۹۶۷۲۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کلوپ به لیورپولی‌ها: به تنظیمات کارخانه برگردید

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از بازیکنانش خواست باخت واتفورد را فراموش کرده و در بازی فردا شب این تیم مقابل چلسی به تنظیمات اولیه کارخانه برگردند.

ورزش سه: درحالیکه لیورپول فردا در اولین دیدار خود بعد از شکست غیرمنتظره‌اش مقابل واتفورد در جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی می‌رود، یورگن کلوپ سرمربی این تیم با ارسال پیامی برای بازیکنانش از آنها خواست باخت واتفورد را فراموش کرده، به تنظیمات اولیه کارخانه برگشته و مثل گذشته برای فتح سه جام در این فصل تلاش کنند.

شاگردان یورگن کلوپ تا پیش از بازی قبلی خود مقابل واتفورد در طول فصل در لیگ برتر بدون شکست مانده بودند ولی در این بازی در کمال شگفتی ۳-۰ باختند تا روند پیروزی‌های پشت سرهم‌شان قطع شود.

یورگن کلوپ در این باره گفته بود:" ما در مقابل واتفورد ارزیابی اشتباهی از وضعیت خودمان و حریف نداشتیم و اینطور نبود که فکر کنیم بازی ساده‌ای در پیش داریم. بچه‌های ما دائما در حال تلاش و سخت‌کوشی هستند. وقتی می‌بریم باید درست رفتار کنیم و وقتی هم می‌بازیم باید نتیجه را مثل مرد بپذیریم".

سرمربی لیورپول در آستانه بازی چلسی خطاب به بازیکنانش گفت:" هر چند وقت یکبار اگر به اندازه کافی خوب نباشید باید از نو شروع کنید. شاید اگر روند پیروزی‌های پیاپی ما بیشتر ادامه داشت تحمل باخت برایمان سخت‌تر می‌شد. ولی حالا دیگر تمام شده. ما می‌توانیم از نو شروع کنیم و مثل سابق بدرخشیم. ما حتما این کار را خواهیم کرد و این را باید در بازی‌های بعدی نشان دهیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج