آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۹۴۱۸۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مورینیو: ماه ژانویه بازیکن لازم ندارم

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید در ماه ژانویه به بازیکن نیازی ندارد و شایعات درباره بودجه کلان باشگاه برای خرید در ماه ژانویه صحت ندارد.

ورزش سه: ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام می‌گوید تیمش در ماه ژانویه نیاز به جراحی نداشته و او نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد. از زمان روی کار آمدن مورینیو در تاتنهام شرایط این تیم رو به بهبود رفته و اسپرز در دوران او از هفت بازی خود در پنج بازی به پیروزی رسیده. مورینیو و تیم جدیدش در لیگ برتر از پنج بازی چهار پیروزی بدست آورده‌اند.

با وجود شایعات منتشر شده درباره اینکه باشگاه تاتنهام بودجه سنگینی برای خریدهای جدید در ماه ژانویه در اختیار او گذاشته آقای خاص می‌گوید ترجیح می‌دهد ژانویه آرامی را پشت سر بگذارد و به خرید بازیکن جدید نیازی ندارد.

مورینیو در این باره گفت:" من راحت هستم چون هدایت این باشگاه را در وضعیتی بدست آوردم که انتظارش را داشتم. همینطور انتظارش را داشتم که این سوالها از من پرسیده شود که گویا دنیل لوی رئیس باشگاه گفته که قصد ندارد خیلی خرج کند و خبرنگارها از من بپرسند که از این بابت ناراحتم یا نه. سوالتان این است که از این بابت ناراحتم؟ نه، من می‌دانستم و دنیل لوی این را به من گفته بود. همه چیز برای من کاملا مشخص بود و برنامه‌های باشگاه از من مخفی نشده بود. اتفاقا از این بابت خیلی هم خوشحالم".

سرمربی جدید تاتنهام در ادامه گفت:" سوالتان اگر این است که ترجیح می‌دادم در ژانویه ۳۰۰ میلیون پوند بودجه داشته باشم؟ نه این را ترجیح نمی‌دهم. من در ماه ژانویه بازیکن نیاز ندارم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج