۹۵۸۹۴۴
۸۰ نظر
۵۰۱۸
۸۰ نظر
۵۰۱۸
پ

بیانیه استقلال علیه قضاوت گل دوم پرسپولیس

باشگاه استقلال از اعتراض رسمی خود نسبت به قضاوت حیدری در دربی تهران خبر داد. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این ادعا اظهار داشت: محسن قهرمانی، سخندان و سلیمانی و همچنین چند کارشناس داوری دیگر در گفتگو با رسانه‌ها تاکید بر آفساید نبودن گل پرسپولیس داشته اند.

برترین‌ها به نقل از سایت باشگاه استقلال: باشگاه استقلال از اعتراض رسمی خود نسبت به قضاوت حیدری در دربی تهران خبر داد.

با توجه به اعتراض‌های به حق و ادامه‌دار هواداران استقلال به قضاوت دربی اخیر و پس از بررسی مجدد صحنه‌های مسابقه و مشورت با کارشناس‌های بی‌طرف، باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود را به تیم داوری مسابقه اعلام و از مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال علاوه بر اعتراض به کلیت قضاوت دربی، به مصداق‌های مشخصی معترض است که به طور مستقیم بر نتیجه مسابقه موثر بوده است. نمونه بارزی از اشتباهات رخ داده در داوری دربی، گل دوم تیم رقیب است که در موقعیت کاملاً آفساید به ثمر رسید و بعد از پایان مسابقه و در رسانه‌های تصویری و نوشتاری تبدیل به خطای کارشناسی نیز شده است.

باشگاه استقلال قویاً معتقد است این صحنه گل قربانی تصویربرداری نه چندان مناسب شده است.

نکته مورد اعتراض دیگری که رفته‌رفته تبدیل به یک سنت در مسابقه‌های استقلال شده، سوت‌های اشتباه در مواقعی است که استقلال از حریف پیش می‌افتد. موردی که به مراتب شدیدتری در دربی اخیر نیز رخ داد و بعد از گل دوم و برتری استقلال، تیم داوری بارها از خطاهای واضح حریف چشم‌پوشی کرد و در موارد تعجب‌آوری خطاهای رخ داده روی بازیکن‌ها استقلال را به نفع تیم مقابل سوت زد.

باشگاه استقلال به اطلاع جامعه ورزش ایران و هواداران عزیز و محترم استقلال می‌رساند که در موارد ذکر شده اقدام قانونی خواهد کرد و از حق باشگاه و هواداران استقلال عقب‌نشینی نخواهد کرد.

باشگاه استقلال برای بیان این ادعای خود به عکس زیر استناد کرده است است.

بیانیه استقلال علیه قضاوت گل دوم پرسپولیس

واکنش پرسپولیس: گل اول استقلال مردود بود

قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: محسن قهرمانی، سخندان و سلیمانی و همچنین چند کارشناس داوری دیگر در گفتگو با رسانه‌ها تاکید بر آفساید نبودن گل پرسپولیس داشته اند، اما اکنون باشگاه استقلال با استناد به عکسی اشتباه که لحظه دقیق پاس دادن به استوکس را نشان نمی‌دهد مدعی آفساید بودن گل دوم پرسپولیس شده و دیگر مستندات ان‌ها نیز استناد به خوب نبودن تصاویر صدا و سیما و البته تاکید بر نظر کارشناسان بوده آن هم بدون نام‌بردن از کارشناس داوری خاصی.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدیو و استناد به نظرات کارشناسی گل اول حریف را محصول دو اشتباه داور در اعلام ضربه ایستگاهی و متعاقبا نادیده گرفتن خطای آشکار چشمی روی انصاری دانسته و تاکید دارد اخطار در صحنه‌ای دیگر بی مورد به اوساگونا داده شد چرا که او مرتکب خطایی روی گلر حریف نشد و داور در یک صحنه هم داورضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه بدلیل خطای محرز روی اوساگونا را اعلام نکرد و به رغم ۲۴خطای حریف هیج کارت زردی به بازیکنان این تیم نداد.

قدوسی ادامه داد: باشگاه استقلال صحنه دقیق پاس داده شده به استوکس روی گل دوم را منتشر نکرده در حالی که طبق اتفاق نظر کارشناسان پای چشمی افساید را پر کرده بود. آن‌ها گفته اند برخی کارشناسان گل را افساید می‌دانند، اما از کارشناسی نام‌نبرده اند. عجیب آنجاست که دیگر ادعا و استناد این باشگاه خوب نبودن تصویربرداری انجام شده از سوی صدا و سیما است. قطعا خود هواداران استقلال هم اینگونه استدلال‌ها را نمی‌پسندند.

مدیرروابط عمومی پرسپولیس گفت: متاسفانه در یک برنامه به رغم تاکید کارشناسان و انتشار عکس و ویدیو از سوی باشگاه پرسپولیس دو اشتباه داور در گل اول استقلال به شکل عجیبی کارشناسی نشد و البته کارشناسان روی آفساید نبودن گل رسن و پرشدن آفساید با پای چشمی در لحظه ارسال پاس به استوکس تاکید کردند. جامعه فوتبال قضاوت می‌کند و ما امیدواریم علاوه بر بررسی دقیق ادعا‌های طرفین درباره داوری که از سوی پرسپولیس مستند و با ویدیو و برگرفته از نظرات کارشناسی و از سوی باشگاه استقلال توام با استناد به عکسی اشتباه و ویدیو‌های ناموجود (!) بوده شاهد وحدت رویه در تصمیم گیری‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جامعه فوتبال قضاوت می‌کند. شجاع خلیل زاده بعد از دربی رفت با استناد کاملا اشتباه به یک عکس که در استیناف با استعلام از داور رد شد، اما از دو بازی محروم شد و اکنون نه تنها تصاویر و عکس‌های کاملا مشابه که ویدیو‌های توام با پرخاش‌های تند سرمربی حریف به داور در این دربی موجود است که امیدواریم به آن‌ها نیز رسیدگی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما راست ميگيد گل او ودوم هر دوتا ش آفسايد بود وگل اول شما هم اصلا خطا نبود دفاع اتوبوسي هم کار ما بود ديگه چي ؟سوزش دارين؟ ميگم حاجي رضوان مياد ها

    • پیگوزی

      آقا شایعه شده لنگیای کیسه کش هنوز تو آزادی دارن جشن مساوی میگیرن
      انقدر کری نخونین بیچاره ها جام حذفی از رگ گردن بهتون نزدیک تره

    • بدون نام

      چه سوزشی

    • بدون نام

      گمشین ...های دزد...

    • مملی

      برو عامو دمشو بگیر

    • ازادی

      فقط در جواب این جماعت بی چشمو رو میشه گفت عجب

    • بدون نام

      باشگاه استقلال زر زیاد میزنه

    • بدون نام

      جم کنید این مسخره بازیاتون رو تو زمین حریف نمیشد ... و....و...

    • محسن

      به قول بنده خدا آبو بریز اونجا که سوخته

    • پرسپولیس.عشق است

      فعلا توخیال صدر باشید

    • بدون نام

      دست پیش میگیری که پس نیفتی. گل اول کیسه صد در صد خطا بود. آدمهای نادانی راس کیسه هستند و همین عوام‌فریبی ها باعث فحش و ناسزا در استادیوم می شود

    • سلطان

      بریزید اونجا که میسوزه

    • بدون نام

      نتیجه برمیگرده؟

    • بهزادتراب زاده

      بعد گل دومی که استقلال زد اتوبوسی دفاع کرد بعد ادعا میکنن گل پرسپولیس آفساید بوده؟
      اینهمه کارشناس داوری گفتن هر‌چهار تا گل سالم بوده

    • بدون نام

      باشه عزیزم اینقدر عقب نشینی نکنید تا همه چیز درست بشه. آخه نادان این همه کارشناس. با اینهمه تصاویر دقیق تلویزیونی دیگه این چه حرفیه که می‌زنید. اتفاقا قضاوت این دربی یکی از بهترین قضاوت ها بود که کمترین اشتباهات تاثیر گذار در جریان بازی داشت وگرنه طرفداران پرسپولیس هم میتونند ایراداتی به نحوه قضاوت بگیرند مثل گل اول استقلال که با خطای چشمی که انصاری رو هل داد یا خطا روی اوساگونا که داور برعکس گرفت یا اعتراضات پشت سرهم چشمی و کریمی و طاهرخانی که اخطار داشت همه بدون جریمه موند. دوستان عزیز استقلالی همون کارشناسان که این موارد رو تایید نکردن صحت گلهای پرسپولیس رو تایید کردن. میدونید همه سوزش و ناراحتی شما فقط از اینه که دقایق پایانی گل خوردید و برد را ازدست دادید وگرنه هرگز همچنین حرفایی نمیزدید.. اگه بازی رو برده بوید الان بیژن حیدری بهترین داور بود. پس بهتره دهنتون ببندید وبیشتر از این خودتون خراب نکنید.

    • بهزادتراب زاده

      اونجوری باشه گل دوم استقلال هم آفساید بود

    • بدون نام

      تصاویر کاملا مشخصه که گل پرسپولیس سالم بود اتفاقا گل اول کیسه خطا بود...تعجب میکنم که چرا داور خطا نگرفت...باشگاه پرسپولیس باید به قضاوت دربی اعتراض کنه

    • بدون نام

      خخخخخ
      بابا بازی تموم ولللش کنین دیگه

    • بدون نام

      واقعا این کیسه تن ها چقدر هوچی گر هستند !!!! گل اولشون که خطای محرز بر روی بازیکن پرسپولیس بود ، جالبه که گل سالم پرسپولیس رو اینجوری زیر سوال بردند !!! عجب جماعتی هستند سوگلیهای وزیر !!!

    • بدون نام

      بازی تمام شد رفت
      اینا دنبال قاتل بروسلی میگردن
      حالا اصلا آفساید بود ک چ
      3امتیاز میدن ن
      پس حرف زدن بیخوده
      بیخود حرف زدنم نشونه کم عقلیه
      درنتیجه کسانی ک راجب بازی تاالان دارن میحرفن
      ادمای ابله هستن
      خلاص

    • بدون نام

      خوبه مثل اعتراضتون به سوپر جام که بعدش دادگاه cAs هم متهم به پرسپولیسی بودن شد بابا این دادگاه که دیگه بین المللی بود

    • غلامی

      صدتاکارشناس هم در این چند روز گفتندگل کاملا صحیح بوده وروزبه خان وچشمی در هر دوگل آفساید را پر کرده،ضمنا گل اول استقلال هم صدردرصد خطای همین روزبه خان چشمی روی انصاری کاملا واضحه......

    • gholami

      برای پاراگراف آخر به cas هم شکایت می کنند.

    • بدون نام

      تاموقعی که سلطانی فرکثیف رومسنده استقلال بازی رونمیبره...

    • آرش

      آخرین سنگر سکوته!!

    • بدون نام

      بازم مثل سوپر جام ببرین فیفا ضایع بشین

    • اس

      دوباره شروع شد سرگرم کردن مردم به امید بیخدی پول ازیجا امده میخوان بکشن بالا مارا سرگرم کنید

    • بدون نام

      گل اول استقلال هم خطای مدافع استقلال بود,تاحالا ندیده بودم برترینها تیتر رنگی بزنه

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال دوقهرمانی آسیا⭐⭐

      بعله گل دوم پرسپولیس بدون شک آفساید بود حداقل نیم متر توآفساید بود . دوستان استقلالی و پرسپولیسی خودتون میتونید کارشناس باشید برید خلاصه بازی رو ببینید موقع ارسال توپ برای استوکس فیلم رو استپ کنید متوجه میشید ک آفساید بود . این دربی اگ وجدان داشته باشید متوجه میشید که چندین بار خطای واضح رو قائدی اتفاق افتاد اما داور نگرفت و جلوی حمله استقلال رو گرفت ینی بهتره بگم داور قائدی رو کنترل میکرد وگرنه دفاع ها ک نمیتونستن‌ . و چندین بار واضح بود ک خطا روی بازیکنان استقلال اتفاق افتاد اما داور برعکس گرفت ک هم جلوی حمله استقلال رو بگیره هم اینکه پرسپولیس رو در حمله نگه داره‌ . بعداز عقب افتادن پرسپولیس داور یار دوازدهم این تیم شد و کمکشون حمله میکرد‌ بعد دید ک این تیم گل بزن نیست و اصن موقعیت گل نداره با یه گل آفساید بازی رو دراورد براش. اینست لیگ مهندسی شده‌ .همه اشتباهات باید برعلیه اس اس و بسود پرسپولیس باشه؟ درضمن استقلال با یه تیم نصفه و نیمه در نبود چهار بازیکن اصلیش اومد تو دربی ک همه هم دیدن نیمکتش کاملا خالی بود. این انصاف نیست ک حقشو بخورن. فقط کمی وجدان و انسانیت لازمه ک باور کنید گل دوم پرسپولیس آفساید بود و حق استقلال خورده شد. دربی تموم شد منم محترمانه نظرمو دادم پس انتظار دارم پاک کار کنید و این کامنت رو خداوکیلی چاپ کنید ممنون میشم دوستان

    • بدون نام

      اسکول گل اول کیسه که خطا بود پنالتی هم که نگرفتن نیمه اول واسه سرورتون پس ممنون داره داور باید باشید

    • بدون نام

      غلط کردی آبی اشغال

    • بدون نام

      کاج رو عکس فتوشاپ اومده اعتراض گذاشته.خدااا

    • کیانمهر

      فتل فتوشاپ بنیانگدار فوتوشاپ نوین در ایران،یاد کل محمد نوری بخییییر

    • بدون نام

      اینکه تازگی نداره. تا وزارت لنگی هست همه به سمته لنگی ها غش میکنن

    • محسن

      ابو بریزید اونجا که سوحته

    • بدون نام

      بنظرم اگه استقلال یه اتوبوس دیگه بخره و جلوی دروازه اش پارک کنه بهتره تا اینکه مظلوم نمایی کنه

    • بدون نام

      خخخخخخخخ این لحظه زدن توپ نیس.احتمالا فرناز جون فهمید وعده وعیدهاش توخالی دراومد با تاکتیک استرا دنبال هوچی بازی افتاده

    • علیبرزززز

      بابا برین گم شین کیسه کشای بدبخت

    • بدون نام

      بدبختا

    • وحید

      میخوایید تا من یه عکس برای باشگاه بفرستم که بهزیکن پرسپولیس چسپیده به دروازه استقلال هست یعتی سه متر در خط آفساید... تیم حقیر کیسه به چه چیزایی داره استناد میکنه

    • محمدمهدی مزیدی

      کیسه کش های مفت گو ومفت خور

    • بدون نام

      گویا آقا مسعود قول داده توی دوران وزارتش اونقدر پیروزی تهران رو قهرمان کنه که تا سالها تیم های دیگه بهشون نرسن

    • بی نام

      گل سالم بوده کم چونه بزنید دیگه

    • ...

      اقای ک این شکایت رو میخوای گزارش بدی شما بهتره بری گوسفند چرونی کنی چون بدرد فوتبال نمیخوری ...تو این صحنه توپ دقیقا کجاست؟؟؟ شما بهتره یه چنتا گوسفند مریض بخری پرورش بدی چون شما در شان گوسفند سالم هم نیستی

    • پرویز

      بابا بیچاره ها چند روز از بازی گذشته و بیانیهمدهید گل اول شما که تماما خطا بود برای سرکار گذاشتن هواداران چه کارهایی که نمی کنید

    • بدون نام

      بی شرف ها آفساید بود

    • بدون نام

      خخخخخخخخ اینجا لحظه زدن توپ نیس .ای خدا مجیدی تو کشورای عربی بیشتر نرفته قوانین فوتبال از کجا میدونه خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بابابه خدامن استقلالی دوآتیشه هستم.استقلال بایداگه میخواست دفاع کنه بایدازجلوپرس میکردچرارفت تولاک دفاعی مگه بااسپانیابازی داشت.ایشاالله برای بازیهای بعداگه جلوافتادیم پاعقب نذاریم بازم حمله کنیم مثل لیورپول.

    • یه مردم عادی

      من میگم دیگه استقلال فوتبال بازی نکنه.. برن دنبال اثبات اینکه پرسپولیس از یه جایی حمایت میشه! مثلا مثل آب خوردن واسشون تو دو تا بازی قبلی پنالتی گرفتن اما وزیر ورزش پنالتی ها رو خراب کرد! بابا خوب مثل آدم بازی کنید که بعدا هی قهر نکنید هی بگید آفساید بود و زمین کج بود و فلان...

    • بدون نام

      به خدا خجالت داره اینکارا ! بارها این صحنه بررسی شد و همه ایران هم دیدن ، بعد رفتین دوباره یه عکس آوردین که آفساید بوده! پس توپ کجاست؟! لحظه پاس دادن ملاک آفساید هست نه لحظه ای که شما بعنوان سند آوردید ! خجالت آوره و اینکارها فقط برای فریب هوادارها و ایجاد تنش بیشتر هست وگرنه خودتونم میدونید که گل کاملا سالم بود و تصویرش در سایتهای مختلف در دسترس همگان قرار داره

    • صادق

      چون تیم حکومتیه افساید معنی نداره
      تحت هر شرایطی باید بنفع تیم آقا مسعود گرفته شود .

    • احمدصلاحی نیا

      این چندسال زورتون میاد قدرت پرسپولیس رو ببینین یا برا سوپرجام شکایت میکنین یااز داوری خودتون عرضه ندارین تقصیر بقیه چیه

    • احمد

      کاملا مشخصه که ادمین به طرفداری از استقلال خبر زده و اگه متن رو بخونی مشخصه
      ولی خب اقای به اصطلاح خبرنگار آب رو بریز همونجا که میسوزه
      6 مقدس
      استقلال میتونه به CAS هم شکایت کنه خخخخ

    • فردوسی

      اون طویله آمده توپی که بازیکن تازه داره استپ میکنه گذاشته تو تصویر فکر میکنه همه مثل خودشون خر تشریف دارن آخه نادان موقع ارسال همون توپ به استوکس ببین پای روزبه پر کرده یا نه عادت کردین به هوچی‌گری و بریدن سر تیمای حریف واسه همینه زور بهتون آمده لطفا چاپ کنین

    • قرمزرنگ عشق

      دقیقاالان توپ کجاست. گل اول کیسه روهم میزاشتین

    • پرسپولیس سرور استقلال

      اتفاقا ما بایدشکایت کنیم گل اول شما خطا بود.ولی ما به رای داور احترام گذاشتیم.چون تیم بزرگی هستیم مثل شما کوته فکر وتنگ نظر نبستیم که هوادار رو مقابل داواران بزاریم.زنده با مکتب پرسپولیس محبوب قلبها❤❤❤❤❤❤

    • محمددددددد

      اخه اون احمقی که این عکس فتو شاپ کرده چرا توپ نزاشته

    • محمد

      تو این عکس که هر دو پای بشار رو زمینه و معلومه بعد از ضربه به توپ بوده،زمان ضربه دقیقا پای چشمی آفساید پر کرده

    • پیشکسوت

      هوچیگرا

    • هادی

      خخخخخ بیانیه دادن چقدر هم پررو ،یکی نیست بگه گل اول خودتون خطا بوده نه گل سالم پرسپولیس

    • بدون نام

      اب بریز انجا که میسوزه

    • Ghameh Zamaneh

      بی خاصیت ها دارن میسوزن این همه پاور فدراسیون به نفع شما گرفت سرور شما پرسپولیس حرفی نزد بدبختا شما هیچ وقت با فرناز جونتون قهرمان نمیشین

    • علیرضا

      گل سالم.برین بخوابین

    • امیر

      خوبه خودتونم میگن ادعا ؟ کیسه همیشه دنبال حاشیه ست

    • بدون نام

      پارسال درموردجام حذفی هم خودراکشتیدوبه دادگاه بین المللی شکایت کردیدومحکوم هم شدید دست ازپادرازتربرگشتید و هیچ غلطی نکردیدالان هم گل سالم پرسپولیس روزیرسوال میبریدپرروترازباشگاه کیسه وجودندارد حالا بریدبندتومبان تون رومحکم ترکنیدکه شکایت بی دلیل تان در هیچ محکمه ای خریدارندارد

    • پسر خوب

      سوزش

    • سامان

      تو این تصویر که استقلالیا میگن آفسایده توپ کجاست؟

    • بدون نام

      خوب شگایت به کی وکجا مگه یه نهادی هست که نتیجه بازی را عوض کنه یا دست این دزدان را از ورزش قطع کنه

    • پرسپولیس کبیر

      آخه کیسه تنان تا کی میخواین خام این بازی های رسانه ای بشید؟ادمین کاملا استقلالی تو به خودت نگفتی یه نگاه به عکس بندازم بعد شروع به داستان سرایی کنم؟ توی این عکس کو توپ؟صحنه کجا فریز شده آخه؟ چرا همه طرفدارانتون رو عام فرض میکنید؟التماس تفکر....

    • چو ایران نباشد تن من مبادا

      پس حالا که دهانتون بازه درباره خطای چشمی به روی محمد انصاری روی گل اول یه بیانیه هم بدهید

    • بدون نام

      آب برددش دست به هوباب میندازه

    • جواد

      شرمندها،، ولی توپ کووو؟؟؟

    • بدون نام

      برین بابا کیسه کشا گور مگه هستین پای چشمی آفساید پر کرده بود
      واقعا چقدر هستین

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخ به تعویض های مجیدی اعتراض کردن همه .نمیدونن چجوری جمعش کنن گندزدنشون گیر دادن به گل..قوانین فوتبال اول یادش بدید چون غیر از کشور عربی تیم ته جدولی جایی نبوده بعد بزارنش سرمربی .تعویضاش استقلال به فنا داد

    • نامی

      لحظه ضربه بازیکن پاس دهنده ملاک آفساید هست ولی در این تصویر نه توپی وجود داره و نه لحظه ضربه زدن بازیکن پاس دهنده است ! واقعا اینکارها خجالت آوره . میخواین عکس لحظه پاس دادن بازیکن قرمز رو براتون بفرستم اگه ندارین!

    • باورصاد

      هرسه داور دروغ آشکارمی گویند آشغالها ببین استوکس چقدر ازدفاع استقلال پایش جلوتراست

    • میلاد

      لنگی ها برن بمیرن مخصوصاعلپورکه شبیه سوسکه

    • رضا

      به قول یه بنده خدایی آبو بریز اونجا که میسوزه :)

    • باشت باوی

      برو خدا را شکر کنید که گل سوم را نخوردید. شما که دارو و وزیر و فدراسیون همه با شما هستند

    • صابر

      کی قراره این بیانیه دادنها تو فوتبال ما جمع بشه . بیانیه هایی که غیر از مظلوم نمایی و نشان دادن چیزی غیز از واقعیت و دامن زدن به تنش بین هواداران فوتبال چیزی به همراه ندارد آن هم در زمانی که بارها این صحنه مورد کارشناسی داوران و فوتبالیها قرار گرفته و همه به درست بودن گل صحه گذاشتن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج