آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۹۴۶۹۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: حدسم درست بود، کین به زودی بر نمی‌گردد

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام تایید کرد که مصدومیت هری کین کاپیتان این تیم جزئی نیست و او به زودی قادر به بازگشت به ترکیب این تیم نخواهد بود.

ورزش سه: ژوزه مورینیو می‌گوید نگرانی‌هایش درباره شدت مصدومیت هری کین، کاپیتان تاتنهام درست بوده و این مهاجم برجسته تاتنهام که در اولین روز سال جدید میلادی در جریان شکست شاگردان مورینیو مقابل ساوت‌همپتون آسیب دیده و مجبور به ترک زمین شده بود، به این زودی‌ قادر به بازگشت به ترکیب این تیم نخواهد بود.

هری کین در جریان بازی تاتنهام مقابل ساوتهمپتون از ناحیه همسترینگ آسیب دید و حالا مورینیو بعد از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل میدلزبورو که دیروز در مرحله سوم جام حذفی انگلیس اتفاق افتاد به خبرنگاران گفت نگرانی‌هایش بابت شدت مصدومیت کین درست بوده و او مدت قابل توجهی از میادین دور خواهد بود.

مورینیو در این باره به خبرنگاران گفت:" بهتر است بخش پزشکی باشگاه در این باره صحبت کرده یا بیانیه‌ای رسمی درباره مصدومیت کین توسط باشگاه صادر شود. ولی تنها چیزی که من می‌توانم اضافه کنم این است که احساس من در همان زمان درست از آب درآمد. چون همانظور که حدس می‌زدم مصدومیت هری کین جزئی نیست. ولی نمی‌توانم دقیقا به شما بگویم که او چه زمانی برخواهد گشت".

شاگردان مورینیو در بازی مقابل میدلزبورو غیبت گلزن‌شان هری کین را به شدت احساس کرده و نتوانستند راهی برای باز کردن دفاع فشرده و منظم میدلزبورو پیدا کنند. در این بازی سون هیونگ مین و لوکاس مورا در غیاب کین، در خط حمله تلاش زیادی برای گلزنی کردند اما در نهایت بازی با گل لوکاس مورا با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج