۹۴۴۳۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لیورپول ۵۰ بازی خانگی بدون شکست

قرمزهای آنفیلد توانستند در آخرین بازی خودشان در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز به پیروزی برسند.

ایسنا: به نقل از تایمز، به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه به دیدار ولورهمپتون رفت و توانست با یک گل به برتری برسد.

به این ترتیب تیم یورگن کلوپ توانست به رکورد ۵۰ بازی خانگی بدون شکست پیاپی در لیگ برتر انگلیس دست یابد. در تاریخ فوتبال انگلیس تنها سه تیم وجود داشتند که توانستند به رکورد ۵۰ بازی خانگی بدون شکست دست یابند.

در ابتدا این رکورد را لیورپول در سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۰ ثبت کرد که توانست در ۶۳ بازی خانگی پیاپی در لیگ برتر شکست نخورد. در ادامه چلسی بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ توانست رکورد ۸۶ بازی بدون شکست را ثبت کند و حالا لیورپول یورگن کلوپ سومین تیمی است که به رکورد حداقل ۵۰ بازی خانگی پیاپی بدون شکست می‌رسد.

همچنین لیورپول با برتری برابر ولورهمپتون عملکرد درخشان خود را در سال ۲۰۱۹ میلادی تثبیت کرد. تیم یورگن کلوپ ۹۸ امتیاز از ۳۷ بازی لیگ برتر را به دست آورد که میانگین ۲.۶۵ امتیاز به ازای هر بازی است. تنها تیم چلسی ژوزه مورینیو در سال ۲۰۰۵ عملکرد بهتری در یک سال میلادی نسبت به این تیم لیورپول داشت. چلسی در آن سال میانگین امتیازی ۲.۶۶ را در یک سال میلادی ثبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج