آوینا_استیکی 2
adexo3
۹۷۱۸۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تکذیب درخواست ضد لیورپولی رئیس تاتنهام

طی یک روز گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه تاتنهام برای لغو رقابت های لیگ برتر در فصل جاری به گوش رسید که البته یک منبع انگلیسی آن را تکذیب کرده است.

ورزش سه: طی یک روز گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه تاتنهام برای لغو رقابت های لیگ برتر در فصل جاری به گوش رسید که البته یک منبع انگلیسی آن را تکذیب کرده است.

لیگ برتر روز جمعه اعلام کرد که به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا تمام مسابقات تا ۴ آوریل به تعویق می افتد و آن دسته از بازی هایی که طی هفته های پیش رو انجام نشده است برای اواخر فصل دوباره برنامه ریزی می شوند. با این وجود برخی معتقد هستند که تاریخ اعلام شده بسیار خوشبینانه است و احتمالاً دوباره رقابت ها به تعویق خواهد افتاد.

در ۲۴ ساعت گذشته گمانه‌زنی‌های مبنی بر اینکه رئیس باشگاه تاتنهام یعنی دنیل لوی خواستار لغو ادامه رقابت ها و ابطال لیگ در فصل جاری شده ، به گوش رسیده است. این شایعات می تواند به نفع باشگاه تاتنهام باشد چرا که این تیم شمال لندنی در حال حاضر وضعیت خوب را تجربه نمی‌کند و به نظر می رسد شانس کمی برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول و شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده داشته باشد.

با وجود همه این شایعات اما یک منبع انگلیسی تمام آن ها را تکذیب کرده و مدعی شده که دنیل لوی به شدت خواهان این است که همین فصل با انجام تمام بازی ها پایان یابد چرا که او معتقد است لغو ادامه رقابت‌ها در فصل جاری می تواند ضرر هنگفتی را از نظر مالی برای باشگاه‌های انگلیسی به همراه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج