۹۶۸۳۹۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

فتح‌الله‌زاده: باید فیفا و AFC را راضی کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: باید درباره مسائل مربوط به تیم که بسیار هم جدی است با سرمربی و کادر فنی تیم صحبت کنیم تا این مشکلات تبدیل به بحران نشود.

خبرگزاری میزان: علی فتح‌الله‌زاده در خصوص شرایط این روز‌های باشگاه استقلال گفت: حجم مشکلات بسیار زیاد است و باشگاه بدهی‌های سنگینی دارد، اما باید تلاش کنیم که از این مشکلات و بدهی‌ها ضربه نخوریم و آن‌ها بر روی تیم تاثیر نگذارد.

وی افزود: قرار است همین هفته جلسه هیئت مدیره را برگزار کنیم تا در خصوص حل مشکلات گفتگو و بعد تصمیم‌گیری کنیم تا از طریق فیفا و شکایت‌هایی که به دست ما می‌رسد با کسر امتیاز و قهر بازیکنان مواجه نشویم. فیفا به ما برای حل یکسری از این مشکلات و بدهی‌ها تا ۲۰ اسفند فرصت داده و در این فرصت کم و یک هفته‌ای باید آن‌ها را حل کنیم. باید تلاش کنیم تا فیفا و AFC راضی کنیم و راهکاری برای حل مشکلات بیندیشیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود یا خیر، گفت: این هفته قرار است جلسه‌ای با کادرفنی برگزار کنیم و بر اساس اعلام نیاز آن‌ها سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهیم. ما باید درباره مسائل دیگر مربوط به تیم که بسیار هم جدی است با سرمربی و کادر فنی تیم صحبت کنیم تا این مشکلات تبدیل به بحران نشود. جدا از آن ما بحث تمدید قرارداد‌ها را هم در دستور کار داریم. در صورتی که کادرفنی اسامی منتظر خود را به ما اعلام کند برای انجام این کار اقدام می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه هیئت مدیره باشگاه هنوز تکمیل نیست تصریح کرد: هنوز چیزی به ما اعلام نشده، اما قرار است وزیر ورزش به زودی در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

وی در مورد شرایط کمپ مرحوم ناصر حجازی و اینکه چرا تیم استقلال در آن زمین تمرین می‌کند خاطرنشان کرد: این کمپ به حال خودش رها شده و نمی‌شود در حال حاضر تیم را به آنجا برد، اما من برنامه کوتاه مدتی برای این کمپ دارم. چند روز پیش که از این کمپ بازدید کردم مذاکراتی هم انجام دادم تا یک زمین خالی که آنجا وجود دارد را به سطح استاندارد برسانیم و تیم را تقریباً از خرداد به آن زمین ببریم. این زمین قرار است با استاندارد‌های فیفا ترمیم و تجهیز شود تا تیم بزرگ استقلال از مستاجری خارج شود به یک زمین در شأن خود برای تمرین داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ح_ ن

      درودبرتوآقای فتح الله زاده،،خداقوت ارزومیکنم‌دراین شرایط سخت برمشکلات باشگاه استقلال پیروزشوی،،خیلی دل وجراعت میخوادبااین همه مشکلات مسوولیت باشگاه بزرگی مثل استقلال راقبول کردی،موافق باشیددکتر،،ازبقیه دوستان آبی‌ها تقاضادارم دراین راه به شما کمک کنند،،ازوزیر ورزش هم خواهشمندیم برای سربلندی همه ی باشگاه هاتلاش یکسان کنند

    • بدون نام

      به عنوان یک استقلالی از آقای فتح ا...لله زاده خواهش میکنم از استقلال برود تا وضعیت استقلال از ا یبن بدتر نشده !!!!!!

    • بدون نام

      آقای فتح الله زاده شما اگر تشریف ببرید با رییس فیفا جلسه بگذارید کل مشکل فوتبال ایران حل میشود ! بعد میشوی رییس فدراسیون ایران !

    • بوی لجن لنگ میاد

      شیر نر حریف میطلبد

      پاسخ ها

      • kame

        شیر خخخخخخ

      • kame

        شیر خخخخخخ

    • اهورا

      میگن بودجه فصل اینده استقلال پیش خور شده .خداوکیلی اگه کشور ما فقط بیست درصد قانونمند بود همین فردا میشد این مشکل را حل کرد .وقتی پول بازیکنان و سرمربی و هزینه های دیگر باشگاه پرداخت نشده پس این همه پول را چه کسی هاپولی کرده .اصلا این پول این پول دست چه کسی بوده .اگه فقط ده دقیقه مدیر عامل نفوذی استقلال یعنی فتحی را زیر شلاق بگیرن براحتی خواهد گفت بودجه هایی که به باشگاه استقلال تزریق میشد رو ایشون دوباره به اقای سلطانیفر میداده تا مدیریتش ثبات داشته باشه و اقای سرطانیفر هم نصف این پول مال خودش و بقیه را خرج تیم حکومتی میکرد .پس میشه یکی جنایت را تعریف کنه
      شرافتاً بچاپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج