیاری از مشاغل باز شوند، در یک اتوبوسی بودم که ۵۰ نفر کنار هم نشسته بودیم. از آنجا بود که من فکر کردم که می‌توانیم تمرین کنیم. حقیقتاً دو روز با رعایت قوانین تمرین کردیم ولی هئیت مدیره و مدیرعامل به من نامه زدند که شما حق تمرین ندارید. البته ما قوانین را رعایت کردیم و بازیکنان به صورت چهار نفر چهار نفر آمدند تمرین کردند. به هر حال کارم اشتباه بود و شاید مورد توبیخ هم قرار گرفتم.

ویسی با اشاره به اینکه تنها کسی که می‌تواند بگوید ضرر کرده، آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور است، بیان کرد: ایشان نگفته ضرر کرده‌ام و موافق تعطیلی مسابقات هستند ولی تیم‌های دیگر که از بیت‌المال هزینه می‌کنند اعلام کرده‌اند ما آسیب می‌بینیم. هیچ‌کس از بازی نکردن ما نمی‌میرد ولی از بازی کردن ممکن بمیرد. برای پیکان چه فرقی می‌کند بازی کند یا بازی نکند. تصویب کرده‌اند ۲۰ میلیارد تومان خرج کنند و اگر بازی کنیم آن را خرج می‌کنند. اگر هم بازی نکنیم خرج نمی‌کنند.

سرمربی پیکان تهران در پاسخ به این سوال که اگر سرمربی پرسپولیس بودید چه نظری در مورد وضعیت لیگ داشتید، اظهار داشت: من اگر سرمربی پرسپولیس هم بودم هیچ صحبتی نمی‌کردم. شاید اگر پرسپولیسی‌ها سوم لیگ بودند این حرف‌ها را نمی‌زدند ولی الآن می‌زنند. حق‌شان هم هست که بزنند و من هم حق دارم که بگویم اتفاقات طوری رقم بخورد که به نفع ما باشد.

وی درباره دستمزد بازیکنان فوتبال گفت: در اروپا برخی از بازیکنان دیدند باشگاه‌ها الآن درآمد خودشان را از دست داده‌اند و به همین خاطر بخشی از دستمزد خود را بخشیده‌اند که این طبیعی است، اما منِ مربی یا بازیکنی که قرار بود اول فصل ۲۰ درصد به من بدهند، قرار است چه چیزی را از من کم کنند؟ من صد درصد مخالف کاهش دستمزد بازیکنان فوتبال خودمان هستیم. من زمانی که دلار سه هزار تومان بود یک میلیارد از استقلال خوزستان طلب داشتم و الان دلار ۱۵ هزار تومان شده است. در این مدت هم مالیاتم را هم داده‌ام. واقعاً این انصاف نیست.

ویسی درباره زمان شروع لیگ تأکید کرد: آقای خلیلیان و وزیر ورزش و بقیه عوامل دارند موشکافانه مسائل را بررسی می‌کنند و در نهایت هر چه بگویند برای ما سند خواهد بود. به نظرم منطقی‌ترین پیشنهاد این است که همان‌طور که آقای ذوالفقارنسب گفتند سال دیگر که پرسپولیس با پیکان بازی دارد، امتیاز آن مسابقه ۶ امتیازی شود و قهرمان را مشخص کنند.

این سرمربی فوتبال درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها به موفقیت برسد چون ۲۰ سال است که دارند در این باره صحبت می‌کنند ولی تاکنون به نتیجه نرسیده است و تا ۲۰ سال دیگر هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت ادامه برگزاری لیگ، تیم پیکان با پنج تیم پایین جدول بازی رو در رو دارد که بسیار مهم هستند. به همین خاطر است که نمی‌توان تصمیم گرفت چه تیمی کجای جدول قرار بگیرد.

ویسی در پایان درباره هدفش برای سرمربیگری تیم پیکان گفت: دو هدف داشتم؛ یکی اینکه بیرون بودم و باید به داخل می‌آمدم. دوم اینکه مجموعه پیکان را هم دیدم و به نظرم از نظر فنی و امکانات تیم خوبی بودند. در این زمینه با آقای فکری هم صحبت کردم و نظر ایشان هم مثبت بود و این‌طور شد که به پیکان آمدم. اگر لیگ ادامه پیدا کند صد درصد پیکان را در لیگ نگه می‌داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      بعله این و نگی چی بگی تیمت منتخب سقوط به دسته یک هستش از خداته لیگ تعطیل بشه

      پاسخ ها

      • خخخ

        نمیخواد تیمش سقوط کنه.ولی سقوط میکنه

      • پرسپولیس

        وقتی حرف از فوتبال حرفه‌ای میشه همیشه از اروپایی‌ها میگی وتقلید از گواردیولا و ..... حالا چرا از اروپا و فرانسه و بلژیک و ایتالیا و....نمیگی؟چرا از فوتبال فرانسه نمیگی که پاری سن ژرمن قهرمان اعلام کرد و امیان رو فرستاد دسته یک.یعنی الان فقط فوتبال خطرناکه؟خیابون و اداره ها و پارک ها ومترو واتوبوس ها خطر ندارن؟

      • بدون نام

        احسنت بر آقا ویسی ، برا قهرمان کردن لونگ وزدن ستاره در چهار سال دست به هر جنایتی زدن ، از بی توجهی به کرونا وجان انسان تا نابود کردن شرف داورها ، تا خراب کردن وفراری دادن منصوریان واسترا ،تا تبانی با بازیکنان و تیمهای دولتی لیگ برتر .

    • بدون نام

      آقای ویسی لیگ تعطیل نخواهد شد

    • بدون نام

      ویسی جون حاضری لیگ سال بعد هم تعطیل بشه؟ مگر فاصله ادامه لیگ ۱۹ با لیگ بعدی چقدر هست فکرشو کردید یاخودتونو میزنید به خ....ت

    • بدون نام

      فقط باید گفت افسوس که مردی و مردونگی و جوانمردی از جامعه رخت بربسته و هر کسی را میبینی فقط بفکر منافع خودشه . در صورتی که فرهنگ جوانمردی می طلبه که قضاوت باید بر اساس عدالت و انصاف باشه

    • بدون نام

      شخصی مثل ویسی باید هم نگران ادامه لیگ باشه چون تیمش امکان سقوطش خیلی زیاده تیمهایی مثل تراکتور و سپاهان و استقلال هم باید حامی تعطیلی لیگ باشن چون هزینه های چند صد میلیاردی کردن ولی بجایی نرسیدن

    • بدون نام

      خیلی خنده داره تمام امکان عمومی شلوغ و پرترافیکه اما ی عده دلسوز مردم شدن و خواهان تعطیلی لیگ .

    • بدون نام

      خیلی به آدم فشار میاد چون کسانی دلسوز سلامتی و جان مردم شدن که کلا برای مردم ارزشی قایل نیستن و هر جایی کم میارن پای مردم را وسط میکشن

    • بدون نام

      بصورت کلی تمام مسولین کشور و هر کسی که تو این کشور پست و مقامی داره وقتی به مشکل بر میخورن یهویی یاد مردم سلحشور ایران میفتن مثل موقع انتخابات و راهپیمایی ولی موقعی که مردم زیر فشار تورم و گرونی دارن جون میدن کسی اونا را آدم حساب نمیکنه

    • مرتضی

      چطور میشه فرستادن پیکان به دسته اول میشه ظلم اما قهرمان نشدن پرسپولیس با 1۰اختلاف امتیاز براساس شرایط جنگی حساب میکنی؟؟؟؟؟
      اینو با رسم شکل واسه ما توضیح دهید

    • امیر

      اقای ویسی،در حال حاضر جمعیت زیادی زندگیشون با فوتبال میگذره،حال حاضر ایران با ۴۰ سال پیش کلا فرق داره خودتون باید بهتر بدونید اینهارو

      پاسخ ها

      • صادق

        لنگیها عزیز چنتا جام لعابی میخواهین اسنپ کنم براتون

    • بدون نام

      تو جنگ بازی ملی تو ایران برگزار نمیشد لیگ استانی بود یک مدت کوتاهی تعطیل شد تازه خودت میگویی جنگ تو همان جنگ در دهه فجر مسابقات فوتبال با تیمهای خارجی برگزار شد فکر کنم یادتان رفته تاریخ را مرور کن

    • فضولباشی

      جام مال پذسپولیس هست نیازی نیست اصلابتزی کند ولی عقده ای های نادان مقاومت می گنند هرطورشده حق تین تیم راضایع کنند پس لسوزیدتاجان دربدن دارید

    • رسول ص

      آقایون فیلسوف شدن وبه خودشون فشار میارن

    • پیرمرد پرسپولیسی

      توهم حاضری برای فرار از سقوط خودت هم بمیری ،چه رسد به بازیکن .

    • بدون نام

      آقای ویسی کدوم فوتبالیست تا حالا مرده ترس اینو داری که تیمت حذف بشه

    • بدون نام

      تیمت داره میره پایین میگی لیگ تعطیل بشه چرا اقای ویسی چرا سنگ خودتو به سینه میزنی تو اگه تیمت صدر جدول بود بازم اینجوری میگفتی بخدا به دین نمیگفتی اقای ویسی ما از شما ی انتظار دیگه داشتیم

    • بدون نام

      چقدر زر میزنی

    • بدون نام

      میشه شما بگی کجای اینمملکت تعطیله که فوتبالش تعطیل باشه

    • بدون نام

      زمین فوتبال خطرناک تره یا مترو یا بازارها و پاساژ ها ادارات ووووو

    • بدون نام

      تو ازترس سقوط تیمت به دسته یک این حرفارو میزنی. بقیش مزخرفاته.

    • sajad

      باشه تعطیل کنید ولی باید پرسپولیس و قهرمان اعلام کنید مگه جون بازیکنای شما براتون مهم نیست خب شما اینکارو بکن اعلام کن بازیا تعطیل بشه و قهرمان بالقوه که پرسپولیس بالفعل بشه ما هم دیگه نمیگیم چون ده امتیاز بالاتریم بازیا ادامه پیدا کنه مشکل شما کیسه ها تو همین قهرمان شدن پرسپولیسه نه جون بازیکنا حناتون دیگه رنگی ندارم مردم شمارو شناختن استاد

    • بدون نام

      مربی درجه سه شاید درجه چهار هم حاضری شو اعلام کرد..

    • بدون نام

      از این می ترسی لیگ شروع شه سقوط کنی عبدالله

    • محمد

      اگه تیم خودت جای پرسپولیس بود همین حرف ومیزدی

    • بدون نام

      اگه لیگ تعطیل بشه باید جام و بدن پرسپولیس مثل لیگ فرانسه شما به فکر خودتون باشید ترسوها

    • بدون نام

      از این هفته قراره نماز جمعه برگزار بشه،راهپیمایی قدس هم همینطور پس دیگه بهونه ای واسه ادامه لیگ نداریم.مگه کرونا فقط واسه فوتباله

    • بدون نام

      از این هفته قراره نماز جمعه برگزار بشه،راهپیمایی قدس هم همینطور پس دیگه بهونه ای واسه ادامه لیگ نداریم.مگه کرونا فقط واسه فوتباله

    • Majidsadeghi Sadeghi

      بررو‌‌گمبشو

    • مازیار

      کمتر مزخرف بگو . چطور حاضر نیستی از منافع خودت بگذری اما بلدی از کیسه دیگران ببخشی . تو اگر وارد سیاست میشدی اختلاسگر ماهری میشدی

    • بدون نام

      نمیدونم این آقای ویسی و فرکی بجای عقل چی توی سرشون هست !!!! .... آخه کدوم آدم عاقلی میاد بگه بازی فصل بعد 6 امتیازی بشه !!!!! .... بعدشم جناب آقای ویسی ، مگه فقط بازیکنان فوتبال کرونا میگیرن !!!! ... امثال من که توی کارخونه و توی سالنی که نزدیک صدنفر کار میکنن کرونا نمی گیریم !!!؟؟؟ .... مگه جون شما از جون من کارگر و کارمند و بقال و نانوا و نجار و آهنگر و خلاصه بقیه مردم ، عزیزتر هست !!!!! .... یک مقدار شعور هم چیز خوبیه !!!!

    • مهرداد آسمان ابی

      گل گفتی عبدالله.لنگی جماعت انسانیت ندارن

      پاسخ ها

      • رمضی

        باید انسان بودن را از پرسپولیس بیاموزید .تویی که شعور نداری هرچی که لیاقت خانواده خودت هست به دیگران وصل نکن

    • رمضی

      آقای فیلسوف اگر تیمت با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر جدول بود باز هم چنین فرمایشاتی میکردید.؟ما هم میگیم لیگ تعطیل شود ولی حق ندارید قهرمانی را از سرورتون بگیرید زحماتی که بچه های ما کشیدند توی سرما و گرما خدا خوشش نمیاد شمایی که زحمت نکشیدید با پرسپولیس در یک ردیف باشید. لطفا از آب گل آلود دنبال ماهیگیری نباشید چون چیزی گیر امثال شما نمیاد ...پس لطفا ......

      پاسخ ها

      • مهرداد آسمان ابی

        بحث چی میکنی .لنگی بحث انسانیت هستش شعور ندارید .روزانه هزار نفر دارن میمیرن.دنبال جام هستید

    • بدون نام

      اینم از ترس که تیمش سقوط نکنه میگه لیگ تعطیل ونامه مربیان میگه خوبه چون گفتن لیگ سال دیگه 18تیمی برگزار شه وتیمی سقوط نکنه .وگرنه تو دلت برا مردم نمیسوزه .پس شماها هم حقوقتون ببخشین به باشگاهها واسه چی بهتون حقوق بدن وقتی بازی نکنی.بعدش هم تواگه به فکر سلامتی بازیکنا وبقیه بودی سریع نمیرفتی بدون اجازه تمرینات تیمت رو شروع کنی. خودت...

    • بدون نام

      نه بابا؟.برو درست رو بخون پسر خوب تو کار بزرگترها دخالت نکن. آفرین

    • بدون نام

      بهونه ی خوبی شده برای سقوط نکردن تیمت آقای ویسی

    • حمیدرضا

      وجود میخواد تعطیل کردن لیگ بدون قهرمانی ارتش سرخ آسیا پرسپولیس.
      وجود مقابله با سه آتیشه های پرسپولیس رو دارید؟

    • بدون نام

      خخخخخخخخ بعد ایشون با تخفیف دستمزدشون مخالفن

    • بدون نام

      در حدی نیستی راجع پرسپولیس حرف بزنی ولی جام بدید لیگم تعطیل کنید عرضه هم دارید لیگ ادامه بدید لیگ تعطیل بشه تو از گرسنگی میمیری

    • احسان

      بالاخره یااینوریااونور.

    • نادر

      آقای ویسی بازیکنش سهل است تیم پیروزی حتی به قیمت مرگ صدها هزارنفر میخواد جام کثیف رو بگیره ! مکتب پیروزی یعنی همین

      پاسخ ها

      • امیر

        گل گفتی این لنگیها چیزی که ندارند شرف و اخلاق و انسانیته

      • بدون نام

        موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج