۸۹۰۶۵۶
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

قاسمپور: آنقدر بدبختیم که با بنگلادش هم بازی نمی‌کنیم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم‌های دیگر آسیا با آلمان، هلند و برزیل بازی می‌کنند، ولی ما باید به مصاف بنگلادش برویم که آن هم لغو می‌شود.

خبرگزاری فارس: ابراهیم قاسمپور در خصوص قرعه‌ای که نصیب تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی شده است، گفت: به هر حال قرعه‌کشی صورت گرفته و ما اگر قرار باشد فکر کنیم که گروهمان سخت است، اصلا نباید به مرحله بعد برویم.

ما چون بهترین تیم آسیا هستیم، نباید ترسی از رقبا داشته باشیم، هر چند گهگاهی برخی از تیم‌ها برای ما خطرناک شده‌اند، اما روی کاغذ به جز عراق که سبک فوتبالشان مثل فوتبال ایران است، بقیه تیم‌ها نمی‌توانند چندان خطرناک باشند. ما هم نباید رقبا را دست‌کم بگیریم و واقعیت است که آنها هم تلاش می‌کنند، مثلاً همین مالدیو که چند سال پیش هفده گل به آنها زدیم، اگر الان با ما بازی کند شاید فقط چهار پنج گل بخورد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه ویلموتس چندی پیش لیستی از بازیکنان منتخب لیگ برتر و آقای گل‌های لیگ دسته اول را به اردو دعوت کرده بود، گفت: به نظر من لیست را مقابل ویلموتس گذاشته بودند و او هم برای خالی نبودن عریضه این نفرات را دعوت کرد، البته مربی‌گری سلیقه‌ای است و شاید او تصور کرد با توجه به میانگین سنی تیم ملی، اگر یکسری جوان را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کند، می‌تواند در آینده از آنها استفاده کند. مشخصاً ویلموتس بازیکنان دعوت شده نمی‌شناخت، اما آنها را دعوت کرد تا یک اردو برگزار شود، ضمن آنکه معتقدم لیست نهایی تیم ملی همان بازیکنان همیشگی و رده اصلی هستند و چندان تفاوتی نسبت به گذشته وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه تیم ملی باید با تدارکات قوی راهی مسابقات مختلف شود، اما دیداری مثل بنگلادش لغو می‌شود، گفت: کماکان مثل گذشته مشکلات سیاسی و تحریم‌ها و همچنین مسائل مالی در این اتفاقات دخیل است، آنقدر شرایط برای ما سخت است که بازی با بنگلادش هم لغو می‌شود و ما آنقدر بدبخت هستیم که این تیم هم نمی‌تواند با ما بازی کند.

تیم‌های دیگر آسیا با آلمان، هلند و برزیل بازی می‌کنند، ولی ما باید به مصاف بنگلادش برویم که آن هم لغو می‌شود. توصیه من این است اگر قرار است با بنگلادش بازی کنیم، منتخبی از بازیکنان خارجی لیگ برتر را جمع و جور کنیم و در قالب یک تیم به مصاف تیم ملی ایران بفرستیم،‌ این بهتر است تا با تیم‌های رده چهارم فوتبال آسیا بازی کنیم.

قاسمپور تأکید کرد: تحریم ها هم تأثیرگذار است. ببینید در کشور ما مشکل دارو وجود دارد و حتی برای همین تحریم‌ها، اجازه پخش مراسم قهرمانی تیم ملی جوانان را هم ندادند. به هر حال این کارشکنی‌ها وجود دارد و بضاعت ما هم اجازه نمی‌دهد تا با تیم‌های صاحب نام بازی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • @

      تا دیروز میگفتند کی روش دوست نداره با تیم های بزرگ بازی کنه. الان شد مسائل سیاسی ومالی. هومن افاضلی و تارتار و..... واسه ما شده بودن کارشناس و نظر میدادن. کی روش خیلی آدم قانونمندی بود که با مدیریت خوب وعالی تونست 8 سال با این همه سو مدیریت آقایون دوام بیاره. بله قربان گوی هیچکس نبود به همین خاطر آقایون نمیتونستن تحملش کنند. ایجا عادت دارند کسی بیاد که هرچی میگن بگه چشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم خدا پدرت رو بیامرزه حرف حق رو زدی

      • بدون نام

        دمت گرم خدا پدرت رو بیامرزه حرف حق رو زدی

      • بدون نام

        دمت گرم خدا پدرت رو بیامرزه حرف حق رو زدی

    • بدون نام

      تو که بدبخت هستی. اما ما نه. توافقی برای تاریخ برگزاری نشد بازی لغو شد .نه ربطی به تحریم داره و نه مسائل سیاسی. بدبخت برو آگاهی ت را بیشتر کن.

    • بدون نام

      تو مایلی کلنگ و دکتر بیژن تا میتونستین کیروش و کوبیدین بخاطر بازی تدارکاتی الان میفهمم که آری هان راس میگفت که ایرانیها حسودن توف به شما و بر بزدل پاشاکی

    • بدون نام

      چه جالب تا دیروز شما و مایلی کهن و فریاد گربه از کیروش انتقاد میکردین ایضا محمدعلی کریمی پاشاکی بزدل

    • بدون نام

      این قضیه چه ربطی به کیروش سیرابی داره یه سری واپس گرا یکسره کیروش کیروش میکنن؟؟؟؟ آقایون اگه واسه ایران ارزش قایل بودن اصلا با بنگلادش صحبت هم نمیکردن،بنگلادش چیه که بخای باهاش بازی دوستانه بکنی!!! مایه ننگید ننگ

    • س

      مگر این قاسمپور دلال صنعت نفت هنوز زنده است که شماهای الاف میرید باهاش مصاحبه میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج