۹۸۴۲۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

از خودگذشتگی بازیکنان رم برای کمک به باشگاه

بازیکنان و کادر فنی رم در صورت لغو بازیهای سری آ حقوق ۴ ماه پایانی فصل خود را برای کمک به کارمندان این باشگاه خواهند بخشید.

ورزش سه: بازیکنان و کادر فنی رم در صورت لغو بازیهای سری آ حقوق ۴ ماه پایانی فصل خود را برای کمک به کارمندان این باشگاه خواهند بخشید.

سری آ از تاریخ ۹ مارس به حالت تعلیق در آمده است و مشخص نیست که آیا فصل قادر به شروع مجدد خواهد بود یا خیر؛ موضوعی که باعث شده باشگاه های حاضر در این لیگ از نظر اقتصادی با مشکلات عدیده ای روبرو شوند.

در همین رابطه باشگاه رم روز امروز در بیانیه ای اظهار داشت: "بازیکنان دستمزدی را که قرار بود بین ماه مارس تا پایان فصل در ژوئن دریافت کنند را می بخشند."

مدیر اجرایی رم یعنی گیدو فینگا گفت: "ما همیشه در مورد وحدت در رم صحبت می کنیم. با از بین رفتن حقوق آنها برای بقیه فصل بازیکنان و کادر فنی همه ثابت کرده اند که ما واقعاً چنین وحدت بزرگی داریم."

کاپیتان باشگاه یعنی ادین ژکو، همه بازیکنان و مربی،پائولو فونسکا نشان داده اند که آنها می دانند این باشگاه رم چه معنا و مفهومی دارد. ما همچنین از همه آن ها بخاطر اقدام فوق العاده خود به خاطر کارمندان این باشگاه تشکر می کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج